sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ
ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿՆ առաջինն էր Հայաստանում, ով սկսեց կազմակերպել բիզնես դաընթացներ փոքր և միջին ձեռնարկատերերի համար՝ նպատակ ունենալով աջակցել ՓՄՁ բիզնեսի զարգացմանը:

Դասընթացների ֆորմատը հնարավորություն է ստեղծում ոչ միայն ձեռք բերել տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ, այլ նաև հանդիսանում է հարթակ փորձի փոխանակման և նոր գործընկերական կապերի ստեղծման համար:
Դասընթացներն իրականացվում են անվճար ինչպես Բանկի հաճախորդների, այնպես էլ հաճախորդ չհանդիսացող բոլոր փոքր և միջին ձեռնարկությունների համար:

Դասընթացին կարող են մասնակցել կազմակերպության սեփականատերերը, ղեկավարները, տնօրենները և որոշման կայացմանը մասնակցող այլ անձիք:
Գրանցվել
Առաջիկա դասընթացներ
Օրացույց
Ցանկ
Բիզնեսի զարգացումն անկայունության պայմաններում
Դասընթացի թեմա
Դասընթացի օր
Դասընթացի ժամ
Դասընթացի վայր
Շրջանառու կապիտալի ավելացում Նոյեմբեր 24 14:00 «Հայաթ Փլեյս Երևան» հյուրանոցային համալիր
Բիզնեսի զարգացումն անկայունության պայմաններում Նոյեմբեր 25 14:00
Ֆինանսական որոշումների կայացում Հունվար 25 14:00 «Հայաթ Փլեյս Երևան» հյուրանոցային համալիր
Գործնական մարքեթինգ Հունվար 26 14:00 «Հայաթ Փլեյս Երևան» հյուրանոցային համալիր
Բիզնեսի զարգացումն անկայունության պայմաններում Մարտ 21 14:00 «Հայաթ Փլեյս Երևան» հյուրանոցային համալիր Հասցե` ք. Երևան, Վազգեն Սարգսյան փողոց 26/1
Ծախսերի վերահսկողություն Մարտ 22 14:00 «Հայաթ Փլեյս Երևան» հյուրանոցային համալիր Հասցե` ք. Երևան, Վազգեն Սարգսյան փողոց 26/1
Գործնական մարքեթինգ Ապրիլ 20 12:30 «Արաքս» հյուրանոցային համալիր, Հասցե՝ Շիրակի մարզ, Գյումրի, Գորկու փող., 25
Ծախսերի վերահսկողություն Ապրիլ 21 12:30 «Արաքս» հյուրանոցային համալիր, Հասցե` Շիրակի մարզ, Գյումրի, Գորկու փող., 25
Ադապտիվ առաջնորդություն Մայիս 22 10:00 Ք. Երևան, ԴԱԲԼԹՐԻ ԲԱՅ ՀԻԼԹՈՆ ԵՐԵՎԱՆ ՍԻԹԻ ՍԵՆԹՐ
«Բիզնեսի թվայնացում» միջոցառում Մայիս 30 09:30 Ք. Երևան, ԴԱԲԼԹՐԻ ԲԱՅ ՀԻԼԹՈՆ ԵՐԵՎԱՆ ՍԻԹԻ ՍԵՆԹՐ
Դրամական հոսքերի կառավարում Հուլիս 19 14:00 Հայաթ Փլեյս հյուրանոցային համալիր
Բիզնեսի թվայնացում Հուլիս 20 14:00 Հայաթ Փլեյս հյուրանոցային համալիր
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ Օգոստոս 17 13:01 «Դիանա» հյուրանոցային համալիր, Հասցե՝ Սյունիքի մարզ, ք. Գորիս, Արցախյան խճուղի 30
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ Օգոստոս 18 11:00 «Դիանա» հյուրանոցային համալիր, Հասցե՝ Սյունիքի մարզ, ք. Գորիս, Արցախյան խճուղի 30
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ Սեպտեմբեր 26 12:30 «Նանե» հյուրանոցային համալիր, Հասցե՝ Շիրակի մարզ, ք.Գյումրի, Գարեգին Նժդեհ 1/5
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ Սեպտեմբեր 27 12:30 «Նանե» հյուրանոցային համալիր, Հասցե՝ Շիրակի մարզ, ք.Գյումրի, Գարեգին Նժդեհ 1/5
Բիզնես ցիկլերի և Ապրանքանյութական պաշարների կառավարում Հոկտեմբեր 16 14:00 Հայաթ Փլեյս հյուրանոցային համալիր
Շրջանառու կապիտալի ավելացում Հոկտեմբեր 17 14:00 Հայաթ Փլեյս հյուրանոցային համալիր
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ Նոյեմբեր 28 12:00 «Ծաղկաձոր Մարրիոթ» հյուրանոց, Հասցե` Կոտայքի մարզ, Ծաղկաձոր, Տանձաղբյուրի փող., 2 շենք, №4/1
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ Նոյեմբեր 29 12:00 «Ծաղկաձոր Մարրիոթ» հյուրանոց, Հասցե` Կոտայքի մարզ, Ծաղկաձոր, Տանձաղբյուրի փող., 2 շենք, №4/1
Կանայք բիզնեսում Փետրվար 08 09:30 ԴԱԲԼԹՐԻ ԲԱՅ ՀԻԼԹՈՆ ԵՐԵՎԱՆ ՍԻԹԻ ՍԵՆԹՐ
Դրամական հոսքերի կառավարում Փետրվար 27 14:00 «Հայաթ Փլեյս Երևան» հյուրանոցային համալիր
Ֆինանսական որոշումների կայացում Փետրվար 28 14:00 «Հայաթ Փլեյս Երևան» հյուրանոցային համալիր
Թվային մարքեթինգ Մարտ 29 14:00 Buro (Բյուրո), Նալբանդյան 7/1
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ Մայիս 24 14:00 Վայոց Ձոր
Հյուրանոցի անձնակազմի մոտիվացումը և պահպանումը Մայիս 25 12:00 Վայոց Ձոր
425
Փոքր և միջին ձեռնարկություններ
59
Բիզնես դասընթացներ
712
Մասնակիցներ
դասընթացի թեմաներ
Հյուրանոցի անձնակազմի մոտիվացումը և պահպանումը
Մոտիվացված անձնակազմը Ձեր ամենամեծ ակտիվն է

Հյուրանոցային բիզնեսում հաջողության ամենամեծ գրավականը մոտիվացված անձնակազմ ունենալն է:
Հյուրանոցային բիզնեսի հաջողությունը հիմնականում կախված է հաճախորդների գոհունակությունից, իսկ հաճախորդների գոհունակությունը՝ Ձեր անձնակազմից: Ներկայիս մեծ թվով հյուրանոցների առկայությունը, նմանատիպ առաջարկները և ծառայությունների փաթեթները հնարավորություն չեն տալիս առանձնանալ մրցակիցներից: Այս պարագայում հյուրանոցի մրցակցային առավելությունը կարող է ուժեղանել որակյալ սպասարկման շնորհիվ: Գերազանց անհատական սպասարկման շնորհիվ ավելանում է կրկնվող հյուրերի քանակը: Անձնակազմի կատարողականությունը կախված է իրենց մոտիվացիայի մակարդակից: Որքան մոտիվացված է Ձեր անձնակազմը, այնքան բարձր է հաճախորդների գոհունակությունը:
Քննարկվելիք հարցեր
- Ի՞նչն է դարձնում անձնակազմին մոտիվացված
- Ինչպե՞ս ստեղծել բարձր մոտիվացված թիմ
- Անձնակազմի բավարարվածության աստիճանի գնահատումը
Թվային մարքեթինգ
Մարքեթինգի ժամանակակից գործիքներ

Առավել արդյունավետ թիրախավորումը և հաղորդակցումն արդեն հնարավոր է թվային մարքեթինգի շնորհիվ:
Ներկայումս, երբ սոցիալան կայքերն այդքան մեծ դեր ունեն մեր կյանքի բոլոր բնագավառներում, շատ կարևոր է հասկանալ, թե ինչպե՞ս պետք է ճիշտ օգտագործել դրանք՝ Ձեր բիզնեսի և մարքեթինգային գործունեության արդյունավետության բարձրացման համար: Թվային գործիքների կիրառությունը մարքեթինգում տալիս է հնարավորություն լինել հասանելի նոր հաճախորդներին, վաճառել ապրանքներ և ծառայություններ վեբ կայքի կամ հավելվածի միջոցով, հաճախորդներին ներկայացնել թիրախավորված գովազդ, իմանալ ավելին Ձեր հաճախորդների նախասիրությունների վերաբերյալ և օգտագործել վերլուծություններ Ձեր օնլայն վաճառքներն ավելացնելու համար:
Քննարկվելիք հարցեր
- Թվային հնարավորություններ
- Ավանդական և Թվային Մարքեթինգային ձագար
- Հաճախորդի ուղու քարտեզագրում
- Վեբ կայքի ստեղծում և առաջխաղացում
- Էլեկտրոնային առևտուր
- SMM-Մարքեթինգ սոցիալական ցանցերում
«Կանայք բիզնեսում» միջոցառում
Կանայք բիզնեսում՝ Բիզնեսի գեղեցիկ կողմը
«Կանայք բիզնեսում» միջոցառման հիմնական նպատակն է ներկայացնել ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկի ու Վերակառուցման և Զարգացման Եվրոպական Բանկի համագործակցության արդյունքում ստեղծված առաջարկներ հատուկ կանանց համար, որոնք կապված են բիզնեսի կառավարման արդյունավետության բարձրացման և բանկային պրոդուկտների հետ:
Միջոցառման ընթացքում ներկայացվելու է նաև «Դրական մտածելակերպ և դրական վերաբերմունք» թեմայով նյութը:
Ինչպես նաև հաջողակ կանանց բիզնեսի օրինակով ներկայացվելու են հաջողության պատմություններ:
Քննարկվելիք հարցեր
- «Գործարար կանայք» ծրագիր
- «Դրական մտածելակերպ և դրական վերաբերմունք» թեմայով նյութ
- Կին գործարարներին առնչվող բիզնես խնդիրները
- Բիզնեսի կառավարման արդյունավետության բարձրացման համար նախատեսված առաջարկներ
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ
Գոհունակ հաճախորդը Ձեր հաջողության գրավականն է:

Գոհունակ հաճախորդները շատ կարևոր են հյուրանոցային բիզնեսի զարգացման համար, քանի որ նրանք են Ձեր հյուրանոցի իրական գովազդողները՝ ինչպես կյանքում այնպես էլ սոցիալական ցանցերում:
Հյուրանոցային բիզնեսի հաջողությունը հիմնականում կախված է իր հաճախորդների գոհունակությունից: Որակյալ սպասարկումն ու Ձեր հաճախորդների դրական արձագանքն է, որ նպաստում է Ձեր հյուրանոցի ճանաչելիության բարձրացմանը և նոր հաճախորդների ավելացմանը: Լավ արդյունքի հասնելու համար անհրաժեշտ է ճիշտ կառավարել հյուրերից ստացվող բողոքները և ստեղծել ստանդարտեցված ընթացակարգեր սպասարկման որակը բարելավելու նպատակով:
Քննարկվելիք հարցեր
- Հյուրերի հանդեպ հոգատարության անհրաժեշտ տարրերը և «Ճշմարտության պահը» հայեցակարգը
- Որակյալ սպասարկման չափորոշիչները
- Ձեր հյուրանոցին բնորոշ հյուրերի ցիկլը
- Ընթացակարգերի զարգացման մեթոդները
- Հյուրերի բողոքների կառավարման մեթոդները
Հյուրանոցային ծառայությունների մարքեթինգ
Միշտ մեկ քայլ առաջ Ձեր մրցակիցներից:

Ձեր ծառայության և թիրախային շուկայի իմացությունը, ինչպես նաև ճիշտ գնի սահմանումը և գովազդման ճիշտ ուղիների ընտրությունը կօգնի Ձեզ առաջ անցնել Ձեր մրցակիցներից:
Ներկայիս հագեցած հյուրանոցային շուկայում մրցակցիներից տարբերվելը և հյուրերի համար գրավիչ մնալը բավականին բարդ խնդիր է: Հյուրանոցի առաջխաղացման և կառավարման համար կարևոր է հասկանալ, թե որոնք են Ձեր հյուրանոցի այն առանձնահատկությունները, որոնք գրավում են հյուրերին, ինչպես պետք է սահմանել համապատսխան գին Ձեր մատուցած ծառայությունների համար, ովքեր են Ձեր հաճախորդները և ինչպես պետք է գովազդել Ձեր կողմից մատուցվող ծառայությունները:
Քննարկվելիք հարցեր
- Ինչպե՞ս որոշել, թե որոնք են ձեր հյուրանոցի յուրահատկությունները:
- Ինչպիսի՞ն պետք է լինի սակագնային կառուցվածքը առավելագույն շահույթ ստանալու համար:
- Ինչպե՞ս ընտրել ճիշտ թիրախային շուկաներ հյուրանոցի համար:
- Ինչպե՞ս ընտրել ձեր ծառայությունը գովազդելու լավագույն մեթոդները:
Բիզնեսի թվայնացում
«Միացի՛ր թվային աշխարհին»
Բիզնեսի թվայնացումը կբարձրացնի Ձեր բիզնեսի արդյունավետությունը, ճկունությունը և հասանելիությունը:
Բիզնեսի թվայնացում միջոցառման հիմնական նպատակն է հաջողակ բիզնեսների օրինակով ներկայացնել մասնակիցներին, բիզնեսի թվայնացման և նոր ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների օգտագործման առավելությունները և հնարավորությունները: Միջոցառման ընթացքում կքննարկվեն բիզնեսի թվային զարգացման հնարավոր ուղիները և դրա համար անհրաժեշտ գործիքները:
Քննարկվելիք հարցեր
- Բիզնեսի թվայնացման առավելությունները և հնարավորությունները
- Բիզնեսի թվայնացման հաջողության պատմություններ
- ՓՄՁ-ների համար նախատեսված ծրագրային գործիքների ներկայացում
Շրջանառու կապիտալի ավելացում

Թույլ տվեք կապիտալն աշխատի Ձեզ համար:

Շրջանառու կապիտալի վերաբերյալ տեղեկատվության ճիշտ օգտագործումը կառավարչական կարևոր որոշումների կայացման գործում:
Բիզնեսի արդյունավետ կառավարման կարևորագույն բաղադրիչներից է դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի կառավարումը, որը թույլ կտա ավելացնել բիզնեսի շրջանառու կապիտալը: Դասընթացի ընթացքում կներկայացվեն դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի կառավարման տեխնիկաները, գործնական օրինակների միջոցով կքննարկվեն դրանց ազդեցությունը բիզնեսի վրա:
Քննարկվելիք հարցեր
- Ի՞նչ է շրջանառու կապիտալը
- Որո՞նք են շրջանառու կապիտալի բաղադրիչները
- Ինչպե՞ս կառավարել կրեդիտորական և դեբիտորական պարտքերը
- Գործնական աշխատանք
ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ՀՈԼՈՎԱԿՆԵՐ