Բրենդի արքետիպը ռազմավարական գործիք է, որն օգնում է բացահայտել, մշակել և կոմունիկացնել բրենդի արժեքներն ու ինքնությունը:
Հիմնվելով հոգեբանության
վրա և արտացոլելով սպառողի արժեհամակարգն ու ցանկությունները՝ արքետիպերը ամուր կապեր
են հաստատում լսարանի հետ և խթանում են բրենդի նկատմամբ վստահության ամրապնդմանը: Արքետիպերի
դերը առանցքային է մարքեթինգում, քանի որ դրանց հիման վրա է ստեղծվում բրենդի ինքնությունը,
ինչն էլ իր հերթին օգնում է ճիշտ դիրքավորել բիզնեսը և ապահովում է մրցակցային առավելություն
շուկայում։
Բրենդի արքետիպը ձևավորում է հաճախորդների ընկալումը բրենդի մասին և օգնում է հուզական կապ ստեղծել թիրախային լսարանի շրջանակում: Արքետիպերը հնարավորություն են տալիս բովանդակալից և կայուն հարաբերություններ հաստատել հաճախորդների հետ՝ հիմնվելով թիրախային լսարանի թաքնված ցանկությունների, դրդապատճառների ու ձգտումների վրա։
Առանձնացվում են բրենդի 12 արքետիպեր, որոնք իրենց նպատակային ուղղվածությամբ բաժանվում են 4 խմբի՝
- կապ հաստատել ուրիշների հետ,
- լինել համակարգային,
- կարևորել փորձը,
- թողնել հետք։
Արքետիպերը կարելի է համեմատել մարդկանց կերպարների հետ: Օրինակ, եթե ցանկանում եք, որ Ձեր բրենդը ընկալվի որպես «հերոս», ապա անհրաժեշտ է, որ այն արտահայտի ուժ, վստահություն և համարձակություն: «Հերոս» արքետիպը ունեցող բրենդները ստեղծվում են մարտահրավերներ հաղթահարելու և մարդկանց ոգևորելու համար՝ ցույց տալով, որ չկան անլուծելի խնդիրներ:
Հետևեք այս քայլերին՝ Ձեր բրենդի արքետիպը որոշելու և հիշվող ինքնություն ստեղծելու համար.
- Ներբեռնեք ու պահպանեք ֆայլը` բրենդի 12 արքետիպերին ծանոթանալու համար։
- Թիմով քննարկեք, թե ինչպես եք ցանկանում ընկալվի բրենդը և ինչ զգացողություններ այն առաջացնի մարդկանց մոտ։ Այս կերպ կպարզեք, թե որն է Ձեր բրենդի արքետիպը։
- Բրենդի արքետիպը որոշելուց հետո կարևոր է նաև հասկանալ դրա կիրառությունը պրակտիկայում․ բրենդի արքետիպին համապատասխան հաղորդակցությունների տոնը և ոճը հեշտացնում և առավել արդյունավետ է դարձնում մարքեթինգային ռազմավարությունները, արշավների մշակումը ու հաճախորդների հետ շփումները:
Հստակեցնելով Ձեր բրենդի արքետիպը՝ Դուք կարող եք ավելի կայուն հարաբերություններ ստեղծել Ձեր լսարանի հետ` արդյունքում ունենալով ավելի հզոր ու հիշվող բրենդ:
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։