search
close
singin icon
close

Ինչպե՞ս կառավարել ինտերնետային և ֆիզիկական վայրում գտնվող խանութները

Հունվարի 18, 2021
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Առաջին հայացքից կթվա՝ ինտերնետում և ոչ վիրտուալ մանրածախ վայրում գործունեություն ծավալելը նման է մեկ կրակոցով երկու նապաստակ սպանելուն: Ինչպես էլ Ձեր հաճախորդները նախընտրեն գնումներ կատարել, առնվազն մեկ համապատասխան տարբերակ առկա է:

Սակայն երբեմն երկու տարբերակների համադրությունը կարող է որոշակի դժվարություններ ստեղծել: Միմյանց լրացնելու փոխարեն՝ վիրտուալ և ֆիզիկական խանութները կարող են ընդհարում առաջացնել՝ ի վնաս ձեր վերջնական արդյունքի:


Կարելի է խուսափել դրանից: Ահա հինգ խորհուրդ, որ Ձեզ կօգնեն կառավարելու Ձեր ինտերնետային ու ֆիզիկական խանութները:


Միշտ կապ պահպանե՛ք Ձեր հաճախորդների հետ


Ձեռնարկությունը կարող է տեսադաշտից կորցնել իր հաճախորդներին և նրանց ցանկությունները ու արժեքները: Դա կարող է պատահել, օրինակ, մանրածախ ձեռնարկության հետ, որը սկսել է իր գործունեությունը ինտերնետ խանութից կամ որը սկսել է իր գործունեությունը ավանդական խանութից և այնուհետև ակտիվորեն ընդլայնվել դեպի ինտերնետ հարթակ:


Քանի որ ինտերնետը ամենամտերիմ միջավայրը չէ, և արագությունը հաճախ ավելի առաջնային է, քան անհատական մոտեցումը, այդ մեթոդը կարող է տարածվել ձեր ձեռնարկության ավանդական խանութում կատարվող անձնական գործարքների վրա: Եթե զգում եք, որ ինտերնետային առևտրից պակասում է այդ մոտեցումը, օգտագործե՛ք Ձեր ավանդական խանութը՝ հաճախորդների հետ կապը վերահաստատելու համար:


Խոսե՛ք ձեր հաճախորդների հետ և ծանոթացե՛ք նրանց նախասիրություններին ու նախապատվություններին: Այդպիսով` կսկսեք կրկին կապ հաստատել թե՛ ինտերնետային, թե՛ ավանդական հաճախորդների բազմության հետ:


Երկու ձևի համար պահպանե՛ք միևնույն միջավայրը


Հաճախորդը տեսնում է խանութի կայքէջը և ավելի ուշ որոշում այցելել ձեռնարկության ավանդական խանութ ու հայտնաբերում, որ խանութը կտրուկ տարբերվում է ինտերնետում ներկայացված պատկերից: Դա շփոթեցնող է հաճախորդի համար և նաև հուշում է, որ տվյալ ձեռնարկության համար հետևողականությունն ու կշռադատումը երկրորդական են: Հոգ տարեք, որպեսզի այն աշխատանքի սկզբունքը, որը գնորդները տեսնում են ձեր կայքէջում, ճշգրտորեն արտացոլի այն տպավորությունը, որը ստանալու են անհատական շփման ժամանակ:


Հետևողականորեն արժևորե՛ք ապրանքները


Գրավիչ ապրանքի՝ ինտերնետի և խանութի գների միջև անհամապատասխանություն նկատելուց ավելի զայրացնող բան չի կարող լինել: Միշտ էլ կարող են լինել միայն ինտերնետային վաճառքի համար նախատեսված զեղչեր կամ կարող եք գովազդել ապրանքներ, որոնք ժամանակ առ ժամանակ խանութում ավելի էժան են, քան առցանց: Սակայն հիմնականում համապատասխանեցված պահեք գները:


Ապրանքները պետք է երկու վայրերում էլ ներկայացված լինեն


Եվս մեկ անգամ նշենք. երբեմն կարող է արդյունավետ լինել բացառապես ինտերնետով կամ միայն խանութի տեսականու մեջ ինչ-որ բան առաջարկելը: (Սա հատկապես արդյունավետ կլինի, եթե փորձում եք այդ հարթակներից որևէ մեկում առևտուր ակտիվացնել): Սակայն հաճախորդները, որպես կանոն, գրկաբաց ընդունում են հետևողականությունը և կանխատեսելիությունը: Խանութներում առևտուր ակտիվացնելու համար կարող եք օգտագործել ինտերնետը, բայց եթե խանութում ապրանք կամ ծառայություն եք առաջարկում, այն հասանելի դարձրեք նաև ինտերնետում:


Թող ինտերնետային խանութը միայն գնումների համար չծառայի


Եզրափակիչ ծուղակը կայանում է Ձեր կայքէջը որպես միայն գնումների համար կայք ներկայացնելու մեջ: Ձեր ավանդական խանութի միայն ինտերնետային հայելապատկերը դարձնելու փոխարեն փորձե՛ք այնպես անել, որ Ձեր կայքէջը ուժեղացնի գնորդի տպավորությունները: Ինչպե՞ս անել դա: Մի մոռացեք ապրանքի մասին տեղեկություն, համեմատության մեթոդներ և այլ ռեսուրսներ տրամադրել, որոնց միջոցով այցելուն կարող է ավելի լավ տեղեկանալ Ձեր ապրանքների մասին: Այդպիսով ոգևորե՛ք նրանց պատվերներ կատարել կամ այցելել Ձեր ավանդական խանութ:


Հնարավոր է՝ մտածում եք, որ միջոցներ եք խնայում՝ չնորացնելով Ձեր տեխնոլոգիաները, բայց հսկայական հնարավորություն եք բաց թողնում արդյունավետության, անվտանգության, շարժականության ու աշխատելաոճի մեջ ընդհանուր ճկունության տեսանկյունից: Ժամանակակից տեխնոլոգիան կարող է հեղափոխել Ձեր աշխատելակերպը, օգնել Ձեզ աճել, գոհացնել Ձեր աշխատողներին ու հաճախորդներին և Ձեր ձեռնարկության միջոցները խնայել՝ հօգուտ արդյունավետության:




Կայք՝ www.microsoft.com/hy-am/about
Էլ. Հասցե՝ arminfo@microsoft.com
Հեռ.՝ 010 51-44-89

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։