sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
Արհեստական բանականություն

Տեխնոլոգիաների ապագան պատկանում է արհեստական բանականության սկզբունքին: Տեղեկատվության այս բազմազանության պայմաններում մենք այն ընկալելու սահմանափակ հնարավորություններ ունենք: Հարց է առաջանում՝ ինչպե՞ս կարող ենք առկա համակարգչային ռեսուրսներն օգտագործել այս հիմնական խոչընդոտը հաղթահարելու, ինչպես նաև աշխարհն ավելի լավ հասկանալու համար: Ահա թե ինչում է կայանում Արհեստական բանականության (Artificial Intelligence) էությունը:

Արհեստական բանականության հասկացության սահմանումը ժամանակի ընթացքում փոխվել է, բայց հիմքում միշտ եղել է այնպիսի տեխնոլոգիաներ կառուցելու գաղափարը, որոնք կարող են մարդու նման մտածել: Այսպիսով`Արհեստական բանականությունը կարելի է պատկերացնել որպես աբստրակտ, ստեղծագործական և դեդուկտիվ մտքի հնարավորության վերարտադրող՝ հատկապես հաշվի առնելով արհեստական բանականության սովորելու ունակությունը` համակարգիչների թվային, բինար տրամաբանությունը օգտագործելու միջոցով:

Իմաստը ոչ թե մարդուն ԱԲ խաղերում որպես հաղթող ունենալն է, այլ մարդու և տեխնոլոգիաների համագործակցությամբ նոր լուծումների ստեղծումն է, որի արդյունքում աշխարհը կփոխվի դեպի ավելի լավը:

Արհեստական բանականությունը (ԱԲ) կազմակերպություններին օգնում է կառավարել սմարթ տեխնոլոգիաներից, սենսորներից, սարքերից ու այլ աղբյուրներից եկող տվյալների բուռն հոսքը:

Տնտեսական տարբեր ոլորտներում և ֆինանսական աշխարհում Արհեստական բանականությունը մի շարք կիրառություններ ունի՝ խարդախությունների հայտնաբերումից մինչև հաճախորդների սպասարկում՝ կանխատեսելով, թե ինչպիսի ծառայություններ են անհրաժեշտ հաճախորդներին: Արտադրության մեջ այն օգտագործվում է աշխատուժը և արտադրական պրոցեսները կառավարելու, ինչպես նաև թերությունների ի հայտ գալուց առաջ դրանք կանխատեսելու համար՝ այդպիսով տալով պրոֆիլակտիկ սպասարկման հնարավորություն:

Ինչ վերաբերում է սպառողների կողմից առօրյայում օգտագործվող տեխնոլոգիաներին, ապա դրանցում օրեցօր ավելի մեծ մաս են կազմում Արհեստական բանականության վրա հիմնված կիրառությունները՝ Մայքրոսոֆթի Կորտանայի և Էփլի Սիրի-ի նման սմարթ հեռախոսների օգնականներից մինչև ինքնագնաց ու ինքնաշխատ մեքենաներ, որոնց թիվը շատերի կանխատեսմամբ կգերազանցի վարորդով ղեկավարվող մեքենաների թվին:

Այս փոքր քայլերը անխուսափելիորեն տանում են դեպի ապագա, որտեղ ամենօրյա խնդիրների լուծման հարցում մշտապես հույս ենք դնելու Արհեստական բանականության վրա: Մոտ ապագայում ԱԲ-ն կօգտագործվի նոր հնարավորություններ հայտնաբերելու և դրանցից առավելագույն օգուտ քաղելու նպատակով՝ արտադրանքները նորացնելու միջոցով: Առաջատար կազմակերպությունները շահույթ կստանան իրենց տեղեկատվական ռեսուրսներից և նոր բիզնես հնարավորություններ կփնտրեն՝ խթանելով ապագայի՝ տեղեկատվությամբ կառավարվող տնտեսությունը:

Կայք՝ www.microsoft.com/hy-am/about Էլ. Հասցե՝ arminfo@microsoft.com Հեռ.՝ 010 51-44-89

Տեխնոլոգիաների ապագան պատկանում է արհեստական բանականության սկզբունքին: Տեղեկատվության այս բազմազանության պայմաններում մենք այն ընկալելու սահմանափակ հնարավորություններ ունենք: Հարց է առաջանում՝ ինչպե՞ս կարող ենք առկա համակարգչային ռեսուրսներն օգտագործել այս հիմնական խոչընդոտը հաղթահարելու, ինչպես նաև աշխարհն ավելի լավ հասկանալու համար: Ահա թե ինչում է կայանում Արհեստական բանականության (Artificial Intelligence) էությունը:


Արհեստական բանականության հասկացության սահմանումը ժամանակի ընթացքում փոխվել է, բայց հիմքում միշտ եղել է այնպիսի տեխնոլոգիաներ կառուցելու գաղափարը, որոնք կարող են մարդու նման մտածել: Այսպիսով`Արհեստական բանականությունը կարելի է պատկերացնել որպես աբստրակտ, ստեղծագործական և դեդուկտիվ մտքի հնարավորության վերարտադրող՝ հատկապես հաշվի առնելով արհեստական բանականության սովորելու ունակությունը` համակարգիչների թվային, բինար տրամաբանությունը օգտագործելու միջոցով:


Իմաստը ոչ թե մարդուն ԱԲ խաղերում որպես հաղթող ունենալն է, այլ մարդու և տեխնոլոգիաների համագործակցությամբ նոր լուծումների ստեղծումն է, որի արդյունքում աշխարհը կփոխվի դեպի ավելի լավը:


Արհեստական բանականությունը (ԱԲ) կազմակերպություններին օգնում է կառավարել սմարթ տեխնոլոգիաներից, սենսորներից, սարքերից ու այլ աղբյուրներից եկող տվյալների բուռն հոսքը:


Տնտեսական տարբեր ոլորտներում և ֆինանսական աշխարհում Արհեստական բանականությունը մի շարք կիրառություններ ունի՝ խարդախությունների հայտնաբերումից մինչև հաճախորդների սպասարկում՝ կանխատեսելով, թե ինչպիսի ծառայություններ են անհրաժեշտ հաճախորդներին: Արտադրության մեջ այն օգտագործվում է աշխատուժը և արտադրական պրոցեսները կառավարելու, ինչպես նաև թերությունների ի հայտ գալուց առաջ դրանք կանխատեսելու համար՝ այդպիսով տալով պրոֆիլակտիկ սպասարկման հնարավորություն:


Ինչ վերաբերում է սպառողների կողմից առօրյայում օգտագործվող տեխնոլոգիաներին, ապա դրանցում օրեցօր ավելի մեծ մաս են կազմում Արհեստական բանականության վրա հիմնված կիրառությունները՝ Մայքրոսոֆթի Կորտանայի և Էփլի Սիրի-ի նման սմարթ հեռախոսների օգնականներից մինչև ինքնագնաց ու ինքնաշխատ մեքենաներ, որոնց թիվը շատերի կանխատեսմամբ կգերազանցի վարորդով ղեկավարվող մեքենաների թվին:


Այս փոքր քայլերը անխուսափելիորեն տանում են դեպի ապագա, որտեղ ամենօրյա խնդիրների լուծման հարցում մշտապես հույս ենք դնելու Արհեստական բանականության վրա: Մոտ ապագայում ԱԲ-ն կօգտագործվի նոր հնարավորություններ հայտնաբերելու և դրանցից առավելագույն օգուտ քաղելու նպատակով՝ արտադրանքները նորացնելու միջոցով: Առաջատար կազմակերպությունները շահույթ կստանան իրենց տեղեկատվական ռեսուրսներից և նոր բիզնես հնարավորություններ կփնտրեն՝ խթանելով ապագայի՝ տեղեկատվությամբ կառավարվող տնտեսությունը:




Կայք՝ www.microsoft.com/hy-am/about
Էլ. Հասցե՝ arminfo@microsoft.com
Հեռ.՝ 010 51-44-89

Կայքում նյութերը տեղադրված են զուտ ուսուցողական և տեղեկատվական նպատակներով և չեն հանդիսանում Բանկի պաշտոնական հրատարակություն: Բանկը պատասխանատվություն չի կրում կայքում տեղադրված նյութերի բովանդակության ստույգության և արժանահավատության, տեղադրված գովազդների և տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար:
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ
Դասընթացի մեկնարկ`
Նոյեմբեր 28, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ
Դասընթացի մեկնարկ`
Նոյեմբեր 29, 2017
Վարդան Եսայան
Պարկ Ավենյու
Արդեն 7 տարի է Պարկ Ավենյու հյուրանոցը հատուկ հյուրընկալ ոգով ընդունում է զբոսաշրջիկներ աշխարհի տարբեր վայրերից և ներկայացնում Հայաստանի գեղատեսիլ վայրերը: