Մարդկային ռեսուրսների կառավարում


Ցանկացած ընկերության ամենամեծ կարողությունն իր անձնակազմն է։ Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները ձեռք կբերեն գիտելիքներ, թե ինչպես ձևավորել ուժեղ, մոտիվացված և արդյունավետ թիմ, ինչպես գրագետ կերպով իրականացնել աշխատակիցների հավաքագրում, անցկացնել խորքային հարցազրույցներ, նոր աշխատակիցների ճիշտ ինտեգրում կազմակերպությունում՝ ապահովելով շարունակական մոտիվացիա և կառուցողական հետադարձ կապ։
Այս գործիքների կիրառությունն ուժեղացնում է թիմի վստահությունն ու արդյունավետությունը, ինչը կարևոր հիմք է կայուն և մրցունակ բիզնեսի համար։
- Ինչպե՞ս իրականացնել մարդկային ռեսուրսների պլանավորում
- Որո՞նք են աշխատակիցների բավարարվածության գնահատման գործիքները
- Ինչպե՞ս հաղորդակցվել անձնակազմի հետ և տրամադրել արդյունավետ հետադարձ կապ
- Գործնական աշխատանք