sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
Հաճախորդների գոհունակության հարցման ձևանմուշ

Հաճախորդների գոհունակությունը մարքեթինգային հասկացողություն է, որի միջոցով հնարավոր է գնահատել կազմակերպության ապրանքների կամ մատուցվող ծառայությունների համապատասխանության աստիճանը հաճախորդների սպասելիքներին: Հաճախորդների գոհունակության ուսումնասիրումը կարևոր է, քանի որ այն շուկայագետներին և բիզնեսի սեփականատերերին օգնում է առավել լավ կառավարել և զարգացնել բիզնես-գործունեությունը: Հաճախորդների գոհունակությունը կարևոր է գնահատել հետևյալ պատճառներով՝

  • հաճախորդների հավատարմության և կրկին գնելու մտադրութան բացահայտում
  • շուկայում մրցակից ընկերություններից տարբերվելու հնարավորություն
  • հաճախորդների արտահոսքի նվազեցում
  • առկա և հավատարիմ հաճախորդների հետ կապերի ամրապնդում
  • դժգոհությունների բացահայտում և դրանց նվազեցում
  • հաճախորդների նվիրվածության աստիճանի բարձրացում

Կից ներկայացված ներբեռնելի ձևանմուշն իրենից ներկայացնում է գործնական պարզ օրինակ, որը կարող է կիրառվել տարբեր ոլորտներում գործունեություն իրականացնող փոքր և միջին ձեռնարկատիրությունների ղեկավարների կողմից: Հարցաթերթիկն իր մեջ ներառում է ստանդարտ հարցեր, որոնք հնարավորություն են տալիս բացահայտել և գնահատել հաճախորդների գոհունակության հիմնական անհրաժեշտ ձևաչափերը: Դուք կարող եք այն հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի կարիքներին, հաճախորդների տեսակներին և Ձեր կողմից առաջարկվող ապրանքների ու ծառայությունների տեսակներին:

Հաճախորդների գոհունակությունը մարքեթինգային հասկացողություն է, որի միջոցով հնարավոր է գնահատել կազմակերպության ապրանքների կամ մատուցվող ծառայությունների համապատասխանության աստիճանը հաճախորդների սպասելիքներին: Հաճախորդների գոհունակության ուսումնասիրումը կարևոր է, քանի որ այն շուկայագետներին և բիզնեսի սեփականատերերին օգնում է առավել լավ կառավարել և զարգացնել բիզնես-գործունեությունը: Հաճախորդների գոհունակությունը կարևոր է գնահատել հետևյալ պատճառներով՝


  • հաճախորդների հավատարմության և կրկին գնելու մտադրութան բացահայտում
  • շուկայում մրցակից ընկերություններից տարբերվելու հնարավորություն
  • հաճախորդների արտահոսքի նվազեցում
  • առկա և հավատարիմ հաճախորդների հետ կապերի ամրապնդում
  • դժգոհությունների բացահայտում և դրանց նվազեցում
  • հաճախորդների նվիրվածության աստիճանի բարձրացում

Կից ներկայացված ներբեռնելի ձևանմուշն իրենից ներկայացնում է գործնական պարզ օրինակ, որը կարող է կիրառվել տարբեր ոլորտներում գործունեություն իրականացնող փոքր և միջին ձեռնարկատիրությունների ղեկավարների կողմից: Հարցաթերթիկն իր մեջ ներառում է ստանդարտ հարցեր, որոնք հնարավորություն են տալիս բացահայտել և գնահատել հաճախորդների գոհունակության հիմնական անհրաժեշտ ձևաչափերը: Դուք կարող եք այն հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի կարիքներին, հաճախորդների տեսակներին և Ձեր կողմից առաջարկվող ապրանքների ու ծառայությունների տեսակներին:


Կայքում նյութերը տեղադրված են զուտ ուսուցողական և տեղեկատվական նպատակներով և չեն հանդիսանում Բանկի պաշտոնական հրատարակություն: Բանկը պատասխանատվություն չի կրում կայքում տեղադրված նյութերի բովանդակության ստույգության և արժանահավատության, տեղադրված գովազդների և տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար:
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ
Դասընթացի մեկնարկ`
Սեպտեմբեր 26, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ
Դասընթացի մեկնարկ`
Սեպտեմբեր 27, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Շրջանառու կապիտալի ավելացում
Դասընթացի մեկնարկ`
Հոկտեմբեր 17, 2017
ԱՌԱՋԻԿԱ Դասընթացներ
Թեմա`
Բիզնես ցիկլերի և Ապրանքանյութական պաշարների կառավարում
Դասընթացի մեկնարկ`
Հոկտեմբեր 18, 2017
Գնել Նազանյան
Դարման
Բիզնեսը նման է երեխայի. պետք է սիրել նրան: Եթե չես սիրում, ապա չես կարող հաջողակ լինել: Ես վերածեցի իմ հոբբին բիզնեսի: Սակայն շուտով բացահայտեցի, որ միայն «սերը» բավարար չէ. վճռական դեր ունեն նաև բիզնես գիտելիքները: