search
close
singin icon
close
Acba SME

Email marketing-ի ոսկե կանոնները․ ինչպես չհոգնեցնել հաճախորդին, այլ վաճառել

Հոկտեմբերի 08, 2025
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
0

Email marketing-ը համարվում է ամենաարդյունավետ գործիքներից մեկը․ ճիշտ օգտագործելու դեպքում այն հանգեցնում է ոչ միայն վաճառքի, այլև վստահության։ Բայց այստեղ կա մի նուրբ սահման․ հաճախորդին կարելի է դրանով և՛ գրավել, և՛ հոգնեցնել։

Դուք ո՞ր կողմում եք։


Եկեք անցնենք ոսկե կանոններին, որոնք կօգնեն միշտ մնալ առաջին տարբերակում։


1Մի՛ եղեք «անվերջ նամակ ուղարկող ընկեր» պատկերացրեք, որ ամեն առավոտ, երբ ձեր սուրճն եք վայելում, ձեզ զանգում է ձեր ընկերը, ով անընդհատ ինչ-որ բան է ուզում վաճառել։ Երրորդ օրվա վերջում, երևի, զանգերին այլևս չեք պատասխանի։ Նույնը էլեկտրոնային նամակների դեպքում. հաճախակիություն = հոգնածություն։


Ի՞նչ անելպահեք հավասարակշռությունը։ Հաճախորդները չպետք է մոռանան ձեզ, բայց նաև չպետք է զգան ճնշում։ Շաբաթական 1-2 նամակը բավարար է։


2Տվե՛ք ոչ միայն առաջարկ, այլ նաև արժեք հաճախորդը չի բացի նամակը, եթե այնտեղ միայն «գնել-գնել» է գրված։ Փորձի՛ր նրան տալ օգտակար բան՝ խորհուրդ, գիտելիք կամ հետաքրքիր փաստ։ Օրինակ, Nike-ը հաճախ ուղարկում է ոչ միայն ապրանքային առաջարկներ, այլև մարզումների վերաբերյալ հետաքրքիր խորհուրդներ և առաջարկներ։ Սա ստիպում է մարդկանց զգալ, որ նրանք ստանում են ավելին, քան պարզապես գովազդ։


3Անձնական մոտեցումը հաջողության բանալի մարդկանց դուր չի գալիս ստանալ նամակներ, որոնք սկսվում են «Հարգելի հաճախորդ» ձևակերպմամբ։ Նրանց անունը գրելն արդեն մեծ տարբերություն է ստեղծում։ Ավելի առաջադեմ օրինակ, Spotify-ը ամեն տարի ուղարկում է Wrapped-նամակներ օգտագործողի ամենաշատ լսած երգերով։ Սա ոչ միայն անհատականացված բովանդակություն է, այլև էմոցիոնալ կապ։


4Վիզուալ և կառուցվածք նամակը չպետք է լինի երկար տեքստ։ Օգտագործիր կարճ պարբերություններ, ենթավերնագրեր, նկարներ կամ ինֆոգրաֆիկա։ Միջազգային բրենդները, օրինակ՝ Airbnb-ը, իրենց նամակներում օգտագործում են պարզ, մեծ լուսանկարներ և 2-3 նախադասությամբ տեքստ։ Հաճախորդը մի հայացքով հասկանում է, թե ինչ է ուզում ասել ընկերությունը։


5Թեստավորեք ամեն ինչ մի՛ մտածեք, թե կա «հրաշք բանաձև»։ Հաճախորդներից մեկը կբացի առավոտյան 9-ին ստացած նամակը, մյուսը՝ երեկոյան։ Մեկն արձագանքում է հումորին, մյուսը՝ պաշտոնական ոճին։ Օրինակ, միջազգային շուկայում շատերը կիրառում են A/B թեստավորում․ուղարկում են նույն նամակի երկու տարբերակ և տեսնում, որն է ավելի շատ բացվել։


6Հստակ կոչ՝ գործողության․ նամակի նպատակը պետք է լինի պարզ․ի ՞նչ ես ուզում, որ մարդը անի։ Գնի՞, գրանցվի՞ թե՞ կարդա։ Շատերը սխալվում են՝ թողնելով բաց տեքստ, առանց ուղղորդման։ Օրինակ, «Սեղմեք այստեղ և ստացեք ձեր առաջին զեղչը» կստիպի մարդուն մտածել՝ «ինչու ոչ»։


Email marketing-ը արվեստ է՝ հավասարակշռության, արժեքի և անհատականացման։ Եթե միայն վաճառում ես՝ հոգնեցնելու ես։ Եթե միայն պատմում ես՝ մոռացվելու ես։ Իսկ եթե համադրում ես երկուսը, ապա դառնում ես այն ընկերությունը, ում նամակին մարդիկ սպասում են։



brandon.am

Էլ. հասցե՝ info@brandon.am

Հեռ.՝ +374 (77) 87-00-90

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։