
Ի՞նչ է B2B վաճառքը:
B2B(business to business) վաճառքի մոդելում, մի կազմակերպություն ապրանք կամ ծառայություններ է վաճառում մեկ այլ կազմակերպությանը, իսկ B2C(business to consumer) վաճառքի մոդելում կազմակերպությունը ապրանք կամ ծառայություններ է վաճառում անմիջապես սպառողին։ B2B վաճառքները լիովին տարբերվում են B2C վաճառքներից։ Սովորաբար այս գործընթացը ավելի բարդ է, քանի որ վաճառքի մասնագետները պետք է գործ ունենան տարբեր բաժինների ղեկավարների հետ, ստանան նրանց հաստատումները առաջ անցնելու և գործարքը կնքելու համար։
B2B վաճառքը բաժանվում է 2 հիմնական տեսակի
B2B և B2C վաճառքների տարբերությունները
B2B և B2C վաճառքների հիմնական տարբերությունները հետևյալն են ՝
Այս հիմնական տարբերություններից ելնելով, B2B վաճառքը համարվում է ավելի ռազմավարական, քան B2C- ի վաճառքը:
B2B վաճառքի գործընթացը
B2B վաճառքի գործընթացը սկսվում է շատ ավելի շուտ, քան վաճառողը կհանդիպի գնորդին։ Գնման որոշումների կայացման 57%-ը իրականացվում է նախքան գնորդի և վաճառողի հանդիպումը։ Սովորաբար, գնորդները նախորոք հետաքրքրվում են իրենց անհրաժեշտ ապրանքներով կամ ծառայություններրով նախապես այցելելով հավանական վաճառողների կայքերը։
B2B ոլորտում, վաճառող կազմակերպությունները գնորդների հետ կապ հաստատելու համար օգտագործում են տարբեր մարքեթինգային ուղիներ՝ զանգեր, էլ․- հաղորդագրություններ և այցեր կազմակերպություն։ Մինչև հաճախորդին հանդիպելը հարկավոր է նախօրոք տեղեկատվություն հավաքել այն հաճախորդի մասին, ում առաջարկը ներկայացվելու է։ Պարտադիր է նաև ծանոթանալ տվյալ կազմակերպության պատմությանը և գործունեությանը։ B2B վաճառքներում հաջողության հասնելու համար կարևոր կետերից է նաև՝ հաճախորդի կարիքների բացահայտումը և Ձեր առաջարկած ապրանքով կամ ծառայությունով տվյալ խնդրին օպտիմալ լուծում առաջարկելը։
B2B վաճառքի գործընթացը հնարավոր է պատկերել վաճառքի ձագարի օգնությամբ։
B2B վաճառքի ձագարը ներկայացնում է այն փուլերը, որոնցով անցնում է գնորդը մինչև գործարք կնքելը։ B2B վաճառքներում հաճախորդին պրոդուկտների մասին տեղյակ պահելը մարքեթինգային թիմի աշխատանքն է։ Իսկ արդեն հաջորդ փուլերին միանում են վաճառքի մասնագետները և համոզում են հետաքրքրված հաճախորդներին գործարք կնքել։
Իհարկե, վաճառքի ձագարը բաժանում է վաճառքի գործընթացը հստակ փուլերի, սակայն չի բացառվում, որ որոշ դեպքերում գործարքը կարող է կնքվել հենց առաջին փուլից հետո։
Ամեն դեպքում, վաճառքի ձագարը հիանալի միջոց է հասկանալու, թե ինչ փուլերով է անցնում գնորդը՝ մինչև գործարք կնքելը։
Ի՞նչ է B2B վաճառքը:
B2B(business to business) վաճառքի մոդելում, մի կազմակերպություն ապրանք կամ ծառայություններ է վաճառում մեկ այլ կազմակերպությանը, իսկ B2C(business to consumer) վաճառքի մոդելում կազմակերպությունը ապրանք կամ ծառայություններ է վաճառում անմիջապես սպառողին։ B2B վաճառքները լիովին տարբերվում են B2C վաճառքներից։ Սովորաբար այս գործընթացը ավելի բարդ է, քանի որ վաճառքի մասնագետները պետք է գործ ունենան տարբեր բաժինների ղեկավարների հետ, ստանան նրանց հաստատումները առաջ անցնելու և գործարքը կնքելու համար։
B2B վաճառքը բաժանվում է 2 հիմնական տեսակի
B2B և B2C վաճառքների տարբերությունները
B2B և B2C վաճառքների հիմնական տարբերությունները հետևյալն են ՝
Այս հիմնական տարբերություններից ելնելով, B2B վաճառքը համարվում է ավելի ռազմավարական, քան B2C- ի վաճառքը:
B2B վաճառքի գործընթացը
B2B վաճառքի գործընթացը սկսվում է շատ ավելի շուտ, քան վաճառողը կհանդիպի գնորդին։ Գնման որոշումների կայացման 57%-ը իրականացվում է նախքան գնորդի և վաճառողի հանդիպումը։ Սովորաբար, գնորդները նախորոք հետաքրքրվում են իրենց անհրաժեշտ ապրանքներով կամ ծառայություններրով նախապես այցելելով հավանական վաճառողների կայքերը։
B2B ոլորտում, վաճառող կազմակերպությունները գնորդների հետ կապ հաստատելու համար օգտագործում են տարբեր մարքեթինգային ուղիներ՝ զանգեր, էլ․- հաղորդագրություններ և այցեր կազմակերպություն։ Մինչև հաճախորդին հանդիպելը հարկավոր է նախօրոք տեղեկատվություն հավաքել այն հաճախորդի մասին, ում առաջարկը ներկայացվելու է։ Պարտադիր է նաև ծանոթանալ տվյալ կազմակերպության պատմությանը և գործունեությանը։ B2B վաճառքներում հաջողության հասնելու համար կարևոր կետերից է նաև՝ հաճախորդի կարիքների բացահայտումը և Ձեր առաջարկած ապրանքով կամ ծառայությունով տվյալ խնդրին օպտիմալ լուծում առաջարկելը։
B2B վաճառքի գործընթացը հնարավոր է պատկերել վաճառքի ձագարի օգնությամբ։
B2B վաճառքի ձագարը ներկայացնում է այն փուլերը, որոնցով անցնում է գնորդը մինչև գործարք կնքելը։ B2B վաճառքներում հաճախորդին պրոդուկտների մասին տեղյակ պահելը մարքեթինգային թիմի աշխատանքն է։ Իսկ արդեն հաջորդ փուլերին միանում են վաճառքի մասնագետները և համոզում են հետաքրքրված հաճախորդներին գործարք կնքել։
Իհարկե, վաճառքի ձագարը բաժանում է վաճառքի գործընթացը հստակ փուլերի, սակայն չի բացառվում, որ որոշ դեպքերում գործարքը կարող է կնքվել հենց առաջին փուլից հետո։
Ամեն դեպքում, վաճառքի ձագարը հիանալի միջոց է հասկանալու, թե ինչ փուլերով է անցնում գնորդը՝ մինչև գործարք կնքելը։