Ապրանքների կամ ծառայությունների համար ճիշտ սահմանված գինը թույլ է տալիս կազմակերպություններին մեծացնել վաճառքի ծավալները և ստեղծել հավատարիմ հաճախորդների բազա:
Մինչդեռ սխալ ընտրված գինը կարող է ստեղծել մի իրավիճակ, որտեղ կազմակերպությունը պետք է պայքարի, որպեսզի կարողանա հասնել եկամտաբերության: Ապրանքի կամ ծառայության գինը սահմանելիս խուսափե՛ք ստորև ներկայացված 5 ծուղակներից.
1․ Չեք հաշվարկում բոլոր ծախսերը
Իրատեսական գին սահմանելու համար անհրաժեշտ է իմանալ ապրանքի կամ ծառայության ստեղծման ժամանակ առաջացող բոլոր ծախսերը՝ ներառյալ ապրանքի տարբեր մասնիկների և պաշարների ծախսերը, ինպես նաև ոչ նյութական ակտիվների ծախսերը, ինչպես օրինակ՝ աշխատակիցների գիտելիքները և հմտությունները: Շատ ձեռնարկատերեր սահմանում են գին, որը չի ներառում վերադիր ծախսերը, ինչպես օրինակ՝ վարձավճարները կամ էլեկտրաէներգիայի վճարը: Եթե Դուք կամայական գին սահմանեք, որը կապ չունի Ձեր կատարված ծախսերի հետ, ապա բարդ կլինի որոշել գների փոփոխման ճիշտ ժամանակը:
2․ Հետևում եք մրցակիցներին
Գին սահմանել՝ հիմնվելով մրցակիցների կողմից առաջարկված գնի վրա՝ ռիսկային է, քանի որ ծախսերը, որոնք մրցակիցները ներառում են գնի մեջ, կարող են չհամապատասխանել Ձեր կողմից կատարված ծախսերին: Նրանք կարող են մատակարարներին ավելի շատ կամ քիչ վճարել, ձեռք բերել նոր տեխնոլոգիաներ կամ ունենալ մարքեթինգային մեծ կամ փոքր բյուջե: Սակայն մրցակիցների գներին ծանոթ լինելը, նույնպես կարևոր է վստահ լինելու համար, որ Ձեր կողմից սահմանված գինը իրատեսական է շուկայում: Եթե նկատում եք, որ Ձեր ապրանքի կամ ծառայության գինը շատ ավելի ցածր է, քան մրցակիցներինը, ստուգեք, թե արդյո՞ք բաց չեք թողել որևէ ծախս, որը պետք է ներառվեր գնի մեջ:
3․ Գնային մրցակցություն
Մրցակիցներից առաջ անցնելու համար ցածր գին սահմանելով՝ Դուք հնարավոր է նոր գնորդներ ձեռք բերեք, սակայն պահել նրանց որպես հավատարիմ հաճախորդ, հնարավոր չէ: Եթե ցածր գինը գրավել է նրանց, ապա առաջին իսկ գրավիչ առաջարկի դեպքում նրանք կլքեն Ձեր ընկերությունը: Ավելի ճիշտ մոտեցում է մրցակիցներից տարբերվել մի շարք առավելություններով, ինչպես օրինակ՝ հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացում, ապրանքի որակի և հատկանիշների բարելավում:
4․ Չեք բարձրացնում գինը
Բարձր պահանջարկը կամ աճող ծախսերը ստեղծում են մի իրավիճակ, որտեղ Դուք պետք է որոշեք. բարձրացնել գինը, թե թողնել նույնը: Որոշ ձեռնարկատերեր խուսափում են գների բարձրացումից՝ մտածելով, որ հաճախորդները բացասաբար կարձագանքեն փոփոխությանը: Ամեն դեպքում ավելի ճիշտ քաղաքականություն է պարբերաբար բարձրացնել գինը փոքր մասնաբաժիններով, քան անսպասելիորեն բարձրացնել գինը:
5․ Իջեցնում եք գինը առանց պայմանների փոփոխության
Որոշ հաճախորդներ կփորձեն ավելի հարմար պայմաններով ապրանք կամ ծառայություն ձեռք բերել Ձեր կազմակերպությունից: Նախապես պայմանավորված գնից ավելի ցածր գնով պատվերի կատարումը, հնարավոր է ազդակ լինի, որ Ձեր նախնական գինը չափազանց բարձր էր, և բոլոր հետագա գործարքները կարող են դառնալ սակարկելի: Ավելի ճիշտ մոտեցում է սահմանել ցածր գին, բայց փոփոխել մատուցման պայմանները: Օրինակ՝ Դուք կարող եք սակարկել և իջեցնել միավորի գինը ավելի մեծ ծավալի դեպքում:
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։