
«Լավագույն գովազդը, որ Դուք կարող եք ունենալ հավատարիմ հաճախորդն է, ով դառնում է Ձեր բրենդի «դեսպան» և գովազդում է Ձեր բիզնեսը»: Ահա թե ինչու են կազմակերպությունները ուշադրության կենտրոնում պահում իրենց հաճախորդներին, թե՛ այն պահին, երբ սկսում են գրել իրենց բիզնես ծրագիրը, թե՛ երբ ունեն բավականաչափ մեծ շահույթ: Հաճախորդների բազան կազմակերպության մշտական հաճախորդների ցուցակն է, որը հիմնականում համընկնում է սկզբնական թիրախային խմբի հետ: Նրանք այն հաճախորդներն են, ովքեր ընտրում են Ձեզ և վերադառնում են իրենց կարիքների բավարարման համար: Այլ կերպ ասած, նրանք Ձեր եկամտի հիմնական աղբյուրն են: Կազմակերպության նպատակն է ստեղծել վերադառնալու համար անհրաժեշտ շարժիչ ուժը՝ հավատարմությունը:
Գոյություն ունի հաճախորդների բազայի երկու տեսակ՝
Վերջիններիս հետ հարաբերությունների զարգացումը երբեմն հանդիսանում է մարքեթինգային ռազմավարության մաս: Հավատարիմ հաճախորդների բազայի պահպանման և ընդլայնման կարևորագույն շարժառիթը վաճառքի, հետևաբար նաև եկամտի ավելացումն է։
Harvard Business Review-ի անցկացրած ուսումնասիրության արդյունքում հայտնաբերվել է, որ հաճախորդի պահպանման մակարդակի 5℅ աճը բերում է շահույթի 70℅ աճի: Մեկ այլ շարժառիթ է հանդիսանում այն, որ նոր արտադրանք թողարկելիս, կազմակերպությունն արդեն ունենում է բազա, որին կարող է ներգրավել արտադրանքի կամ ծառայության փորձարկման շրջանում:
Ինչպես ասել է ամերիկացի գործարար Դերեկ Սիվերսը. «Ամենակարևորը մարդկանց երջանկացնելն է: Եթե Դուք մարդկանց երջանկացնեք, նրանք ուրախ կլինեն բացել իրենց դրամապանակները և վճարել Ձեզ»: Այս միտքը կիսում է նաև Bodice of Holt-ի գործադիր տնօրեն Ալիս Բոդենը: Իր կազմակերպությունն առաջարկում է տնային առաքման ծառայություն մրգերի և բանջարեղենների համար: Նա ասում է, որ իրենց ծառայություններն ամբողջովին համապատասխանեցված են իրենց հաճախորդների կարիքներին:
Այս մոտեցումն աշխատում է նաև բիզնես հաճախորդների հետ (B2B):
Փորձառու և շնորհալի մարզիչների կողմից անհատական մարզչական և զարգացման լուծումներ առաջարկող կազմակերպության՝ «Sogno»-ի տնօրեն, Մայք Կոկբուրն ասում է. «Կարևոր է, որ մենք հասկանանք, թե որն է մեր հաճախորդների առաքելությունը, իրենց նպատակները: Դրանից հետո մենք հասկանում ենք, թե ինչպես կարող ենք արագացնել տվյալ գործընթացը և հարմարեցնել մեր ծառայությունները` նրանց կարիքների բավարարմանը: Դա հանգեցնում է ավելի հավասարակշռված հարաբերությունների»:
Ինչպես արդեն հասկացաք, բիզնեսում կարևորը հաճախորդների կարիքները բավարարելն է, ինչը ճիշտ անելու դեպքում Դուք ձեռք եք բերում հավատարիմ հաճախորդներ, ինչը ցանկացած բիզնեսի կարևոր մասն է:
Այժմ, հասկանանք, թե ինչպես կարելի է պահպանել և մեծացնել հաճախորդների բազան:
Եթե փորձեք միևնույն ժամանակ, և՛ բարելավվել հարաբերությունները Ձեր ներկա հաճախորդների հետ, և՛ ներգրավել նորերին, Դուք կարող եք բախվել դժվարությունների: Այդ ամենից խուսափելու համար, կատարեք ժամանակի ճիշտ բաժանում այս երկուսի միջև:
Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի զարգացման դարաշրջանում, և ցանկացած վատ կամ լավ կարծիք, որը հայտնվում է սոց. ցանցերում, մնում է այնտեղ: Ահա, թե ինչու պետք է արագ և համակարգված պատասխանել ցանկացած մեկնաբանության:
Ավելին քան վստահությունը, մարդկանց գրավում է իրենց նկատմամբ ուշադրությունը: Արեք ամեն ինչ անթերի, նույնիսկ եթե Դուք ընդամենը բարևում եք Ձեր հաճախորդին:
Եթե Դուք վատ վերաբերվեք Ձեր աշխատողներին, հավանականությունը մեծ է, որ նրանք իրենց հերթին վատ կվերաբերվեն Ձեր հաճախորդներին:
Ուղարկեք շնորհակալական և շնորհավորական նամակներ, արեք անակնկալ նվերներ, կապի մեջ եղեք Ձեր հաճախորդների հետ և տեղեկացրեք նրանց նորությունների մասին:
Դարձե՛ք ձեր հաճախորդի ընկերը և նա Ձեզ չի լքի:
Վերոնշյալ տեղեկատվությունը ցույց է տալիս հաճախորդների բազայի կարևորությունը, բայց պետք չէ մոռանալ, որ Ձեր բիզնեսը Ձեր արարչությունն է, շրջապատեք Ձեզ և Ձեր բիզնեսը ճիշտ մարդկանցով:
«Լավագույն գովազդը, որ Դուք կարող եք ունենալ հավատարիմ հաճախորդն է, ով դառնում է Ձեր բրենդի «դեսպան» և գովազդում է Ձեր բիզնեսը»: Ահա թե ինչու են կազմակերպությունները ուշադրության կենտրոնում պահում իրենց հաճախորդներին, թե՛ այն պահին, երբ սկսում են գրել իրենց բիզնես ծրագիրը, թե՛ երբ ունեն բավականաչափ մեծ շահույթ: Հաճախորդների բազան կազմակերպության մշտական հաճախորդների ցուցակն է, որը հիմնականում համընկնում է սկզբնական թիրախային խմբի հետ: Նրանք այն հաճախորդներն են, ովքեր ընտրում են Ձեզ և վերադառնում են իրենց կարիքների բավարարման համար: Այլ կերպ ասած, նրանք Ձեր եկամտի հիմնական աղբյուրն են: Կազմակերպության նպատակն է ստեղծել վերադառնալու համար անհրաժեշտ շարժիչ ուժը՝ հավատարմությունը:
Գոյություն ունի հաճախորդների բազայի երկու տեսակ՝
Վերջիններիս հետ հարաբերությունների զարգացումը երբեմն հանդիսանում է մարքեթինգային ռազմավարության մաս: Հավատարիմ հաճախորդների բազայի պահպանման և ընդլայնման կարևորագույն շարժառիթը վաճառքի, հետևաբար նաև եկամտի ավելացումն է։
Harvard Business Review-ի անցկացրած ուսումնասիրության արդյունքում հայտնաբերվել է, որ հաճախորդի պահպանման մակարդակի 5℅ աճը բերում է շահույթի 70℅ աճի: Մեկ այլ շարժառիթ է հանդիսանում այն, որ նոր արտադրանք թողարկելիս, կազմակերպությունն արդեն ունենում է բազա, որին կարող է ներգրավել արտադրանքի կամ ծառայության փորձարկման շրջանում:
Ինչպես ասել է ամերիկացի գործարար Դերեկ Սիվերսը. «Ամենակարևորը մարդկանց երջանկացնելն է: Եթե Դուք մարդկանց երջանկացնեք, նրանք ուրախ կլինեն բացել իրենց դրամապանակները և վճարել Ձեզ»: Այս միտքը կիսում է նաև Bodice of Holt-ի գործադիր տնօրեն Ալիս Բոդենը: Իր կազմակերպությունն առաջարկում է տնային առաքման ծառայություն մրգերի և բանջարեղենների համար: Նա ասում է, որ իրենց ծառայություններն ամբողջովին համապատասխանեցված են իրենց հաճախորդների կարիքներին:
Այս մոտեցումն աշխատում է նաև բիզնես հաճախորդների հետ (B2B):
Փորձառու և շնորհալի մարզիչների կողմից անհատական մարզչական և զարգացման լուծումներ առաջարկող կազմակերպության՝ «Sogno»-ի տնօրեն, Մայք Կոկբուրն ասում է. «Կարևոր է, որ մենք հասկանանք, թե որն է մեր հաճախորդների առաքելությունը, իրենց նպատակները: Դրանից հետո մենք հասկանում ենք, թե ինչպես կարող ենք արագացնել տվյալ գործընթացը և հարմարեցնել մեր ծառայությունները` նրանց կարիքների բավարարմանը: Դա հանգեցնում է ավելի հավասարակշռված հարաբերությունների»:
Ինչպես արդեն հասկացաք, բիզնեսում կարևորը հաճախորդների կարիքները բավարարելն է, ինչը ճիշտ անելու դեպքում Դուք ձեռք եք բերում հավատարիմ հաճախորդներ, ինչը ցանկացած բիզնեսի կարևոր մասն է:
Այժմ, հասկանանք, թե ինչպես կարելի է պահպանել և մեծացնել հաճախորդների բազան:
Եթե փորձեք միևնույն ժամանակ, և՛ բարելավվել հարաբերությունները Ձեր ներկա հաճախորդների հետ, և՛ ներգրավել նորերին, Դուք կարող եք բախվել դժվարությունների: Այդ ամենից խուսափելու համար, կատարեք ժամանակի ճիշտ բաժանում այս երկուսի միջև:
Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի զարգացման դարաշրջանում, և ցանկացած վատ կամ լավ կարծիք, որը հայտնվում է սոց. ցանցերում, մնում է այնտեղ: Ահա, թե ինչու պետք է արագ և համակարգված պատասխանել ցանկացած մեկնաբանության:
Ավելին քան վստահությունը, մարդկանց գրավում է իրենց նկատմամբ ուշադրությունը: Արեք ամեն ինչ անթերի, նույնիսկ եթե Դուք ընդամենը բարևում եք Ձեր հաճախորդին:
Եթե Դուք վատ վերաբերվեք Ձեր աշխատողներին, հավանականությունը մեծ է, որ նրանք իրենց հերթին վատ կվերաբերվեն Ձեր հաճախորդներին:
Ուղարկեք շնորհակալական և շնորհավորական նամակներ, արեք անակնկալ նվերներ, կապի մեջ եղեք Ձեր հաճախորդների հետ և տեղեկացրեք նրանց նորությունների մասին:
Դարձե՛ք ձեր հաճախորդի ընկերը և նա Ձեզ չի լքի:
Վերոնշյալ տեղեկատվությունը ցույց է տալիս հաճախորդների բազայի կարևորությունը, բայց պետք չէ մոռանալ, որ Ձեր բիզնեսը Ձեր արարչությունն է, շրջապատեք Ձեզ և Ձեր բիզնեսը ճիշտ մարդկանցով: