search
close
singin icon
close

Թվային մարքեթինգի հիմնական տեսակները

Հունվարի 15, 2021
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Առցանց կամ թվային մարքեթինգը, համացանցի կիրառումն է ապրանքներ կամ ծառայություններ գովազդելու, պոտենցիալ հաճախորդներ ներգրավելու և վաճառք իրականացնելու համար: Թվային մարքեթինգը աճում և զարգանում է նոր տեխնոլոգիաների հետ միասին և օգտագործվում է պոտենցիալ հաճախորդների առավել նեղ թիրախային խմբերին ուղղակի տեղեկատվությունը հասցնելու նպատակով: 

Առցանց մարքեթինգի գործիքներից են.


Սոցիալական կայքերի մարքեթինգ (Social Media Marketing)


Կազմակերպությունները օգտագործում են սոցիալական կայքերը կամ դրանց հղումները, իրենց կայքերի այցելություների թիվը և բրենդի ճանաչելիությունը մեծացնելու, ինչպես նաև հաճախորդների հետ անմիջական կապի ապահովման նպատակով:

Նրանք ստեղծում են հոդվածներ, նկարներ, հայտարարություններ, որոնք կգրավեն ընթերցողներին և կդրդեն նրանց կիսվել կամ ինչ-որ կերպ արձագանքել այդ նյութերին իրենց անձնական սոցիալական էջերում: Սոցիալական ցանցերը կօգնեն կազմակերպություններին ստեղծել թիրախային հաճախորդների խմբեր և ստանալ նրանցից կարծիքներ:


Բաններային գովազդ


Կազմակերպությունները իրենց բրենդի, առաջարկների և ակցիաների վերաբերյալ տեղեկացվածությունը բարձրացնելու նպատակով տարբեր տեսակի կայքէջերում գնում են «գովազդային տարածքներ», այնպես, ինչպես օրինակ՝ ամսագրերում կամ թերթերում, որոնց վրա սեղմելով հղում է կատարվում տվյալ ապրանքանիշի պաշտոնական կայքէջը:


Էլեկտրոնային մարքեթինգ (E-mail marketing)


Կազմակերպությունները օգտագործում են ուղղակի մարքեթինգի այս տեսակը թիրախավորված խմբերի էլեկտրոնային փոստի միջոցով հաղորդագրություններ ուղարկելու համար, հաճախորդների հետ կապեր ստեղծելու, հաճախորդների հավատարմությունը խրախուսելու, բիզնեսը զարգացնելու և նոր հաճախորդներ ձեռք բերելու նպատակով:


Որոնման համակարգերի մարքեթինգ և օպտիմալացում (Search engine Optimization)


Այս տեսակը օգտագործելով՝ կազմակերպությունները բարձրացնում են իրենց կայքէջերի տեսանելիությունը որոնման համակարգերում վճարովի գովազդների տեղադրման և ճիշտ ռազմավարության վարման միջոցով, որը կոչվում է որոնման համակարգերի մարքեթինք կամ որոնման համակարգի օպտիմալացում:


Ցանցային Մարքեթինգ (Network Marketing)


Կազմակերպությունները պարգևատրում են իրենց դիստրիբյուտորներին կայքի յուրաքանչյուր այցելության կամ դիստրիբյուտորի կողմից կատարված վաճառքի դիմաց: Դիստրիբյուտորը կարող է օգտագործել գովազդելու տարբեր մեթոդներ մարդկանց Ձեր կայք ուղղորդելու և գովազդը խթանելու համար: Մարքեթինգի այս տեսակը տարբերվում է ստանդարտ մարքեթինգային ուղիներից, որոնք հիմնականում նպաստում են կապերի հաստատմանը, վստահության ու ճանաչելիության բարձրացմանը և անուղղակիորեն են կապվում ֆինանսական ցուցանիշներին: Ցանցային մարքեթինգը ուղղակիորեն կենտրոնացված է ֆինանսական արդյունքների բարելավման վրա և համարվում է վաճառքի արդյունավետ գործիքներից մեկը: Ցանցային մարքեթինգում հաճախ օգտագործվում է իրականացված վաճառքի դիմաց վճարված տոկոսային բաղադրիչի կիրառումը կամ ստացված եկամտի բաշխման մեթոդը:

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
Գործընկերներ
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։