sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
Ձեր բիզնեսը զարգացնելու 4 ուղղություն

Եթե նախատեսում եք զարգացնել և ընդլայնել Ձեր բիզնես գործունեությունը նախ դիտարկեք ֆինասական միջոցների հասանելիությունը: Եթե արդեն գնահատել եք Ձեր ֆինանսական հնարավորությունները, կան շահույթը ավելացնելու մի քանի տարբերակներ`

  • ավելի շատ վաճառք իրականացնել Ձեր առկա հաճախորդներին,
  • ընդլայնել Ձեր վաճառքները՝ արտահանելով կամ օնլայն վաճառք իրականացնելով,
  • մշակել նոր ապրանքատեսակ կամ ծառայություն Ձեր առկա հաճախորդների համար,
  • մշակել նոր ապրանքատեսակ պոտենցիալ հաճախորդներին ներգրավելու համար:

Վերը նշվածներից յուրաքանչյուրը կարող է հարմար տարբերակ լինել Ձեզ համար, միայն անհրաժեշտ է կշռադատել յուրաքանչյուրը և գնահատել իրականացման հնարավորությունները:

Վաճառք կատարել առկա հաճախորդների հետ

Վաճառել ավելի շատ Ձեր ներկա ապրանքատեսակներից առկա հաճախորդների բազային՝ շահույթն ավելացնելու ամենաքիչ ռիսկային տարբերակն է: Դա կարող է ներառել մշտական հաճախորդներին ներգրավելը և նրանց վաճառելն ավելի շատ այն ապրանքատեսակից, որից նրանք պարբերաբար գնում են, կամ կապ հաստատել այն հաճախորդների հետ, ովքեր մեկ անգամ են գնում կատարել Ձեր ընկերությունից և առաջարկել նրանց կրկնել պատվերը:

Վաճառք կատարել նոր հաճախորդների հետ

Նոր հաճախորդներ ձեռք բերելու լավագույն միջոցն է ներկայացնել Ձեր բիզնեսը շուկային և բարձրացնել Ձեր ապրանքի կամ ծառայության ճանաչելիությունը շուկայում: Դուք կարող եք դա անել մեծ կամ փոքր մասշտաբներով` կախված Ձեր բիզնեսի չափից, օրինակ՝ հաճախորդների հետադարձ կապի, փոքր գովազդների, առցանց արշավների կամ սոցիալական կայքերի միջոցով:

Զարգացրեք Ձեր՝ գոյություն ունեցող ապրանքատեսակները

Եթե ցանկանում եք զարգացնել Ձեր՝ գոյություն ունեցող ապրանքատեսակները, ապա նոր հաճախորդների ներգրավման նպատակով Դուք նախ պետք է առանձնացնեք Ձեր ապրանքի կամ ծառայության այն հատկանիշները, որոնք բարելավման կարիք ունեն: Խոսեք Ձեր ներկա հաճախորդների հետ՝ պարզելու համար, թե որոնք են Ձեր ապրանքի կամ ծառայության դրական և բացասական կողմերը, և ինչը նրանց կդրդի ապագայում ավելի շատ գնել Ձեր ապրանքը: Այս տարբերակով հաճախորդների ուսումնասիրությունը կարող է տրամադրել արժեքավոր տեղեկատվություն ապրանքները բարելավելիս, սակայն այդ ժամանակ, հավանաբար, կառաջանա գնի բարձրացման անհրաժեշտություն: Ավելի բարձր գնից առաջացած լրացուցիչ շահույթը կծածկի ապրանքի բարելավման վրա կատարված ծախսերը, և Ձեր ներդրումը արդյունավետ կլինի:

Նոր ապրանքատեսակների մշակում

Ինչպես առկա ապրանքների դեպքում, այնպես էլ նոր ապրանք թողարկելու դեպքում անհրաժեշտ է առաջին հերթին հաշվի առնել հաճախորդների կարիքները: Եթե հասկանաք, թե ինչի կարիք ունեն հաճախորդները, կկարողանաք ստեղծել մի ապրանք, որը հաջողության կհասնի շուկայում: Պետք է նաև մտածեք, թե արդյո՞ք այդ ապրանքի համար շուկան արդեն իսկ բավական հագեցած չէ, քանի որ մեծ մրցակցությունն ավելի ռիսկային է:

Նոր ապրանք ստեղծելիս ավելի ճիշտ է թեստային ժամանակաշրջան սահմանել և ապրանքի նմուշը փորձարկել հաճախորդների հետ, պարզելու համար՝ ինչն է նրանց դուր գալիս, ինչը կցանկանային փոխել և ինչը կդրդի նրանց գնել այն:

Ինչպես պլանավորել աճը

Երբ արդեն որոշել եք, թե որ ուղղությամբ եք պատրաստվում զարգացնել Ձեր բիզնեսը, անհրաժեշտ է նախապես պլանավորել և կատարել հետևյալ քայլերը.

  • կազմել Ձեր ապրանքի կամ ծառայության մանրամասն նկարագիրը
  • վերլուծել և բնութագրել այն շուկան, որտեղ պատրաստվում եք վաճառել Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը
  • կազմել վաճառքների պլան՝ ներառյալ վաճառքների կանխատեսումներ
  • կազմել մարքեթինգային պլան

Եթե Դուք կենտրոնանում եք Ձեր ներկա շուկայի վրա և արդեն բավական ժամանակ է զբաղվում եք տվյալ գործունեությամբ, համեմատեք Ձեր նախորդ ժամանակաշրջանների վաճառքների տվյալները ամբողջ շուկայի տվյալների հետ: Նոր շուկա մուտք գործելու դեպքում օգտագործեք այլ կազմակերպությունների ուսումնասիրությունները նրանց չափի, աճի միտումների և հնարավորությունների վերաբերյալ:

Ձեռնարկությունները հաճախ թերագնահատում են այն ֆինանսական միջոցների չափը, որն անհրաժեշտ է նոր շուկա մուտք գործելու կամ նոր ապրանքատեսակ թողարկելու համար: Այդ պատճառով պետք է հաշվի առնել բոլոր այն ծախսերը, որոնք կարող են առաջանալ այդ գործընթացում և կատարել դրամական հոսքերի կանխատեսում:

Եթե նախատեսում եք զարգացնել և ընդլայնել Ձեր բիզնես գործունեությունը նախ դիտարկեք ֆինասական միջոցների հասանելիությունը: Եթե արդեն գնահատել եք Ձեր ֆինանսական հնարավորությունները, կան շահույթը ավելացնելու մի քանի տարբերակներ`


  • ավելի շատ վաճառք իրականացնել Ձեր առկա հաճախորդներին,
  • ընդլայնել Ձեր վաճառքները՝ արտահանելով կամ օնլայն վաճառք իրականացնելով,
  • մշակել նոր ապրանքատեսակ կամ ծառայություն Ձեր առկա հաճախորդների համար,
  • մշակել նոր ապրանքատեսակ պոտենցիալ հաճախորդներին ներգրավելու համար:

Վերը նշվածներից յուրաքանչյուրը կարող է հարմար տարբերակ լինել Ձեզ համար, միայն անհրաժեշտ է կշռադատել յուրաքանչյուրը և գնահատել իրականացման հնարավորությունները:



Վաճառք կատարել առկա հաճախորդների հետ


Վաճառել ավելի շատ Ձեր ներկա ապրանքատեսակներից առկա հաճախորդների բազային՝ շահույթն ավելացնելու ամենաքիչ ռիսկային տարբերակն է: Դա կարող է ներառել մշտական հաճախորդներին ներգրավելը և նրանց վաճառելն ավելի շատ այն ապրանքատեսակից, որից նրանք պարբերաբար գնում են, կամ կապ հաստատել այն հաճախորդների հետ, ովքեր մեկ անգամ են գնում կատարել Ձեր ընկերությունից և առաջարկել նրանց կրկնել պատվերը:


Վաճառք կատարել նոր հաճախորդների հետ


Նոր հաճախորդներ ձեռք բերելու լավագույն միջոցն է ներկայացնել Ձեր բիզնեսը շուկային և բարձրացնել Ձեր ապրանքի կամ ծառայության ճանաչելիությունը շուկայում: Դուք կարող եք դա անել մեծ կամ փոքր մասշտաբներով` կախված Ձեր բիզնեսի չափից, օրինակ՝ հաճախորդների հետադարձ կապի, փոքր գովազդների, առցանց արշավների կամ սոցիալական կայքերի միջոցով:


Զարգացրեք Ձեր՝ գոյություն ունեցող ապրանքատեսակները


Եթե ցանկանում եք զարգացնել Ձեր՝ գոյություն ունեցող ապրանքատեսակները, ապա նոր հաճախորդների ներգրավման նպատակով Դուք նախ պետք է առանձնացնեք Ձեր ապրանքի կամ ծառայության այն հատկանիշները, որոնք բարելավման կարիք ունեն: Խոսեք Ձեր ներկա հաճախորդների հետ՝ պարզելու համար, թե որոնք են Ձեր ապրանքի կամ ծառայության դրական և բացասական կողմերը, և ինչը նրանց կդրդի ապագայում ավելի շատ գնել Ձեր ապրանքը: Այս տարբերակով հաճախորդների ուսումնասիրությունը կարող է տրամադրել արժեքավոր տեղեկատվություն ապրանքները բարելավելիս, սակայն այդ ժամանակ, հավանաբար, կառաջանա գնի բարձրացման անհրաժեշտություն: Ավելի բարձր գնից առաջացած լրացուցիչ շահույթը կծածկի ապրանքի բարելավման վրա կատարված ծախսերը, և Ձեր ներդրումը արդյունավետ կլինի:


Նոր ապրանքատեսակների մշակում


Ինչպես առկա ապրանքների դեպքում, այնպես էլ նոր ապրանք թողարկելու դեպքում անհրաժեշտ է առաջին հերթին հաշվի առնել հաճախորդների կարիքները: Եթե հասկանաք, թե ինչի կարիք ունեն հաճախորդները, կկարողանաք ստեղծել մի ապրանք, որը հաջողության կհասնի շուկայում: Պետք է նաև մտածեք, թե արդյո՞ք այդ ապրանքի համար շուկան արդեն իսկ բավական հագեցած չէ, քանի որ մեծ մրցակցությունն ավելի ռիսկային է:


Նոր ապրանք ստեղծելիս ավելի ճիշտ է թեստային ժամանակաշրջան սահմանել և ապրանքի նմուշը փորձարկել հաճախորդների հետ, պարզելու համար՝ ինչն է նրանց դուր գալիս, ինչը կցանկանային փոխել և ինչը կդրդի նրանց գնել այն:


Ինչպես պլանավորել աճը


Երբ արդեն որոշել եք, թե որ ուղղությամբ եք պատրաստվում զարգացնել Ձեր բիզնեսը, անհրաժեշտ է նախապես պլանավորել և կատարել հետևյալ քայլերը.


  • կազմել Ձեր ապրանքի կամ ծառայության մանրամասն նկարագիրը
  • վերլուծել և բնութագրել այն շուկան, որտեղ պատրաստվում եք վաճառել Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը
  • կազմել վաճառքների պլան՝ ներառյալ վաճառքների կանխատեսումներ
  • կազմել մարքեթինգային պլան

Եթե Դուք կենտրոնանում եք Ձեր ներկա շուկայի վրա և արդեն բավական ժամանակ է զբաղվում եք տվյալ գործունեությամբ, համեմատեք Ձեր նախորդ ժամանակաշրջանների վաճառքների տվյալները ամբողջ շուկայի տվյալների հետ: Նոր շուկա մուտք գործելու դեպքում օգտագործեք այլ կազմակերպությունների ուսումնասիրությունները նրանց չափի, աճի միտումների և հնարավորությունների վերաբերյալ:


Ձեռնարկությունները հաճախ թերագնահատում են այն ֆինանսական միջոցների չափը, որն անհրաժեշտ է նոր շուկա մուտք գործելու կամ նոր ապրանքատեսակ թողարկելու համար: Այդ պատճառով պետք է հաշվի առնել բոլոր այն ծախսերը, որոնք կարող են առաջանալ այդ գործընթացում և կատարել դրամական հոսքերի կանխատեսում:





Կայքում նյութերը տեղադրված են զուտ ուսուցողական և տեղեկատվական նպատակներով և չեն հանդիսանում Բանկի պաշտոնական հրատարակություն: Բանկը պատասխանատվություն չի կրում կայքում տեղադրված նյութերի բովանդակության ստույգության և արժանահավատության, տեղադրված գովազդների և տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար:
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ
Դասընթացի մեկնարկ`
Նոյեմբեր 28, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ
Դասընթացի մեկնարկ`
Նոյեմբեր 29, 2017
Արևիկ Ղարիբյան
Դեսիգուալ
Չունենալով հագուստի վաճառքի ոլորտում փորձ և փոխարենն ունենալով սեփական բիզնեսն ունենալու և գեղեցիկը մարդկանց ներկայացնելու մեծ ձգտում՝ Արևիկի նախաձեռնությամբ Երևանում բացվեց Դեսիգուալ ապրանքանիշի առաջին խանութը: