sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
Քայլեր, երբ տեղի է ունեցել ապահովագրական դեպք

Ապահովագրության էությունը հատուցում ստանալու մեջ է: Որպեսզի պատճառված վնասը հատուցվի Ապահովագրական ընկերության կողմից, անհրաժեշտ է առաջին հերթին ուշադիր կարդալ պայմանագրի համապատասխան կետը, որտեղ սահմանվում են որոշակի պայմաններ, ապահովագրողին ծանուցելու և դիմում ներկայացնելու ժամկետներ:

Իսկ ընդհանուր քայլերը հետևյալն են. անհարժեշտ է

  1. Իրադարձության մասին տեղեկացնել համապատասխան լիազոր մարմիններին, որոնք են.
  • հրդեհ, պայթյուն՝ ԱԻՆ, Հրշեջ ծառայություն
  • ջրային համակարգերի վթար՝ Համայնատիրություն, ջրմուղկոյուղի
  • տրանսպորտային միջոցների կողմից պատճառած վնաս՝ Ճանապարհային ոստիկանություն
  • տարերային աղետ՝ ԱԻՆ, հիդրոմետ կենտրոն
  • գողություն, կողոպուտ, կանխամտածված ոչնչացում (վնասում) այլ անձանց կողմից՝ Ոստիկանություն

2. Անհրաժեշտ է տեղեկացնել ապահովագրողին՝ պայմանների համաձայն, և հետևել ապահովագրական ընկերության աշխատակցի հրահանգներին

3. Հավաքել իրադարձության փաստը և հանգամանքները հաստատող և այլ պահանջվող փաստաթղթերը

4. Ապահովագրական ընկերությունում գրել դիմում՝ ներկայացնելով վերը նշված փաստաթղթերը

Նաև կարևոր է.

  • Փորձել նվազեցնել հնարավոր վնասը
  • Աշխատել պահպանել դեպքի պատկերը

Կայք՝ www.RGS.am Հեռ․՝ 010 59-10-10

Ապահովագրության էությունը հատուցում ստանալու մեջ է: Որպեսզի պատճառված վնասը հատուցվի Ապահովագրական ընկերության կողմից, անհրաժեշտ է առաջին հերթին ուշադիր կարդալ պայմանագրի համապատասխան կետը, որտեղ սահմանվում են որոշակի պայմաններ, ապահովագրողին ծանուցելու և դիմում ներկայացնելու ժամկետներ:


Իսկ ընդհանուր քայլերը հետևյալն են. անհարժեշտ է


  1. Իրադարձության մասին տեղեկացնել համապատասխան լիազոր մարմիններին, որոնք են.

  • հրդեհ, պայթյուն՝ ԱԻՆ, Հրշեջ ծառայություն
  • ջրային համակարգերի վթար՝ Համայնատիրություն, ջրմուղկոյուղի
  • տրանսպորտային միջոցների կողմից պատճառած վնաս՝ Ճանապարհային ոստիկանություն
  • տարերային աղետ՝ ԱԻՆ, հիդրոմետ կենտրոն
  • գողություն, կողոպուտ, կանխամտածված ոչնչացում (վնասում) այլ անձանց կողմից՝ Ոստիկանություն

2. Անհրաժեշտ է տեղեկացնել ապահովագրողին՝ պայմանների համաձայն, և հետևել ապահովագրական ընկերության աշխատակցի հրահանգներին


3. Հավաքել իրադարձության փաստը և հանգամանքները հաստատող և այլ պահանջվող փաստաթղթերը


4. Ապահովագրական ընկերությունում գրել դիմում՝ ներկայացնելով վերը նշված փաստաթղթերը


Նաև կարևոր է.


  • Փորձել նվազեցնել հնարավոր վնասը
  • Աշխատել պահպանել դեպքի պատկերը



Կայք՝ www.RGS.am
Հեռ․՝ 010 59-10-10

Կայքում նյութերը տեղադրված են զուտ ուսուցողական և տեղեկատվական նպատակներով և չեն հանդիսանում Բանկի պաշտոնական հրատարակություն: Բանկը պատասխանատվություն չի կրում կայքում տեղադրված նյութերի բովանդակության ստույգության և արժանահավատության, տեղադրված գովազդների և տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար:
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ
Դասընթացի մեկնարկ`
Սեպտեմբեր 26, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ
Դասընթացի մեկնարկ`
Սեպտեմբեր 27, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Շրջանառու կապիտալի ավելացում
Դասընթացի մեկնարկ`
Հոկտեմբեր 17, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Բիզնես ցիկլերի և Ապրանքանյութական պաշարների կառավարում
Դասընթացի մեկնարկ`
Հոկտեմբեր 18, 2017
Գնել Նազանյան
Դարման
Բիզնեսը նման է երեխայի. պետք է սիրել նրան: Եթե չես սիրում, ապա չես կարող հաջողակ լինել: Ես վերածեցի իմ հոբբին բիզնեսի: Սակայն շուտով բացահայտեցի, որ միայն «սերը» բավարար չէ. վճռական դեր ունեն նաև բիզնես գիտելիքները: