Դասընթացներ
Ակբա բանկն առաջինն էր Հայաստանում, որ սկսեց կազմակերպել անվճար բիզնես դասընթացներ փոքր և միջին ձեռնարկատերերի համար՝ նպատակ ունենալով աջակցել ՓՄՁ բիզնեսի զարգացմանը:
Դասընթացների ֆորմատը հնարավորություն է ստեղծում ոչ միայն ձեռք բերել տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ, այլ նաև հանդիսանում է հարթակ փորձի փոխանակման և նոր գործընկերական կապերի ստեղծման համար:
Դասընթացին կարող է մասնակցել կազմակերպության սեփականատերը, տնօրենը կամ որոշում կայացնող այլ անձ։
Կայուն զարգացումը՝ տնտեսական, սոցիալական և շրջակա միջավայրի հատման առանցքում:
Բիզնես գործունեությունում Կայուն զարգացման ինտեգրումը խթանում է նորարարությունը, հանգեցնում է մրցակցային առավելության և նվազեցնում է ծախսերը։
Նկարագիր՝
Որդեգրելով կայունության ռազմավարությունը՝ հնարավորություն կունենաք մեծացնել Ձեր ընկերության բնապահպանական և սոցիալական ազդեցությունը, ամրապնդել ֆինանսական վիճակը և ունենալ հասանելիություն՝ տարբեր ֆինանսական ռեսուրսներին։
Ինտեգրելով կայուն պրակտիկան Ձեր բիզնես գործունեությունում՝ կբարելավեք ճկունությունը, նորարարությունն ու ռիսկերի կառավարման կարողությունները՝ դրանք առավել գրավիչ դարձնելով ներդրողների համար:
Քննարկվելիք հարցեր
- Որո՞նք են ԲՍԿ նպատակներն ու ստանդարտները
- Կայունության հաշվետվությունները և ԲՍԿ նախաձեռնությունները
- Որո՞նք են համաշխարհային մարտահրավերներն ու ռիսկերը՝ ԲՍԿ ոլորտում
- Ինչու՞ է կայունությունը կարևոր բիզնեսում
- Ինչպե՞ս ներգրավել Կայուն Ֆինանսներ
Որոշումները էմոցիաներ չեն, այլ՝ հաշվարկ։
Առկա տեղեկատվության արդյունավետ օգտագործումը և ֆինանսական ճիշտ որոշումների կայացումը մեծացնում են բիզնեսի հնարավորությունները:
Իմանալ ավելին
Ճիշտ ֆինանսական որոշումներ կայացնելու կարողությունը խիստ կարևոր է բիզնեսի զարգացման համար: Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն հարցեր, թե ինչպես տեղեկատվության ճիշտ օգտագործումը ֆինանսական որոշումների կայացման գործընթացում կօգնի Ձեզ խուսափել որոշումների կայացման տիպիկ սխալներից՝ հնարավորություն տալով Ձեզ լինել ճկուն և դինամիկ՝ գտնելով մրցակցությունը հաղթելու նոր, առավել արդյունավետ ուղիներ:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ է որոշումը
- Որոշումների կայացման համար որո՞նք են կարևոր և անկարևոր ծախսերն ու եկամուտները
- Տիպային կառավարչական որոշումներ
- Գործնական աշխատանք
Տարբերվի՛ր մրցակիցներիցդ:
Ռազմավարական մարքեթինգ գործիքների և հմտությունների կիրառումը Ձեզ կառանձնացնի մրցակիցների բազմությունից:
Իմանալ ավելին
Կազմակերպությունների հաջողության համար կարևոր է հաճախորդների թիրախավորումը, կոմունիկացիոն ուղիների ճիշտ ընտրությունը և արդյունավետ մարքեթինգային արշավների իրականացումը: Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն հարցեր, թե ինչպես հասնել հաջողության՝ օգտագործելով մարքեթինգին վերաբերող տեղեկությունները և մարքեթինգային գաղտնիքները:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ է մարքեթինգը, մարքեթինգի մոդելները
- Բրենդի էությունը, գովազդի ու մարքեթինգի տարբերությունները
- Ինչպե՞ս մշակել մարքեթինգային ռազմավարություն
- Մարքեթինգ իրականացնել ներքին ուժերով, թե՞ պատվիրակել
Բիզնեսի կայուն զարգացում․ բնապահպանական, սոցիալական և կորպորատիվ կառավարում (ESG)
Կայուն զարգացումը՝ տնտեսական, սոցիալական և շրջակա միջավայրի հատման առանցքում:
Բիզնես գործունեությունում Կայուն զարգացման ինտեգրումը խթանում է նորարարությունը, հանգեցնում է մրցակցային առավելության և նվազեցնում է ծախսերը։
Նկարագիր՝
Որդեգրելով կայունության ռազմավարությունը՝ հնարավորություն կունենաք մեծացնել Ձեր ընկերության բնապահպանական և սոցիալական ազդեցությունը, ամրապնդել ֆինանսական վիճակը և ունենալ հասանելիություն՝ տարբեր ֆինանսական ռեսուրսներին։
Ինտեգրելով կայուն պրակտիկան Ձեր բիզնես գործունեությունում՝ կբարելավեք ճկունությունը, նորարարությունն ու ռիսկերի կառավարման կարողությունները՝ դրանք առավել գրավիչ դարձնելով ներդրողների համար:
Քննարկվելիք հարցեր
- Որո՞նք են ԲՍԿ նպատակներն ու ստանդարտները
- Կայունության հաշվետվությունները և ԲՍԿ նախաձեռնությունները
- Որո՞նք են համաշխարհային մարտահրավերներն ու ռիսկերը՝ ԲՍԿ ոլորտում
- Ինչու՞ է կայունությունը կարևոր բիզնեսում
- Ինչպե՞ս ներգրավել Կայուն Ֆինանսներ
Ֆինանսական որոշումների կայացում
Որոշումները էմոցիաներ չեն, այլ՝ հաշվարկ։
Առկա տեղեկատվության արդյունավետ օգտագործումը և ֆինանսական ճիշտ որոշումների կայացումը մեծացնում են բիզնեսի հնարավորությունները:
Իմանալ ավելին
Ճիշտ ֆինանսական որոշումներ կայացնելու կարողությունը խիստ կարևոր է բիզնեսի զարգացման համար: Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն հարցեր, թե ինչպես տեղեկատվության ճիշտ օգտագործումը ֆինանսական որոշումների կայացման գործընթացում կօգնի Ձեզ խուսափել որոշումների կայացման տիպիկ սխալներից՝ հնարավորություն տալով Ձեզ լինել ճկուն և դինամիկ՝ գտնելով մրցակցությունը հաղթելու նոր, առավել արդյունավետ ուղիներ:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ է որոշումը
- Որոշումների կայացման համար որո՞նք են կարևոր և անկարևոր ծախսերն ու եկամուտները
- Տիպային կառավարչական որոշումներ
- Գործնական աշխատանք
Բիզնես ցիկլերի և ապրանքանյութական պաշարների կառավարում
Բիզնեսը պե՛տք է շարունակվի։
Ապրանքանյութական պաշարների ճիշտ կառավարումը հնարավորություն կտա բարձրացնել բիզնեսի արդյունավետությունը:
Իմանալ ավելին
Բիզնես ցիկլերի և ապրանքանյութական պաշարների (ԱՆՊ) վերաբերյալ տեղեկատվությունը թույլ է տալիս բարելավել բիզնեսի ֆինանսավորումը, գնագոյացման վերաբերյալ կայացնել առավել ճիշտ որոշումներ և խնայել փողը՝ ԱՆՊ-ի ավելի արդյունավետ կառավարման միջոցով: Դասընթացի ընթացքում կառաջարկվեն ԱՆՊ-ի կառավարման միջոցով բիզնես ցիկլի արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված միջոցառումներ:
Քննարկվելիք հարցեր`
- Ի՞նչ են իրենցից ներկայացնում բիզնես ցիկլերը
- Որո՞նք են ապրանքանյութական պաշարների կառավարման տեխնիկաները
- Ինչպե՞ս բարելավել ապրանքանյութական պաշարների կառավարումը
- Գործնական աշխատանք
Բիզնեսի զարգացումն անկայունության պայմաններում
Պատրաստ եղե՛ք բոլոր իրավիճակներին:
Ի պատասխան բիզնես միջավայրի փոփոխության՝ իրականացրեք համապատասխան քայլեր Ձեր բիզնեսում՝ անկայունությանը դիմակայելու համար։
Իմանալ ավելին
Անկայունության պայմաններում ցանկացած ոլորտում գործող կազմակերպության համար բիզնեսի զարգացումը շատ ավելի բարդ խնդիր է: Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն հարցեր, թե կազմակերպությունները զարգացման նոր ուղիների բացահայտման համար ինչպես պետք է ադապտացնեն իրենց բիզնեսը անընդհատ փոփոխվող բիզնես միջավայրին:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ինչպե՞ս որոշել կազմակերպության ռազմավարական դիրքը շուկայում
- Ինչպե՞ս ընտրել զարգացման ուղղություն
- Բիզնես մոդելի վերլուծություն և բարելավում
- Գործնական աշխատանք
Ռազմավարական մարքեթինգ
Տարբերվի՛ր մրցակիցներիցդ:
Ռազմավարական մարքեթինգ գործիքների և հմտությունների կիրառումը Ձեզ կառանձնացնի մրցակիցների բազմությունից:
Իմանալ ավելին
Կազմակերպությունների հաջողության համար կարևոր է հաճախորդների թիրախավորումը, կոմունիկացիոն ուղիների ճիշտ ընտրությունը և արդյունավետ մարքեթինգային արշավների իրականացումը: Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն հարցեր, թե ինչպես հասնել հաջողության՝ օգտագործելով մարքեթինգին վերաբերող տեղեկությունները և մարքեթինգային գաղտնիքները:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ է մարքեթինգը, մարքեթինգի մոդելները
- Բրենդի էությունը, գովազդի ու մարքեթինգի տարբերությունները
- Ինչպե՞ս մշակել մարքեթինգային ռազմավարություն
- Մարքեթինգ իրականացնել ներքին ուժերով, թե՞ պատվիրակել
Դրամական հոսքերի կառավարում
Շահույթը հասկացություն է, կանխիկը՝ իրականություն:
Դրամական հոսքերի վերաբերյալ տեղեկատվությունը և դրամական հոսքերի կանխատեսումները հնարավորություն կտան Ձեզ առավել օպտիմալ կառավարել բիզնեսի ֆինանսական միջոցները:
Իմանալ ավելին
Դրամական հոսքերի՝ դրամական մուտքերի և ելքերի վերաբերյալ տեղեկատվության ճիշտ կիրառումը հնարավորություն կտա կայացնել ճիշտ բիզնես որոշումներ: Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն դրամական հոսքերի կանխատեսումները և կառաջարկվեն դրամական հոսքերի կառավարմանն ուղղված մի քանի լուծումներ:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ են իրենցից ներկայացնում դրամական հոսքերը
- Ինչպե՞ս են ազդում դրամական հոսքերը բիզնեսի վրա
- Ինչպե՞ս կարող ենք կանխատեսել և կառավարել դրամական հոսքերը
- Գործնական աշխատանք
Թվային մարքեթինգ
Օգտագործե՛ք մարքեթինգի ժամանակակից գործիքները Ձեր բիզնեսում։
Առավել արդյունավետ թիրախավորումը և հաղորդակցումն արդեն հնարավոր է թվային մարքեթինգի շնորհիվ:
Իմանալ ավելին
Ներկայումս, երբ սոցիալական կայքերն այդքան մեծ դեր ունեն մեր կյանքի բոլոր բնագավառներում, շատ կարևոր է հասկանալ, թե ինչպե՞ս պետք է ճիշտ օգտագործել դրանք՝ Ձեր բիզնեսի և մարքեթինգային գործունեության արդյունավետության բարձրացման համար: Թվային գործիքների կիրառությունը մարքեթինգում տալիս է հնարավորություն՝ լինել հասանելի նոր հաճախորդներին, վաճառել ապրանքներ և ծառայություններ վեբ կայքի կամ հավելվածի միջոցով, հաճախորդներին ներկայացնել թիրախավորված գովազդ, իմանալ ավելին Ձեր հաճախորդների նախասիրությունների վերաբերյալ և օգտագործել վերլուծություններ Ձեր օնլայն վաճառքներն ավելացնելու համար:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ է թվային մարքեթինգը
- Գնորդի կերպար
- Թիրախավորում
- Թիրախավորված գովազդի կառուցում
- Հրապարակումների և կոնտենտի պլանավորում սոցիալական հարթակների համար
- Թվային մարքեթինգի գործիքների կիրառում
Ծախսերի վերահսկողություն
Ծախսերի գծով յուրաքանչյուր խնայողություն ավելացնում է շահույթը:
Բարձր շահույթ ապահովելու համար անհրաժեշտ է մշտապես կատարել ծախսերի կառավարմանն ուղղված քայլեր:
Իմանալ ավելին
Ծախսերի ճիշտ կառավարումը հնարավորություն կտա Ձեզ մրցունակ լինել շուկայում, գտնել նոր ուղիներ Ձեր բիզնեսի արդյունավետությունը բարձրացնելու, հետևաբար նաև բարձր շահութաբերություն ապահովելու համար: Դասընթացի ընթացքում կառաջարկվեն ծախսերի նվազեցմանն ուղղված մի քանի գործիքներ:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ է ծախսը: Որո՞նք են ծախսերի տեսակները
- Ի՞նչ է անվնասաբերության շեմը և մարժային եկամուտը
- Ինչպե՞ս մաքսիմալացնել շահույթը
- Ինչպե՞ս կառավարել ծախսերը՝ գործնական աշխատանք
Հյուրատան անձնակազմի մոտիվացում և պահպանում
Մոտիվացված անձնակազմը Ձեր ամենամեծ ակտիվն է։
Հյուրատնային բիզնեսում հաջողության ամենամեծ գրավականը մոտիվացված անձնակազմ ունենալն է:
Իմանալ ավելին՝
Հյուրատնային բիզնեսի հաջողությունը հիմնականում կախված է հաճախորդների գոհունակությունից, իսկ հաճախորդների գոհունակությունը՝ Ձեր անձնակազմից: Ներկայիս մեծ թվով հյուրատների առկայությունը, նմանատիպ առաջարկները և ծառայությունների փաթեթները հնարավորություն չեն տալիս առանձնանալ մրցակիցներից: Այս պարագայում հյուրատան մրցակցային առավելությունը կարող է ուժեղանել որակյալ սպասարկման շնորհիվ: Գերազանց անհատական սպասարկման շնորհիվ ավելանում է կրկնվող հյուրերի քանակը: Անձնակազմի կատարողականությունը կախված է իրենց մոտիվացիայի մակարդակից: Որքան մոտիվացված է Ձեր անձնակազմը, այնքան բարձր է հաճախորդների գոհունակությունը:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչն է դարձնում անձնակազմին մոտիվացված
- Ինչպե՞ս ստեղծել բարձր մոտիվացված թիմ
- Անձնակազմի բավարարվածության աստիճանի գնահատումը
Հյուրատնային ծառայությունների մարքեթինգ
Միշտ մեկ քայլ առաջ Ձեր մրցակիցներից:
Ձեր ծառայության և թիրախային շուկայի իմացությունը, ինչպես նաև ճիշտ գնի սահմանումը և գովազդման ճիշտ ուղիների ընտրությունը կօգնի Ձեզ առաջ անցնել Ձեր մրցակիցներից:
Իմանալ ավելին
Ներկայիս հագեցած հյուրատնային շուկայում մրցակցիներից տարբերվելը և հյուրերի համար գրավիչ մնալը բավականին բարդ խնդիր է: Հյուրատան առաջխաղացման և կառավարման համար կարևոր է հասկանալ, թե որոնք են Ձեր հյուրատան այն առանձնահատկությունները, որոնք գրավում են հյուրերին, ինչպես պետք է սահմանել համապատասխան գին Ձեր մատուցած ծառայությունների համար, ովքեր են Ձեր հաճախորդները և ինչպես պետք է գովազդել Ձեր կողմից մատուցվող ծառայությունները:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ինչպե՞ս որոշել, թե որոնք են Ձեր հյուրատան յուրահատկությունները
- Ինչպիսի՞ն պետք է լինի սակագնային կառուցվածքը առավելագույն շահույթ ստանալու համար
- Ինչպե՞ս ընտրել ճիշտ թիրախային շուկաներ հյուրատան համար
- Ինչպե՞ս ընտրել Ձեր ծառայությունը գովազդելու լավագույն մեթոդները
Հոգատարություն հյուրերի հանդեպ
Գոհունակ հաճախորդը Ձեր հաջողության գրավականն է:
Գոհունակ հաճախորդները շատ կարևոր են հյուրատնային բիզնեսի զարգացման համար, քանի որ նրանք են Ձեր հյուրատան իրական գովազդողները՝ ինչպես կյանքում, այնպես էլ սոցիալական ցանցերում:
Իմանալ ավելին
Հյուրատնային բիզնեսի հաջողությունը հիմնականում կախված է իր հաճախորդների գոհունակությունից: Որակյալ սպասարկումն ու Ձեր հաճախորդների դրական արձագանքն է, որ նպաստում է Ձեր հյուրատան ճանաչելիության բարձրացմանը և նոր հաճախորդների ավելացմանը: Լավ արդյունքի հասնելու համար անհրաժեշտ է ճիշտ կառավարել հյուրերից ստացվող բողոքները և ստեղծել ստանդարտացված ընթացակարգեր՝ սպասարկման որակը բարելավելու նպատակով:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Հյուրերի հանդեպ հոգատարության անհրաժեշտ տարրերը և «Ճշմարտության պահը» հայեցակարգը
- Որակյալ սպասարկման չափորոշիչները
- Ձեր հյուրատանը բնորոշ հյուրերի ցիկլը
- Ընթացակարգերի զարգացման մեթոդները
- Հյուրերի բողոքների կառավարման մեթոդները
Հյուրատնային ծառայությունների վաճառք
Առանց վաճառք բիզնեսը գոյություն ունենալ չի կարող։
Վաճառքի ճիշտ ուղիների ընտրությունը և դրանց արդյունավետ օգտագործումը հյուրատնային բիզնեսի կառավարման և զարգացման կարևոր բաղկացուցիչն է։
Իմանալ ավելին
Ինչպե՞ս գտնել Ձեր հաճախորդին, որտե՞ղ է Ձեր հաճախորդը փնտրում Ձեզ, ինչպե՞ս լինել ավելի հասանելի. հյուրատնային ծառայությունների վաճառքի դասընթացը կօգնի գտնել այս հարցերի պատասխանները: Որպեսզի կարողանաք ընտրել լավագույն վաճառքի ուղին, պետք է ծանոթ լինեք հնարավոր վաճառքի ուղիներին և սահմանեք յուրաքանչյուր ուղու առավելություններն ու թերությունները Ձեզ համար։ Որքան ճիշտ ընտրեք վաճառքի ուղին, այնքան բարձր կլինեն Ձեր վաճառքի ծավալները:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Որո՞նք են վաճառքի ուղիները
- Ինչպե՞ս ընտրել վաճառքի ճիշտ ուղին
- Ինչպե՞ս արդյունավետ օգտագործել յուրաքանչյուր ուղին
Շրջանառու կապիտալի ավելացում
Թույլ տվե՛ք կապիտալն աշխատի Ձեզ համար:
Շրջանառու կապիտալի վերաբերյալ տեղեկատվության ճիշտ օգտագործումը կարևոր է կառավարչական որոշումների կայացման գործում:
Իմանալ ավելին
Բիզնեսի արդյունավետ կառավարման կարևորագույն բաղադրիչներից է դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի կառավարումը, որը թույլ կտա ավելացնել բիզնեսի շրջանառու կապիտալը: Դասընթացի ընթացքում կներկայացվեն դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի կառավարման տեխնիկաները, գործնական օրինակների միջոցով կքննարկվի դրանց ազդեցությունը բիզնեսի վրա:
Քննարկվելիք հարցեր՝
- Ի՞նչ է շրջանառու կապիտալը
- Որո՞նք են շրջանառու կապիտալի բաղադրիչները
- Ինչպե՞ս կառավարել կրեդիտորական և դեբիտորական պարտքերը
- Գործնական աշխատանք
Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում