search
close
singin icon
close
Acba SME

Գույների հոգեբանությունը մարքեթինգում (մաս 2)

Դեկտեմբերի 13, 2024
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Գույները մեծ ազդեցություն ունեն գովազդի ընկալման, բրենդի իմիջի և նույնիսկ մեր մտածելակերպի վրա։ Այս ամենի մասին մենք մանրամասնորեն արդեն խոսել ենք «Գույների հոգեբանություն․ մաս 1»-ում։ Գույների հոգեբանությունը բացահայտելով՝ Դուք կարող եք գույները ճիշտ կիրառել՝ Ձեր բրենդի նկատմամբ ճիշտ հույզեր և ընկալումներ ստեղծելու համար։

Դեղին

Դեղինը լավատեսություն և կենսուրախություն է հաղորդում։ Այն նաև խթանում է ուղեղի ձախ (տրամաբանական) կիսագունդը, ինչի պատճառով այս գույնն ակտիվորեն օգտագործվում է հատկապես այն ոլորտներում, որտեղ կարևոր է արագ ու տրամաբանական մտածողությունը, օրինակ՝ գաջեթների, այլ սարքավորումների նախագծման մեջ։ Դեղինը հաճախ օգտագործվում է նաև այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են՝ արագ սննդի, տաքսիների, բանկերի, կահույքի վաճառքի, լուսանկարչական սարքավորումների ոլորտները։ Դեղինի կիրառությունը արդյունավետ է նաև տուրիստական​գործակալությունների, մարքեթինգի և PR գործակալությունների առաջխաղացման համար։ Սակայն, դեղինը կարող է նաև անհանգստություն, գրգռվածություն և հոգնածություն առաջացնել, եթեչափազանց շատ է օգտագործվում:

Դեղին գույնը կնկատեք McDonald's, Lay's, Ferrari, Snapchat բրենդների գունապնակում։


Կապույտ

Կապույտը զսպում է ախորժակը և խթանում արտադրողականությունը։ Այն մարքեթինգում ամենահայտնի և վաճառվող գույներից մեկն է: Կապույտն օգտագործվում է տարբեր ոլորտներում՝ կորպորատիվ բիզնես, ՏՏ ընկերություններ, կոսմետիկ ընկերություններ, բժշկական կազմակերպություններ և այլն։ Այն անմիջապես ուշադրություն է հրավիրում իր վրա և, ի տարբերություն կարմիրի՝ ոչ մի դեպքում բացասական հույզեր չի առաջացնում և ստեղծում է ներքին ներդաշնակություն: Սակայն, կապույտը հազվադեպ կարելի է գտնել սննդամթերքի, մանկական ապրանքների և ժամանցային ծառայություններ մատուցող ընկերությունների գունապնակում:

Կապույտը օգտագործվում է այնպիսի ընկերությունների կողմից, ինչպիսիք են՝ Volkswagen, Booking-ը, Visa-ն:


Վարդագույն

Վարդագույնը քնքշության, հանգստության և ապահովության զգացում է առաջացնում: Հետևաբար, այն կատարյալ է մանկական ապրանքների, կոսմետիկայի և օծանելիքի, գեղեցկության սրահների համար: Միևնույն ժամանակ, վարդագույնը լայն կիրառություններ ունի։ Այն կարող է լինել կամ նուրբ, փափուկ և շատ կանացի («վարդ», «աղջիկ», «քնքշություն»), կամ վառ, համարձակ, բողոքական («գլամուր»): Առաջին դեպքում պաստելային վարդագույնն է, որը խորհրդանշում է սիրավեպը, սերը, խնամքը և հիմնականում օգտագործվում է կանացի ապրանքների ու ծառայությունների դեպքում: Երկրորդ դեպքում վառ ֆուքսիան է, որը, անկախ մարդկանց սեռից, փոխանցում է զգացմունքների պայթյուն, ներգրավվածություն նորաձևության թրենդներում, երիտասարդության ու կյանքի զգացողություն։

Barbie, Hello Kitty, Victoria’s Secret, Cosmopolitan, Baskin Robbins, Johnson & Johnson բրենդներն ակտիվորեն օգտագործում են վարդագույնը։


Սպիտակ

Սպիտակն ունիվերսալ դոնոր է, որի «արյունը» հարմար է բացարձակապես բոլորի համար: Այն ամենահայտնի ֆոնային գույնն է, որը կարող է ստեղծել վառ հակադրություն, ընդգծել և ստվերել այլ գույներ՝ մտերիմ հարաբերությունների մեջ մտնելով նրանց հետ։ Սպիտակը հնարավորությունների հսկայական ներուժ ունի. այն հիանալի համապատասխանում է բազմաթիվ ոլորտների՝ բացառությամբ արագ սննդի և ժամանցի։ Այն ստեղծում է մինիմալիստական ​​ազատ տարածություն («մաքրություն», «պարզություն», «թուղթ»), բայց չափից շատ սպիտակի առկայությունը կարող է առաջացնել կորստի զգացում («դատարկություն», «ոչինչ»):

Սպիտակը առկա է Mercedes-Benz-ի, Prada-ի, Gucci-ի և Disney-ի գունապնակում։




Կայք՝ brandon.am

Էլ. հասցե՝ info@brandon.am

Հեռ.՝ +374 77 870 090

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։