Հյուրատան անձնակազմի մոտիվացումը և պահպանումը
![img](thumbs/190x190/2022/09/06/7ff52932f1c276932375bd2d55bb3dd756207c7e.png)
![img](thumbs/190x190/2022/09/06/901bd55b1a7f7a2ef27d720020ea853768f95f2a.png)
Նկարագիր
Հյուրատնային բիզնեսի հաջողությունը հիմնականում կախված է հաճախորդների գոհունակությունից, իսկ հաճախորդների գոհունակությունը՝ Ձեր անձնակազմից: Ներկայիս մեծ թվով հյուրատների առկայությունը, նմանատիպ առաջարկները և ծառայությունների փաթեթները հնարավորություն չեն տալիս առանձնանալ մրցակիցներից: Այս պարագայում հյուրատան մրցակցային առավելությունը կարող է ուժեղանել որակյալ սպասարկման շնորհիվ: Գերազանց անհատական սպասարկման շնորհիվ ավելանում է կրկնվող հյուրերի քանակը: Անձնակազմի կատարողականությունը կախված է իրենց մոտիվացիայի մակարդակից: Որքան մոտիվացված է Ձեր անձնակազմը, այնքան բարձր է հաճախորդների գոհունակությունը:
- Ի՞նչն է դարձնում անձնակազմին մոտիվացված
- Ինչպե՞ս ստեղծել բարձր մոտիվացված թիմ
- Անձնակազմի բավարարվածության աստիճանի գնահատումը