search
close
singin icon
close

Ինչու՞ է հաճախորդների բազայի հետ աշխատելը այդքան կարևոր

Հուլիսի 19, 2023
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Լավագույն գովազդը, որ Դուք կարող եք ունենալ հավատարիմ հաճախորդն է, ով դառնում է Ձեր բրենդի «դեսպանը» և գովազդում է Ձեր բիզնեսը:

Ահա թե ինչու են կազմակերպությունները ուշադրության կենտրոնում պահում իրենց հաճախորդներին, թե՛ այն պահին, երբ սկսում են գրել իրենց բիզնես պլանը, թե՛ երբ ունեն բավականաչափ մեծ շահույթ: Հաճախորդների բազան կազմակերպության այն հաճախորդների ցուցակն է, որը հիմնականում համընկնում է սկզբնական թիրախային խմբի հետ: Նրանք այն հաճախորդներն են, ովքեր գոնե մեկ անգամ գնում են կատարել Ձեզանից։ Կազմակերպության նպատակն է ստեղծել վերադառնալու համար անհրաժեշտ շարժիչ ուժը՝ հավատարմությունը:


Գոյություն ունի հաճախորդների բազայի երկու տեսակ՝

  • հաճախորդներ, ովքեր կատարում են կանոնավոր փոքր գնումներ,
  • հաճախորդներ, ովքեր կատարում են քիչ, բայց ավելի խոշոր գնումներ։

Վերջիններիս հետ հարաբերությունների զարգացումը երբեմն հանդիսանում է մարքեթինգային ռազմավարության մաս: Հավատարիմ հաճախորդների բազայի պահպանման և ընդլայնման կարևորագույն շարժառիթը վաճառքի, հետևաբար նաև եկամտի ավելացումն է։


Harvard Business Review-ի անցկացրած ուսումնասիրության արդյունքում հայտնաբերվել է, որ հաճախորդի պահպանման մակարդակի 5℅ աճը բերում է շահույթի 70℅ աճի:

Մեկ այլ շարժառիթ է հանդիսանում այն, որ նոր արտադրանք թողարկելիս, կազմակերպությունն արդեն ունենում է բազա, որին կարող է ներգրավել արտադրանքի կամ ծառայության փորձարկման շրջանում:

Ամենակարևորը մարդկանց երջանկացնելն է: Եթե Դուք մարդկանց երջանկացնեք, նրանք ուրախ կլինեն բացել իրենց դրամապանակները և վճարել Ձեզ։
Դերեկ Սիվերս Ամերիկացի գործարար

Այս միտքը կիսում է նաև Bodice of Holt-ի գործադիր տնօրեն Ալիս Բոդենը: Նրա կազմակերպությունն առաջարկում է տնային առաքման ծառայություն մրգերի և բանջարեղենների համար: Նա ասում է, որ իրենց ծառայություններն ամբողջովին համապատասխանեցված են իրենց հաճախորդների կարիքներին:


Այս մոտեցումն աշխատում է նաև բիզնես հաճախորդների հետ (B2B):


Փորձառու և շնորհալի մարզիչների կողմից անհատական մարզչական և զարգացման լուծումներ առաջարկող կազմակերպության՝ «Sogno»-ի տնօրեն, Մայք Կոկբուրն ասում է. «Կարևոր է, որ մենք հասկանանք, թե որն է մեր հաճախորդների առաքելությունը, նրանց նպատակները: Դրանից հետո մենք հասկանում ենք, թե ինչպես կարող ենք արագացնել տվյալ գործընթացը և հարմարեցնել մեր ծառայությունները` նրանց կարիքների բավարարմանը: Դա հանգեցնում է ավելի հավասարակշռված հարաբերությունների»:

Բիզնեսում կարևոր է հաճախորդների կարիքները բավարարելը, ինչը ճիշտ անելու դեպքում Դուք ձեռք եք բերում հավատարիմ հաճախորդներ։


Այժմ, հասկանանք, թե ինչպես կարելի է պահպանել և մեծացնել հաճախորդների բազան:


  • Բաժանե՛ք Ձեր ժամանակը

Եթե փորձեք միևնույն ժամանակ, և՛ բարելավել հարաբերությունները Ձեր ներկա հաճախորդների հետ, և՛ ներգրավել նորերին, Դուք կարող եք բախվել դժվարությունների: Այդ ամենից խուսափելու համար, կատարեք ժամանակի ճիշտ բաժանում այս երկուսի միջև:


  • Ապահովե՛ք հետադարձ կապը

Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի զարգացման դարաշրջանում, և ցանկացած վատ կամ լավ կարծիք, որը հայտնվում է սոց. ցանցերում, մնում է այնտեղ: Ահա, թե ինչու պետք է արագ և համակարգված պատասխանել ցանկացած մեկնաբանության: Եթե նույնիսկ խնդիրը լուծված է, այդ մասին նշեք պատասխանի մեջ, որ պոտենցիալ հաճախորդները հասկանան, որ բացի արձագանքելուց Դուք նաև լուծում եք առաջացած խնդիրները։


  • Արե՛ք այն, ինչ խոստացել եք անել և նույնիսկ ավելին

Ավելին քան վստահությունը, մարդկանց գրավում է իրենց նկատմամբ ուշադրությունը: Արեք ամեն ինչ անթերի, նույնիսկ եթե Դուք ընդամենը բարևում եք Ձեր հաճախորդին:


  • Լավ վերաբերվե՛ք Ձեր աշխատողներին

Եթե Դուք վատ վերաբերվեք Ձեր աշխատողներին, հավանականությունը մեծ է, որ նրանք իրենց հերթին վատ կվերաբերվեն Ձեր հաճախորդներին:


  • Ցույց տվե՛ք Ձեր անձնային կողմը

Ուղարկեք շնորհակալական և շնորհավորական նամակներ, արեք անակնկալ նվերներ, կապի մեջ եղեք Ձեր հաճախորդների հետ և տեղեկացրեք նրանց նորությունների մասին:


  • Դարձե՛ք Ձեր հաճախորդի ընկերը և նա Ձեզ չի լքի:

Ժամանակ տրամադրեք՝ իսկապես հասկանալու Ձեր հաճախորդների կարիքները, պահպանեք հաղորդակցության բաց և թափանցիկ ուղիները և ակտիվորեն լսեք նրանց մտահոգություններն ու արձագանքները:


Ամփոփելով, կարող ենք ընդգծել հաճախորդների բազայի հետ աշխատանքի կարևորությունը, սակայն պետք չէ մոռանալ, որ Ձեր բիզնեսը Ձեր արարչությունն է. շրջապատեք Ձեզ և Ձեր բիզնեսը ճիշտ մարդկանցով:

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։