Գույները մեծ ազդեցություն ունեն գովազդի ընկալման, բրենդի իմիջի և նույնիսկ մեր մտածելակերպի վրա։ Այս ամենի մասին մենք մանրամասնորեն արդեն խոսել ենք «Գույների հոգեբանություն․ մաս 1»-ում։ Գույների հոգեբանությունը բացահայտելով՝ Դուք կարող եք գույները ճիշտ կիրառել՝ Ձեր բրենդի նկատմամբ ճիշտ հույզեր և ընկալումներ ստեղծելու համար։
Դեղին
Դեղինը լավատեսություն և կենսուրախություն է հաղորդում։ Այն նաև խթանում է ուղեղի ձախ (տրամաբանական) կիսագունդը, ինչի պատճառով այս գույնն ակտիվորեն օգտագործվում է հատկապես այն ոլորտներում, որտեղ կարևոր է արագ ու տրամաբանական մտածողությունը, օրինակ՝ գաջեթների, այլ սարքավորումների նախագծման մեջ։ Դեղինը հաճախ օգտագործվում է նաև այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են՝ արագ սննդի, տաքսիների, բանկերի, կահույքի վաճառքի, լուսանկարչական սարքավորումների ոլորտները։ Դեղինի կիրառությունը արդյունավետ է նաև տուրիստականգործակալությունների, մարքեթինգի և PR գործակալությունների առաջխաղացման համար։ Սակայն, դեղինը կարող է նաև անհանգստություն, գրգռվածություն և հոգնածություն առաջացնել, եթեչափազանց շատ է օգտագործվում:
Դեղին գույնը կնկատեք McDonald's, Lay's, Ferrari, Snapchat բրենդների գունապնակում։
Կապույտ
Կապույտը զսպում է ախորժակը և խթանում արտադրողականությունը։ Այն մարքեթինգում ամենահայտնի և վաճառվող գույներից մեկն է: Կապույտն օգտագործվում է տարբեր ոլորտներում՝ կորպորատիվ բիզնես, ՏՏ ընկերություններ, կոսմետիկ ընկերություններ, բժշկական կազմակերպություններ և այլն։ Այն անմիջապես ուշադրություն է հրավիրում իր վրա և, ի տարբերություն կարմիրի՝ ոչ մի դեպքում բացասական հույզեր չի առաջացնում և ստեղծում է ներքին ներդաշնակություն: Սակայն, կապույտը հազվադեպ կարելի է գտնել սննդամթերքի, մանկական ապրանքների և ժամանցային ծառայություններ մատուցող ընկերությունների գունապնակում:
Կապույտը օգտագործվում է այնպիսի ընկերությունների կողմից, ինչպիսիք են՝ Volkswagen-ը, Booking-ը, Visa-ն:
Վարդագույն
Վարդագույնը քնքշության, հանգստության և ապահովության զգացում է առաջացնում: Հետևաբար, այն կատարյալ է մանկական ապրանքների, կոսմետիկայի և օծանելիքի, գեղեցկության սրահների համար: Միևնույն ժամանակ, վարդագույնը լայն կիրառություններ ունի։ Այն կարող է լինել կամ նուրբ, փափուկ և շատ կանացի («վարդ», «աղջիկ», «քնքշություն»), կամ վառ, համարձակ, բողոքական («գլամուր»): Առաջին դեպքում պաստելային վարդագույնն է, որը խորհրդանշում է սիրավեպը, սերը, խնամքը և հիմնականում օգտագործվում է կանացի ապրանքների ու ծառայությունների դեպքում: Երկրորդ դեպքում վառ ֆուքսիան է, որը, անկախ մարդկանց սեռից, փոխանցում է զգացմունքների պայթյուն, ներգրավվածություն նորաձևության թրենդներում, երիտասարդության ու կյանքի զգացողություն։
Barbie, Hello Kitty, Victoria’s Secret, Cosmopolitan, Baskin Robbins, Johnson & Johnson բրենդներն ակտիվորեն օգտագործում են վարդագույնը։
Սպիտակ
Սպիտակն ունիվերսալ դոնոր է, որի «արյունը» հարմար է բացարձակապես բոլորի համար: Այն ամենահայտնի ֆոնային գույնն է, որը կարող է ստեղծել վառ հակադրություն, ընդգծել և ստվերել այլ գույներ՝ մտերիմ հարաբերությունների մեջ մտնելով նրանց հետ։ Սպիտակը հնարավորությունների հսկայական ներուժ ունի. այն հիանալի համապատասխանում է բազմաթիվ ոլորտների՝ բացառությամբ արագ սննդի և ժամանցի։ Այն ստեղծում է մինիմալիստական ազատ տարածություն («մաքրություն», «պարզություն», «թուղթ»), բայց չափից շատ սպիտակի առկայությունը կարող է առաջացնել կորստի զգացում («դատարկություն», «ոչինչ»):
Սպիտակը առկա է Mercedes-Benz-ի, Prada-ի, Gucci-ի և Disney-ի գունապնակում։
Կայք՝ brandon.am
Էլ. հասցե՝ info@brandon.am
Հեռ.՝ +374 77 870 090
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։