sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
Գին և արժեք (value`  օգուտ հաճախորդի համար)
(0)
0.0

Ինչպե՞ս եք սահմանում գները: Արդյոք Ձեր ապրանքները արժեն այնքան, որքանով որ վաճառում եք: Շուկայում ներկայացված են միլիոնավոր միմյանցից տարբերվող ապրանքներ և ծառայություներ: Գնումներ կատարելիս առաջին միտքը, որ առաջանում է պոտենցիալ հաճախորդների մոտ, այն է թե որքան է այդ ապրանքի գինը և արդյոք արժե վճարել այդքան գումար դրա դիմաց: Անհրաժեշտ է միմյանցից տարբերել գին և արժեք (value` օգուտ հաճախորդի համար) հասկացությունները:

Գին:

Գինը որևէ ապրանքի կամ ծառայության դիմաց գնորդի կողմից տրված դրամային միավորի չափն է, այսինքն ապրանքի արժեքի դրամային արտահայտությունը: Գումարը, որը վճարում եք վաճառողին ապրանքի դիմաց, իր մեջ ներառում է ինքնարժեքը և ակնկալվող շահույթը: Ինքնարժեքը, ապրանքի ստեղծման համար օգտագործված գումարի չափն է, որը դրամական ձևով արտահայտում է ապրանքի արտադրության և իրացման վրա կատարված ընթացիկ բոլոր ծախսերը։ Օրինակ՝ արտադրամասի վարձակալության վճար, աշխատուժ, էլեկտրաէներգիայի վարձավճար, հումքանյութեր և այլն: Շահույթը ֆինանսական օգուտ է, որը հաշվարկվում է ընկերության հասույթից հանելով ընդհանուր ծախսերը: Շահույթի ստացումը հանդիսանում է ձեռնարկության գործունեության հիմնական նպատակը:

Արժեք (value` օգուտ հաճախորդի համար):

Արժեքը սպառողի համար ապրանքից ստացվող օգուտն է: Այն երբեք չի կարող հաշվարկվել դրամային արտահայտությամբ և սպառողի վարքագծից և սովորություններից կախված կարող է տարբերվել: Այն ցույց է տալիս, թե որքանով արժեր ձեռք բերել ապրանքը կամ օգտվել մատուցվող ծառայությունից: Ի տարբերությունը գնի, արժեքը կարող է տարատեսակ կարծիքներ ունեցող հաճախորդների համար տարբեր լինել:

Ստորև ներկայացված է գին և արժեք համեմատության աղյուսակը:

Համեմատության հիմք

Գին

Արժեք (value՝օգուտ հաճախորդի համար)

Նշանակություն

ապրանքի կամ ծառայության ձեռքբերման դիմաց վճարվող գումար

ապրանքի/ծառայության որակի և տեսակի համապատասխանում գնին

Գումարի սահմանում

արտադրողների կողմից

սպառողի կողմից

Գնահատում

քաղաքականության միջոցով

կարծիքների միջոցով

Փոփոխություն

կարող է փոփոխվել

մնում է անփոփոխ

Դրամային արտահայտություն

հաշվարկվում է դրամային արտահայտությամբ

չի կարող հաշվարկվել դրամային արտահայտությամբ

Ինչպե՞ս եք սահմանում գները: Արդյոք Ձեր ապրանքները արժեն այնքան, որքանով որ վաճառում եք: Շուկայում ներկայացված են միլիոնավոր միմյանցից տարբերվող ապրանքներ և ծառայություներ: Գնումներ կատարելիս առաջին միտքը, որ առաջանում է պոտենցիալ հաճախորդների մոտ, այն է թե որքան է այդ ապրանքի գինը և արդյոք արժե վճարել այդքան գումար դրա դիմաց: Անհրաժեշտ է միմյանցից տարբերել գին և արժեք (value` օգուտ հաճախորդի համար) հասկացությունները:


Գին:


Գինը որևէ ապրանքի կամ ծառայության դիմաց գնորդի կողմից տրված դրամային միավորի չափն է, այսինքն ապրանքի արժեքի դրամային արտահայտությունը: Գումարը, որը վճարում եք վաճառողին ապրանքի դիմաց, իր մեջ ներառում է ինքնարժեքը և ակնկալվող շահույթը: Ինքնարժեքը, ապրանքի ստեղծման համար օգտագործված գումարի չափն է, որը դրամական ձևով արտահայտում է ապրանքի արտադրության և իրացման վրա կատարված ընթացիկ բոլոր ծախսերը։ Օրինակ՝ արտադրամասի վարձակալության վճար, աշխատուժ, էլեկտրաէներգիայի վարձավճար, հումքանյութեր և այլն: Շահույթը ֆինանսական օգուտ է, որը հաշվարկվում է ընկերության հասույթից հանելով ընդհանուր ծախսերը: Շահույթի ստացումը հանդիսանում է ձեռնարկության գործունեության հիմնական նպատակը:


Արժեք (value` օգուտ հաճախորդի համար):


Արժեքը սպառողի համար ապրանքից ստացվող օգուտն է: Այն երբեք չի կարող հաշվարկվել դրամային արտահայտությամբ և սպառողի վարքագծից և սովորություններից կախված կարող է տարբերվել: Այն ցույց է տալիս, թե որքանով արժեր ձեռք բերել ապրանքը կամ օգտվել մատուցվող ծառայությունից: Ի տարբերությունը գնի, արժեքը կարող է տարատեսակ կարծիքներ ունեցող հաճախորդների համար տարբեր լինել:


Ստորև ներկայացված է գին և արժեք համեմատության աղյուսակը:


Համեմատության հիմք

Գին

Արժեք (value՝օգուտ հաճախորդի համար)

Նշանակություն

ապրանքի կամ ծառայության ձեռքբերման դիմաց վճարվող գումար

ապրանքի/ծառայության որակի և տեսակի համապատասխանում գնին

Գումարի սահմանում

արտադրողների կողմից

սպառողի կողմից

Գնահատում

քաղաքականության միջոցով

կարծիքների միջոցով

Փոփոխություն

կարող է փոփոխվել

մնում է անփոփոխ

Դրամային արտահայտություն

հաշվարկվում է դրամային արտահայտությամբ

չի կարող հաշվարկվել դրամային արտահայտությամբ


2020-10-15 15:10:02
Ձեզ կարող է նաև հետաքրքրել
Մելինե Միրիջանյան
Մայ Փարթի
Երևանում քաղցրավենիքների սիրահարների՝ իրենց միջոցառումները գեղեցիկ կազմակերպել ցանկացողների համար կա ևս մեկ սիրված վայր`My Party: Մելինեն վստահեցնում է, որ սիրով պատրաստված թխվածքները ամենահամեղն ու գեղեցիկն են լինում: