search
close
singin icon
close
Acba SME

Ո՞րն է Ձեր բրենդի արքետիպը

Սեպտեմբերի 04, 2024
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Բրենդի արքետիպը ռազմավարական գործիք է, որն օգնում է բացահայտել, մշակել և կոմունիկացնել բրենդի արժեքներն ու ինքնությունը:

Հիմնվելով հոգեբանության վրա և արտացոլելով սպառողի արժեհամակարգն ու ցանկությունները՝ արքետիպերը ամուր կապեր են հաստատում լսարանի հետ և խթանում են բրենդի նկատմամբ վստահության ամրապնդմանը: Արքետիպերի դերը առանցքային է մարքեթինգում, քանի որ դրանց հիման վրա է ստեղծվում բրենդի ինքնությունը, ինչն էլ իր հերթին օգնում է ճիշտ դիրքավորել բիզնեսը և ապահովում է մրցակցային առավելություն շուկայում։


Բրենդի արքետիպը ձևավորում է հաճախորդների ընկալումը բրենդի մասին և օգնում է հուզական կապ ստեղծել թիրախային լսարանի շրջանակում: Արքետիպերը հնարավորություն են տալիս բովանդակալից և կայուն հարաբերություններ հաստատել հաճախորդների հետ՝ հիմնվելով թիրախային լսարանի թաքնված ցանկությունների, դրդապատճառների ու ձգտումների վրա։


Առանձնացվում են բրենդի 12 արքետիպեր, որոնք իրենց նպատակային ուղղվածությամբ բաժանվում են 4 խմբի՝

  • կապ հաստատել ուրիշների հետ,
  • լինել համակարգային,
  • կարևորել փորձը,
  • թողնել հետք։



Արքետիպերը կարելի է համեմատել մարդկանց կերպարների հետ: Օրինակ, եթե ցանկանում եք, որ Ձեր բրենդը ընկալվի որպես «հերոս», ապա անհրաժեշտ է, որ այն արտահայտի ուժ, վստահություն և համարձակություն: «Հերոս» արքետիպը ունեցող բրենդները ստեղծվում են մարտահրավերներ հաղթահարելու և մարդկանց ոգևորելու համար՝ ցույց տալով, որ չկան անլուծելի խնդիրներ:


Հետևեք այս քայլերին՝ Ձեր բրենդի արքետիպը որոշելու և հիշվող ինքնություն ստեղծելու համար.

  • Ներբեռնեք ու պահպանեք ֆայլը` բրենդի 12 արքետիպերին ծանոթանալու համար։
  • Թիմով քննարկեք, թե ինչպես եք ցանկանում ընկալվի բրենդը և ինչ զգացողություններ այն առաջացնի մարդկանց մոտ։ Այս կերպ կպարզեք, թե որն է Ձեր բրենդի արքետիպը։
  • Բրենդի արքետիպը որոշելուց հետո կարևոր է նաև հասկանալ դրա կիրառությունը պրակտիկայում․ բրենդի արքետիպին համապատասխան հաղորդակցությունների տոնը և ոճը հեշտացնում և առավել արդյունավետ է դարձնում մարքեթինգային ռազմավարությունները, արշավների մշակումը ու հաճախորդների հետ շփումները:

«Արքետիպերը բրենդի սրտի բաբախյունն են. դրանք փոխանցում են այն իմաստը, որը ստիպում է հաճախորդներին ապրանքի հետ առնչվել այնպես, կարծես այն իրականում կենդանի էակ է»։
"The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes" Margaret Mark

Հստակեցնելով Ձեր բրենդի արքետիպը՝ Դուք կարող եք ավելի կայուն հարաբերություններ ստեղծել Ձեր լսարանի հետ` արդյունքում ունենալով ավելի հզոր ու հիշվող բրենդ:

Օգտակար ձևաթղթեր
Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։