Թվային մարքեթինգ
Ներկայումս, երբ սոցիալական կայքերն այդքան մեծ դեր ունեն մեր կյանքի բոլոր բնագավառներում, շատ կարևոր է հասկանալ, թե ինչպե՞ս պետք է ճիշտ օգտագործել դրանք՝ Ձեր բիզնեսի և մարքեթինգային գործունեության արդյունավետության բարձրացման համար: Թվային գործիքների կիրառությունը մարքեթինգում տալիս է հնարավորություն՝ լինել հասանելի նոր հաճախորդներին, վաճառել ապրանքներ և ծառայություններ վեբ կայքի կամ հավելվածի միջոցով, հաճախորդներին ներկայացնել թիրախավորված գովազդ, իմանալ ավելին Ձեր հաճախորդների նախասիրությունների վերաբերյալ և օգտագործել վերլուծություններ՝ Ձեր օնլայն վաճառքներն ավելացնելու համար:
- Ի՞նչ է թվային մարքեթինգը
- Ինչպե՞ս կազմել թվային մարքեթինգային ռազմավարություն
- Որո՞նք են թվային մարքեթինգի հիմնական ուղղությունները
- Ինչպե՞ս կառուցել թիրախավորված գովազդ
- Ինչպե՞ս ստեղծել կոնտենտ AI-ի օգնությամբ