sme.acba.am
Ինչպես սկսել բիզնեսը
Բիզնես ձեվանմուշներ
Բիզնեսի կառավարում
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՇՏ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մարքեթինգ եվ վաճառք
Բիզնեսի թվայնացում
Թվային բիզնես
Ամպային տեխնոլոգիաներ
ՓՄՁ-ների հիմնական ՏՏ պահանջները
Ի՞նչու է հաճախորդների բազայի հետ աշխատելը այդքան կարևոր
(2)
2.0

«Լավագույն գովազդը, որ Դուք կարող եք ունենալ հավատարիմ հաճախորդն է, ով դառնում է Ձեր բրենդի «դեսպան» և գովազդում է Ձեր բիզնեսը»: Ահա թե ինչու են կազմակերպությունները ուշադրության կենտրոնում պահում իրենց հաճախորդներին, թե՛ այն պահին, երբ սկսում են գրել իրենց բիզնես ծրագիրը, թե՛ երբ ունեն բավականաչափ մեծ շահույթ: Հաճախորդների բազան կազմակերպության մշտական հաճախորդների ցուցակն է, որը հիմնականում համընկնում է սկզբնական թիրախային խմբի հետ: Նրանք այն հաճախորդներն են, ովքեր ընտրում են Ձեզ և վերադառնում են իրենց կարիքների բավարարման համար: Այլ կերպ ասած, նրանք Ձեր եկամտի հիմնական աղբյուրն են: Կազմակերպության նպատակն է ստեղծել վերադառնալու համար անհրաժեշտ շարժիչ ուժը՝ հավատարմությունը:

Գոյություն ունի հաճախորդների բազայի երկու տեսակ՝

  • Նրանք, ովքեր կատարում են կանոնավոր փոքր գնումներ
  • Նրանք, ովքեր կատարում են քիչ, բայց ավելի խոշոր գնումներ

Վերջիններիս հետ հարաբերությունների զարգացումը երբեմն հանդիսանում է մարքեթինգային ռազմավարության մաս: Հավատարիմ հաճախորդների բազայի պահպանման և ընդլայնման կարևորագույն շարժառիթը վաճառքի, հետևաբար նաև եկամտի ավելացումն է։

Harvard Business Review-ի անցկացրած ուսումնասիրության արդյունքում հայտնաբերվել է, որ հաճախորդի պահպանման մակարդակի 5℅ աճը բերում է շահույթի 70℅ աճի: Մեկ այլ շարժառիթ է հանդիսանում այն, որ նոր արտադրանք թողարկելիս, կազմակերպությունն արդեն ունենում է բազա, որին կարող է ներգրավել արտադրանքի կամ ծառայության փորձարկման շրջանում:

Ինչպես ասել է ամերիկացի գործարար Դերեկ Սիվերսը. «Ամենակարևորը մարդկանց երջանկացնելն է: Եթե Դուք մարդկանց երջանկացնեք, նրանք ուրախ կլինեն բացել իրենց դրամապանակները և վճարել Ձեզ»: Այս միտքը կիսում է նաև Bodice of Holt-ի գործադիր տնօրեն Ալիս Բոդենը: Իր կազմակերպությունն առաջարկում է տնային առաքման ծառայություն մրգերի և բանջարեղենների համար: Նա ասում է, որ իրենց ծառայություններն ամբողջովին համապատասխանեցված են իրենց հաճախորդների կարիքներին:

Այս մոտեցումն աշխատում է նաև բիզնես հաճախորդների հետ (B2B):

Փորձառու և շնորհալի մարզիչների կողմից անհատական մարզչական և զարգացման լուծումներ առաջարկող կազմակերպության՝ «Sogno»-ի տնօրեն, Մայք Կոկբուրն ասում է. «Կարևոր է, որ մենք հասկանանք, թե որն է մեր հաճախորդների առաքելությունը, իրենց նպատակները: Դրանից հետո մենք հասկանում ենք, թե ինչպես կարող ենք արագացնել տվյալ գործընթացը և հարմարեցնել մեր ծառայությունները` նրանց կարիքների բավարարմանը: Դա հանգեցնում է ավելի հավասարակշռված հարաբերությունների»:

Ինչպես արդեն հասկացաք, բիզնեսում կարևորը հաճախորդների կարիքները բավարարելն է, ինչը ճիշտ անելու դեպքում Դուք ձեռք եք բերում հավատարիմ հաճախորդներ, ինչը ցանկացած բիզնեսի կարևոր մասն է:

Այժմ, հասկանանք, թե ինչպես կարելի է պահպանել և մեծացնել հաճախորդների բազան:

  • Բաժանե՛ք Ձեր ժամանակը

Եթե փորձեք միևնույն ժամանակ, և՛ բարելավվել հարաբերությունները Ձեր ներկա հաճախորդների հետ, և՛ ներգրավել նորերին, Դուք կարող եք բախվել դժվարությունների: Այդ ամենից խուսափելու համար, կատարեք ժամանակի ճիշտ բաժանում այս երկուսի միջև:

  • Ապահովե՛ք հետադարձ կապը

Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի զարգացման դարաշրջանում, և ցանկացած վատ կամ լավ կարծիք, որը հայտնվում է սոց. ցանցերում, մնում է այնտեղ: Ահա, թե ինչու պետք է արագ և համակարգված պատասխանել ցանկացած մեկնաբանության:

  • Արե՛ք այն, ինչ խոստացել եք անել և նույնիսկ ավելին

Ավելին քան վստահությունը, մարդկանց գրավում է իրենց նկատմամբ ուշադրությունը: Արեք ամեն ինչ անթերի, նույնիսկ եթե Դուք ընդամենը բարևում եք Ձեր հաճախորդին:

  • Լավ վերաբերվե՛ք Ձեր աշխատողներին

Եթե Դուք վատ վերաբերվեք Ձեր աշխատողներին, հավանականությունը մեծ է, որ նրանք իրենց հերթին վատ կվերաբերվեն Ձեր հաճախորդներին:

  • Ցույց տվե՛ք Ձեր անձնային կողմը

Ուղարկեք շնորհակալական և շնորհավորական նամակներ, արեք անակնկալ նվերներ, կապի մեջ եղեք Ձեր հաճախորդների հետ և տեղեկացրեք նրանց նորությունների մասին:

Դարձե՛ք ձեր հաճախորդի ընկերը և նա Ձեզ չի լքի:

Վերոնշյալ տեղեկատվությունը ցույց է տալիս հաճախորդների բազայի կարևորությունը, բայց պետք չէ մոռանալ, որ Ձեր բիզնեսը Ձեր արարչությունն է, շրջապատեք Ձեզ և Ձեր բիզնեսը ճիշտ մարդկանցով:


«Լավագույն գովազդը, որ Դուք կարող եք ունենալ հավատարիմ հաճախորդն է, ով դառնում է Ձեր բրենդի «դեսպան» և գովազդում է Ձեր բիզնեսը»: Ահա թե ինչու են կազմակերպությունները ուշադրության կենտրոնում պահում իրենց հաճախորդներին, թե՛ այն պահին, երբ սկսում են գրել իրենց բիզնես ծրագիրը, թե՛ երբ ունեն բավականաչափ մեծ շահույթ: Հաճախորդների բազան կազմակերպության մշտական հաճախորդների ցուցակն է, որը հիմնականում համընկնում է սկզբնական թիրախային խմբի հետ: Նրանք այն հաճախորդներն են, ովքեր ընտրում են Ձեզ և վերադառնում են իրենց կարիքների բավարարման համար: Այլ կերպ ասած, նրանք Ձեր եկամտի հիմնական աղբյուրն են: Կազմակերպության նպատակն է ստեղծել վերադառնալու համար անհրաժեշտ շարժիչ ուժը՝ հավատարմությունը:


Գոյություն ունի հաճախորդների բազայի երկու տեսակ՝


  • Նրանք, ովքեր կատարում են կանոնավոր փոքր գնումներ
  • Նրանք, ովքեր կատարում են քիչ, բայց ավելի խոշոր գնումներ

Վերջիններիս հետ հարաբերությունների զարգացումը երբեմն հանդիսանում է մարքեթինգային ռազմավարության մաս: Հավատարիմ հաճախորդների բազայի պահպանման և ընդլայնման կարևորագույն շարժառիթը վաճառքի, հետևաբար նաև եկամտի ավելացումն է։


Harvard Business Review-ի անցկացրած ուսումնասիրության արդյունքում հայտնաբերվել է, որ հաճախորդի պահպանման մակարդակի 5℅ աճը բերում է շահույթի 70℅ աճի: Մեկ այլ շարժառիթ է հանդիսանում այն, որ նոր արտադրանք թողարկելիս, կազմակերպությունն արդեն ունենում է բազա, որին կարող է ներգրավել արտադրանքի կամ ծառայության փորձարկման շրջանում:


Ինչպես ասել է ամերիկացի գործարար Դերեկ Սիվերսը. «Ամենակարևորը մարդկանց երջանկացնելն է: Եթե Դուք մարդկանց երջանկացնեք, նրանք ուրախ կլինեն բացել իրենց դրամապանակները և վճարել Ձեզ»: Այս միտքը կիսում է նաև Bodice of Holt-ի գործադիր տնօրեն Ալիս Բոդենը: Իր կազմակերպությունն առաջարկում է տնային առաքման ծառայություն մրգերի և բանջարեղենների համար: Նա ասում է, որ իրենց ծառայություններն ամբողջովին համապատասխանեցված են իրենց հաճախորդների կարիքներին:


Այս մոտեցումն աշխատում է նաև բիզնես հաճախորդների հետ (B2B):


Փորձառու և շնորհալի մարզիչների կողմից անհատական մարզչական և զարգացման լուծումներ առաջարկող կազմակերպության՝ «Sogno»-ի տնօրեն, Մայք Կոկբուրն ասում է. «Կարևոր է, որ մենք հասկանանք, թե որն է մեր հաճախորդների առաքելությունը, իրենց նպատակները: Դրանից հետո մենք հասկանում ենք, թե ինչպես կարող ենք արագացնել տվյալ գործընթացը և հարմարեցնել մեր ծառայությունները` նրանց կարիքների բավարարմանը: Դա հանգեցնում է ավելի հավասարակշռված հարաբերությունների»:


Ինչպես արդեն հասկացաք, բիզնեսում կարևորը հաճախորդների կարիքները բավարարելն է, ինչը ճիշտ անելու դեպքում Դուք ձեռք եք բերում հավատարիմ հաճախորդներ, ինչը ցանկացած բիզնեսի կարևոր մասն է:


Այժմ, հասկանանք, թե ինչպես կարելի է պահպանել և մեծացնել հաճախորդների բազան:


  • Բաժանե՛ք Ձեր ժամանակը

Եթե փորձեք միևնույն ժամանակ, և՛ բարելավվել հարաբերությունները Ձեր ներկա հաճախորդների հետ, և՛ ներգրավել նորերին, Դուք կարող եք բախվել դժվարությունների: Այդ ամենից խուսափելու համար, կատարեք ժամանակի ճիշտ բաժանում այս երկուսի միջև:


  • Ապահովե՛ք հետադարձ կապը

Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի զարգացման դարաշրջանում, և ցանկացած վատ կամ լավ կարծիք, որը հայտնվում է սոց. ցանցերում, մնում է այնտեղ: Ահա, թե ինչու պետք է արագ և համակարգված պատասխանել ցանկացած մեկնաբանության:


  • Արե՛ք այն, ինչ խոստացել եք անել և նույնիսկ ավելին

Ավելին քան վստահությունը, մարդկանց գրավում է իրենց նկատմամբ ուշադրությունը: Արեք ամեն ինչ անթերի, նույնիսկ եթե Դուք ընդամենը բարևում եք Ձեր հաճախորդին:


  • Լավ վերաբերվե՛ք Ձեր աշխատողներին

Եթե Դուք վատ վերաբերվեք Ձեր աշխատողներին, հավանականությունը մեծ է, որ նրանք իրենց հերթին վատ կվերաբերվեն Ձեր հաճախորդներին:


  • Ցույց տվե՛ք Ձեր անձնային կողմը

Ուղարկեք շնորհակալական և շնորհավորական նամակներ, արեք անակնկալ նվերներ, կապի մեջ եղեք Ձեր հաճախորդների հետ և տեղեկացրեք նրանց նորությունների մասին:


Դարձե՛ք ձեր հաճախորդի ընկերը և նա Ձեզ չի լքի:


Վերոնշյալ տեղեկատվությունը ցույց է տալիս հաճախորդների բազայի կարևորությունը, բայց պետք չէ մոռանալ, որ Ձեր բիզնեսը Ձեր արարչությունն է, շրջապատեք Ձեզ և Ձեր բիզնեսը ճիշտ մարդկանցով:


2020-02-18 17:56:48
Գնել Նազանյան
Դարման
Բիզնեսը նման է երեխայի. պետք է սիրել նրան: Եթե չես սիրում, ապա չես կարող հաջողակ լինել: Ես վերածեցի իմ հոբբին բիզնեսի: Սակայն շուտով բացահայտեցի, որ միայն «սերը» բավարար չէ. վճռական դեր ունեն նաև բիզնես գիտելիքները: