Ընկերություններն ու բրենդները մեզ հետ շփվում են ամեն օր՝ հեռուստացույցի էկրանից, սոցիալական ցանցերի, SMS-ի և էլ. փոստի միջոցով:
Մենք շատերին ճանաչում ենք առաջին իսկ բառերից, մինչդեռ որոշ ընկերություններ անդեմ են, որոշներն էլ մեզ ստիպում են սիրահարվել իրենց` առաջին իսկ վայրկյանից։ Այս ամենը տեղի է ունենում այնպատճառով, որ յուրաքանչյուր ընկերություն ունի իր հաղորդակցման ոճը, իր ձայնը, որին լսարանը «սովորում» է և սկսում ճանաչել հարյուրավոր այլ ձայներից:
Ի՞նչ է ton of voice-ը (ձայնի տոնը)
Tone of voice-ը կամ ToV-ը սպառողների հետ շփվելու միջոց է, որը բրենդին առանձնացնում է իր մրցակիցներից։ Այն նկատելի է ընկերության բոլոր հաղորդակցություններում՝ ներառյալ գովազդները, սոցիալական ցանցերում գրառումները, նամակագրությունները, մեկնաբանությունները և այլն: Յուրաքանչյուր բրենդ ինքն է որոշում հաճախորդի հետ երկխոսության մեջ թույլատրելի շրջանակը՝ հիմնվելով իր առաքելության, ընդհանուր պատկերի, իմիջի և թիրախային լսարանի մասին պատկերացումների վրա:
Բրենդի հաղորդակցության ոճը կարող է լինել համարձակ, սադրիչ, լուրջ, հարգալից, ընկերական և այլն: Tone of voice-ի շատ տեսակներ կան. ընտրությունը կախված է նրանից, թե ինչպիսի տպավորություն է ուզում թողնել բրենդը մարդկանց վրա։
ToV-ի ազդեցությունը հաճախ ամրապնդվում է վիզուալի շնորհիվ՝ ընտրելով գույներ, պատկերներ և տառատեսակներ, որոնք առաջացնում են ցանկալի ասոցիացիաներ:
Եկեք համեմատենք արագ սննդի ռեստորանների երկու խոշորագույն ցանցերի (McDonald's և Burger King) ToV-ները: Այս երկու բրենդի առաքելությունն ու արժեքները հասկանալու համար պետք չէ երկար ուսումնասիրել նրանց պատմությունը, պարզապես պետք է նայել նրանց գովազդներին:
McDonald's-ը ընտանեկան ռեստորան է, որտեղ գնահատվում են ավանդական արժեքները, մինչդեռ Burger King-ը ըմբոստ է, որը սիրում է ուշադրություն գրավել: Բուրգեր Քինգի ձայնը բարձր է և համարձակ: Ընկերությունը հաճախ է հայտնվում լրահոսում՝ իր գովազդային կարգախոսների համար։ Այնուամենայնիվ, Burger King-ն ունի երկրպագուների մեծ բազա, ովքեր սիրում են նրանց և ընդունում են նրանց շփվելու կտրուկ ոճը:
Ինչու՞ է բրենդին անհրաժեշտ Tone of voice
Ճանաչում. ինֆորմացիոն հոսքի մեջ չմոլորվելու և մրցակիցներից տարբերվելու համար բիզնեսին անհրաժեշտ է վառ և հիշվող ձայն: Եզակի տեխնիկան, բառերը և ձևակերպումները օգնում են սպառողին ակնթարթորեն բացահայտել հաղորդագրությունը և ճանաչել դրա հեղինակներին:
Էմոցիոնալ կապ լսարանի հետ․ մարդիկ ընտրում են կյանքի, հետաքրքրությունների և արժեքների վերաբերյալ նմանատիպ հայացքներ ունեցող ընկերներ: Այս կերպ նրանք նաև նախապատվությունը տալիս են այն բրենդներին, որոնց ձայնը համահունչ է իրենց մտքերին։ Գնման որոշումը միշտ չէ, որ ռացիոնալ է ընդունվում. այստեղ կարևոր դեր են խաղում զգացմունքները։
Արժեքների փոխանցում․ բրենդի առաքելությունը, փիլիսոփայությունը և սկզբունքները սերտորեն միահյուսված են բրենդի tone of voice-ին։ Դրա շնորհիվ ընկերության իմիջն ամրապնդվում է և ձեռք է բերում ճիշտ ասոցիացիաներ։ Օրինակ, հանրաճանաչ Hochland բրենդը ընտանեկան արժեքներն է դնում իր փիլիսոփայության կենտրոնում, այդ իսկ պատճառով նրա ձայնը շատ հանգիստ է և հոգատար:
Ազդեցություն վաճառքի վրա. մարքեթինգային ռազմավարությունն ունի շահույթի ավելացման նպատակ։ ToV-ը՝ որպես բրենդի ինքնության տարր, օգնում է հաջողությամբ առաջ մղել բրենդը շուկայում:
Կարևոր է իմանալ, որ ունիվերսալ tone of voice չկա։ Չկա այնպիսի ձայն, որը հարմար է ցանկացած բրենդի և դուր կգա բոլորին՝ առանց բացառության։ Ավելի լավ է սկսել այն արժեքներից, որոնք կարևոր են ընկերության համար և դրանց հիման վրա կառուցել հաղորդակցման ռազմավարություն: Պետք չէ կրկնօրինակել մրցակիցներին, կամ, ընդհակառակը՝ փորձել ամբողջովին հակադրել նրանց ոճին: Ձայնի տոնն ընտրելիս գլխավորը բրենդի անհատականությանն ու եսին հավատարիմ լինելն է։ Վստահ եղեք՝ Ձեր հաճախորդը կգնահատի Ձեր ազնվությունը:
Կայք՝ https://brandon.am/
Էլ. հասցե՝ info@brandon.am
Հեռ.՝+37477870090
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։