sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
2020 թվականի Instagram-ի ալգորիթմերը
(1)
1.0

Ինչպե՞ս են իրականում գործում Instagram-ի ալգորիթմները: Ինչպե՞ս ստանալ հավանումների, մեկնաբանությունների և դիտումների առավելագույն քանակ: Այս հարցերի պատասխանները կարելի է գտնել տարբեր կայքերում, որտեղ տեղեկատվությունը հաճախ իրականությանը չի համապատասխանում: Ներկայացնենք թե ինչպես է իրականում աշխատում Instagram-ի ալգորիթմը:

  1. Որքա՞ն հաճախ են փոխվում ալգորիթմները:

Փոփոխությունները տեղի են ունենում յուրաքանչյուր ակնթարթ՝ հիմք ընդունելով օգտագործողի վարքագիծը, ըստ որի համակարգը արձագանքում է օգտագործողի ցանկացած քայլին: Instagram-ի լրահոսը Ձեզ ցույց չի տալիս պատահական գրառումներ Ձեր հավանած էջերից, նա դրանք ընտրում է ըստ Ձեր նախասիրությունների: Որքան սոցիալական ցանցը վստահ լինի, որ գրառումը Ձեզ դուր կգա, այնքան ավելի հավանական է, որ այն կցուցադրվի/կհայտնվի Ձեր լրահոսում:

  1. Ի՞նչ գործոններ է հաշվի առնում համակարգը գրառումը լրահոսում ցուցադրելու համար:

Առաջին հերթին դիտարկվում է նկարին կամ տեսահոլովակին բովանդակության համապատասխանությունը: Որքան շատ դիտումներ/վիդեո տարբերակի համար/, մեկնաբանություններ, պահպանումներ /save/ և հավանումներ հավաքի գրառումը այնքան մեծ կլինի հավանականությունը, որ լրահոսում առաջին շարքերում կցուցադրվի: Սա նշանակում է, որ պետք է փորձեք հնարավորինս բովանդակալից և հետաքրքիր գրառումներ կատարել:

  1. Ճի՞շտ է արդյոք այն միտքը, որ վիդեո տարբերակով կատարված գրառումները ավելի մեծ տարածում են ստանում լրահոսում:

Վիդեո տարբերակով գրառումները հիմնականում ցուցադրվում են այն օգտատերերի լրահոսում, ովքեր հետաքրքրված են և հաճախ են դիտում նման հոլովակները մինչև վերջ: Գրառման ձևաչափն ընտրելիս կենտրոնացեք Ձեր լսարանի նախասիրությունների վրա: Եթե նրանք ավելի լավ են արձագանքում տեսահոլովակներին, ապա ավելի հաճախակի դարձրեք տեսահոլովակների հրապարակումները:

  1. Արդյո՞ք գոյություն ունի գրառման հանդեպ արձագանքի սահմանված ժամանակահատված, օրինակ, երբ գրառում եք կատարում, Ձեր հետևորդների մոտ ցուցադրվում է առաջին 15 կամ 30 րոպեն:

Պետք չէ կենտրոնանալ և ընտրել այն ժամերը, երբ վստահ եք Ձեր լսարանը առցանց է գտնվում: Այդ ժամերին, ընդհակառակը, մրցակցությունը ավելի է բարձրանում: Կարելի է գրառումներ կատարել ավելի պասիվ ժամերի, իսկ հավանումներ հավաքել փոքր-ինչ ուշ, քանի որ նրանց լրահոսում Ձեր գրառումը ցուցադրվում է կախված Ձեր էջի հանդեպ իրենց ցուցաբերած հետաքրքրությունից:

Որոշ սահմանափակումներ, որոնք պետք է իմանալ:

Հետևումների, հավանումների և դիտումների սահմանափակումների իմացությունը թույլ կտա չխախտել սոցիալական ցանցի կանոնները և դրա համար տույժեր չստանալ: Առաջին հերթին սա վերաբերում է Instagram-ում ավտոմատացված խթանման ծառայություններից օգտվողներին: Բացահայտված խախտումների դիմաց Դուք կարող եք հանդիպել արգելափակումների հետևյալ տեսակներին՝

  • Ստվերային արգելափակում /Shadowban/, որի արդյունքում կունենաք դիտումների կտրուկ նվազում: Ձեր գրառումները չեն ցուցադրվի հատկապես այն օգտատերերի մոտ ովքեր չեն հետևում Ձեր էջին:
  • Ժամանակավոր արգելափակում, որն իրենից ներկայացնում է որոշակի գործողությունների ժամանակավոր սահմանափակում: Արգելափակման ժամկետը կախված է խախտումների քանակից և կարող է լինել 3 ժամից մինչև 21 օր:
  • Հավերժ արգելանք, որի դեպքում առանց վերականգելու հնարավորության ջնջվում է էջն ամբողջությամբ:

Ստորև ներկայացված աղյուսակում նշված են հետևումների, հավանումների և մեկնաբանությունների համար նախատեսված սահմանափակումները կախված էջի գործողության ժամկետից:

Էջի գործողության ժամկետ

Հետևումներ

Հավանումներ

Մեկնաբանություններ

Ամիս

Ժամ

Ամիս

Ժամ

Ամիս

Ժամ

Մինչև 3 ամիս գործող

2000

20-40

300

25

150

30

3-6 ամիս գործող

3000-4000

30-60

1200

25-50

200

40

Հին էջեր

5000-6000

40-60

900

50

250-300

50

Պետք է հաշվի առնել, որ բաժանորդագրումների /follow/ և ապաբաժանորդագրումների /unfollow/ քանակները, գումարվում են միմյանց և հաշվում որպես առանձին գործողություններ: Նույնը տեղի է ունենում նաև հավանումների պարագայում:

Գոյություն ունեն որոշ սահմանափակումներ նաև Direct-ով տեղեկատվության ուղարկման, Story-ում, նկարներում և մեկնաբանություններում էջը նշելու համար:

Direct-ով տեղեկատվության ուղարկում:

Սա ամենաբարդ կետն է, քանի որ ամենից հաճախ արգելանքները դրվում են հենց այս պատճառով: Ամենից լավ տարբերակն է ուղարկել նամակներ միայն հետևորդներին: Այս դեպքում սահման համարվում է բաց երկխոսությունների քանակը: Իսկ եթե հետևորդ չհանդիսացող էջերին փորձեք նամակներ ուղարկել արգելանքներ ստանալու ռիսկը զգալիորեն կաճի: Նման գործողությունները դիտարկվում են որպես կասկածելի ակտիվություն, և բացի այդ, օգտատերերը կարող են սպամ ուղարկել: Մինչև 3 ամսվա օգտատերերին լավ է սահմանափակվել օրական 20-30 նամակով և ուղարկել ժամում 5-ից ոչ ավել նամակ: 3-6 ամիս գործող օգտատերերին՝ օրական մինչև 40 նամակ, ժամում մինչև 15: Հին օգտատերերի համար՝ 50-ից ոչ ավել օրական նամակ և ժամում առավելագույնը՝ 20:

Նամակներ ուղարկելու ինտերվալը խորհուրդ է տրվում սահմանել նվազագույնը 8-10 րոպե:

Նշումներ նկարներում, Story-ում և մեկնաբանություններում:

Անկախ էջի գործողության ժամկետից՝ կարող եք յուրաքանչյուր գրառման տակ նշել Ձեր անվանումը առավելագույնը 5 անգամ: Մեկնաբանություններում կարող եք նշել առավելագույնը 5 օգտատիրոջ: Story-ում նշելիս լավ է չգերազանցել 10-ը: Story տեղադրելու սահմանը ամսական համարվում է 500-ը:

Նշված սահմանափակումները հաճախակի թարմացվում են, իսկ նոր սահմանների իմացությունն ու պահպանումը կօգնի խուսափել արգելափակումներից: Սահմանափակումները սահմանվում են սոցիալական ցանցի մշակողների կողմից: Դրանք անհրաժեշտ են կեղծ խթանման մեթոդների կիրառությունից խուսափելու համար, և նպատակ ունեն պահպանել սոցիալական կայքի «մաքրությունը»:

Ինչպե՞ս են իրականում գործում Instagram-ի ալգորիթմները: Ինչպե՞ս ստանալ հավանումների, մեկնաբանությունների և դիտումների առավելագույն քանակ: Այս հարցերի պատասխանները կարելի է գտնել տարբեր կայքերում, որտեղ տեղեկատվությունը հաճախ իրականությանը չի համապատասխանում: Ներկայացնենք թե ինչպես է իրականում աշխատում Instagram-ի ալգորիթմը:


  1. Որքա՞ն հաճախ են փոխվում ալգորիթմները:

Փոփոխությունները տեղի են ունենում յուրաքանչյուր ակնթարթ՝ հիմք ընդունելով օգտագործողի վարքագիծը, ըստ որի համակարգը արձագանքում է օգտագործողի ցանկացած քայլին: Instagram-ի լրահոսը Ձեզ ցույց չի տալիս պատահական գրառումներ Ձեր հավանած էջերից, նա դրանք ընտրում է ըստ Ձեր նախասիրությունների: Որքան սոցիալական ցանցը վստահ լինի, որ գրառումը Ձեզ դուր կգա, այնքան ավելի հավանական է, որ այն կցուցադրվի/կհայտնվի Ձեր լրահոսում:


  1. Ի՞նչ գործոններ է հաշվի առնում համակարգը գրառումը լրահոսում ցուցադրելու համար:

Առաջին հերթին դիտարկվում է նկարին կամ տեսահոլովակին բովանդակության համապատասխանությունը: Որքան շատ դիտումներ/վիդեո տարբերակի համար/, մեկնաբանություններ, պահպանումներ /save/ և հավանումներ հավաքի գրառումը այնքան մեծ կլինի հավանականությունը, որ լրահոսում առաջին շարքերում կցուցադրվի: Սա նշանակում է, որ պետք է փորձեք հնարավորինս բովանդակալից և հետաքրքիր գրառումներ կատարել:


  1. Ճի՞շտ է արդյոք այն միտքը, որ վիդեո տարբերակով կատարված գրառումները ավելի մեծ տարածում են ստանում լրահոսում:

Վիդեո տարբերակով գրառումները հիմնականում ցուցադրվում են այն օգտատերերի լրահոսում, ովքեր հետաքրքրված են և հաճախ են դիտում նման հոլովակները մինչև վերջ: Գրառման ձևաչափն ընտրելիս կենտրոնացեք Ձեր լսարանի նախասիրությունների վրա: Եթե նրանք ավելի լավ են արձագանքում տեսահոլովակներին, ապա ավելի հաճախակի դարձրեք տեսահոլովակների հրապարակումները:


  1. Արդյո՞ք գոյություն ունի գրառման հանդեպ արձագանքի սահմանված ժամանակահատված, օրինակ, երբ գրառում եք կատարում, Ձեր հետևորդների մոտ ցուցադրվում է առաջին 15 կամ 30 րոպեն:

Պետք չէ կենտրոնանալ և ընտրել այն ժամերը, երբ վստահ եք Ձեր լսարանը առցանց է գտնվում: Այդ ժամերին, ընդհակառակը, մրցակցությունը ավելի է բարձրանում: Կարելի է գրառումներ կատարել ավելի պասիվ ժամերի, իսկ հավանումներ հավաքել փոքր-ինչ ուշ, քանի որ նրանց լրահոսում Ձեր գրառումը ցուցադրվում է կախված Ձեր էջի հանդեպ իրենց ցուցաբերած հետաքրքրությունից:


Որոշ սահմանափակումներ, որոնք պետք է իմանալ:


Հետևումների, հավանումների և դիտումների սահմանափակումների իմացությունը թույլ կտա չխախտել սոցիալական ցանցի կանոնները և դրա համար տույժեր չստանալ: Առաջին հերթին սա վերաբերում է Instagram-ում ավտոմատացված խթանման ծառայություններից օգտվողներին: Բացահայտված խախտումների դիմաց Դուք կարող եք հանդիպել արգելափակումների հետևյալ տեսակներին՝


  • Ստվերային արգելափակում /Shadowban/, որի արդյունքում կունենաք դիտումների կտրուկ նվազում: Ձեր գրառումները չեն ցուցադրվի հատկապես այն օգտատերերի մոտ ովքեր չեն հետևում Ձեր էջին:
  • Ժամանակավոր արգելափակում, որն իրենից ներկայացնում է որոշակի գործողությունների ժամանակավոր սահմանափակում: Արգելափակման ժամկետը կախված է խախտումների քանակից և կարող է լինել 3 ժամից մինչև 21 օր:
  • Հավերժ արգելանք, որի դեպքում առանց վերականգելու հնարավորության ջնջվում է էջն ամբողջությամբ:


Ստորև ներկայացված աղյուսակում նշված են հետևումների, հավանումների և մեկնաբանությունների համար նախատեսված սահմանափակումները կախված էջի գործողության ժամկետից:



Էջի գործողության ժամկետ

Հետևումներ

Հավանումներ

Մեկնաբանություններ

Ամիս

Ժամ

Ամիս

Ժամ

Ամիս

Ժամ

Մինչև 3 ամիս գործող

2000

20-40

300

25

150

30

3-6 ամիս գործող

3000-4000

30-60

1200

25-50

200

40

Հին էջեր

5000-6000

40-60

900

50

250-300

50



Պետք է հաշվի առնել, որ բաժանորդագրումների /follow/ և ապաբաժանորդագրումների /unfollow/ քանակները, գումարվում են միմյանց և հաշվում որպես առանձին գործողություններ: Նույնը տեղի է ունենում նաև հավանումների պարագայում:


Գոյություն ունեն որոշ սահմանափակումներ նաև Direct-ով տեղեկատվության ուղարկման, Story-ում, նկարներում և մեկնաբանություններում էջը նշելու համար:


Direct-ով տեղեկատվության ուղարկում:


Սա ամենաբարդ կետն է, քանի որ ամենից հաճախ արգելանքները դրվում են հենց այս պատճառով: Ամենից լավ տարբերակն է ուղարկել նամակներ միայն հետևորդներին: Այս դեպքում սահման համարվում է բաց երկխոսությունների քանակը: Իսկ եթե հետևորդ չհանդիսացող էջերին փորձեք նամակներ ուղարկել արգելանքներ ստանալու ռիսկը զգալիորեն կաճի: Նման գործողությունները դիտարկվում են որպես կասկածելի ակտիվություն, և բացի այդ, օգտատերերը կարող են սպամ ուղարկել: Մինչև 3 ամսվա օգտատերերին լավ է սահմանափակվել օրական 20-30 նամակով և ուղարկել ժամում 5-ից ոչ ավել նամակ: 3-6 ամիս գործող օգտատերերին՝ օրական մինչև 40 նամակ, ժամում մինչև 15: Հին օգտատերերի համար՝ 50-ից ոչ ավել օրական նամակ և ժամում առավելագույնը՝ 20:


Նամակներ ուղարկելու ինտերվալը խորհուրդ է տրվում սահմանել նվազագույնը 8-10 րոպե:


Նշումներ նկարներում, Story-ում և մեկնաբանություններում:


Անկախ էջի գործողության ժամկետից՝ կարող եք յուրաքանչյուր գրառման տակ նշել Ձեր անվանումը առավելագույնը 5 անգամ: Մեկնաբանություններում կարող եք նշել առավելագույնը 5 օգտատիրոջ: Story-ում նշելիս լավ է չգերազանցել 10-ը: Story տեղադրելու սահմանը ամսական համարվում է 500-ը:


Նշված սահմանափակումները հաճախակի թարմացվում են, իսկ նոր սահմանների իմացությունն ու պահպանումը կօգնի խուսափել արգելափակումներից: Սահմանափակումները սահմանվում են սոցիալական ցանցի մշակողների կողմից: Դրանք անհրաժեշտ են կեղծ խթանման մեթոդների կիրառությունից խուսափելու համար, և նպատակ ունեն պահպանել սոցիալական կայքի «մաքրությունը»:

2020-10-15 12:03:21
Լուսինե Հայրապետյան
Գտնված երազ
Մեկ տարի առաջ Լուսինեն որոշեց թողնել դասավանդումը դպրոցում՝ որոշելով իրականություն դարձնել սեփական երազանքը, որն այսօր արդեն իրականություն է: