search
close
singin icon
close
Acba SME

Ի՞նչ է բրենդբուքը և ինչո՞ւ է այն անհրաժեշտ

Սեպտեմբերի 18, 2024
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Պետությունն ունի սահմանադրություն, բանակը՝ կանոնադրություն, խելացի տունը՝ օգտագործման ձեռնարկ, իսկ բրենդը՝ բրենդբուք:

Բրենդբուքը փաստաթուղթ է, որը սահմանում է բրենդի վիզուալ և հաղորդակցային կանոնները՝ թե ինչպես պետք է այն ներկայանա, ինչպես պետք է շփվի թիրախային լսարանի հետ, ինչ նպատակներ ունի և ինչով է տարբերվում մրցակիցներից:


Բրենդբուքը միաժամանակ ծառայում է նաև որպես ոգեշնչման աղբյուր։ Այս փաստաթղթի հիմնական նպատակն է օգնել ստեղծել ընկերության մշակույթին համահունչ իմիջ և հասնել սպառողների կողմից դրա նախընտրելի ընկալմանը։


Բրենդբուքը սովորաբար ներառում է բրենդի գաղափարը, առաքելությունը, ռազմավարությունը, դիրքավորումը, արժեքները, հաղորդակցության ոճը և, երբեմն, նույնիսկ թիրախային լսարանի մանրամասն նկարագրությունը։ Այս հիմնարար տարրերն ուղղորդում են ընկերությանը՝ ճիշտ ձևով և ժամանակին հաղորդակցվել իր լսարանի հետ։ Արդյունքում, բրենդը կառուցում է իր հաղորդակցությունն այնպես, որ սպառողը նույնիսկ հնարավորություն չի ունենում բրենդը շփոթել մրցակցի հետ կամ պարզապես չճանաչել այն։


Թվում է, թե հաջողության գաղտնիքը մեծ լոգո ստեղծելու մեջ է, բայց, իրականում ամեն ինչ շատ ավելի բարդ է։ Ժամանակակից գրաֆիկական լեզուն բաղկացած է բազմաթիվ տարրերից, որոնք օգնում են բրենդին չկորել մրցակիցների մեջ և ընդգծել իր առանձնահատկությունները։ Սակայն, թե ինչպես ենք կիրառում դրանք, պակաս կարևոր չէ, քան հենց այդ տարրերը։

Բրենդբուքի ամենածավալուն մասը բրենդի վիզուալ տարրերի նկարագրությունն է՝ բոլոր գրաֆիկական տարրերը և դրանց հետ աշխատելու կանոնները։

Բրենդբուքում ներառված են լինում հետևյալ հարցերի պատասխանները.

  • Ո՞րն է բրենդի էությունը:
  • Ո՞րն է բրենդի առաքելությունն ու տեսլականը։
  • Ի՞նչ արժեքներ են բրենդի հիմքում:
  • Ո՞վ է թիրախային լսարանը, ո՞ւմ համար է բրենդը նախատեսված:
  • Ինչպե՞ս ճիշտ օգտագործել լոգոն և գրաֆիկական տարրերը։
  • Ի՞նչ տառատեսակներ, գույներ կարող են օգտագործվել դիզայնի մեջ:
  • Ինչպե՞ս պետք է բրենդը հաղորդակցվի իր լսարանի հետ։

Լոգոն, տառատեսակները, գունապնակը, դասավորությունը, լուսանկարչական ոճը, նկարազարդումները և այլ գրաֆիկական տարրերը կարող են ստեղծել բրենդի եզակի վիզուալ ինքնություն այն դեպքում, եթե դրանք կիրառվեն բրենդբուքում սահմանված հստակ կանոնների համաձայն:


Բիզնեսների մոտ ամենատարածված սխալներից մեկը հետևյալն է՝ «Մենք նոր ենք սկսել աշխատել, մեզ բրենդբուք դեռ անհրաժեշտ չէ»։


Առաջին տպավորություն թողնելու երկրորդ հնարավորություն երբեք չի լինի, հետևաբար չափազանց կարևոր է հենց սկզբից ճիշտ ներկայանալ սպառողին։ Կարևոր է հասկանալ, որ բրենդբուքն անհրաժեշտ է ոչ միայն արդեն կայացած, այլև շուկա նոր մուտք գործող բիզնեսներին:


Ամփոփելով, կարող ենք ընդգծել, որ բրենդբուքը պահարանում դրված չի աշխատում։ Այն գործիք է, որը ճիշտ օգտագործելու դեպքում, իր արժեքը բազմապատիկ կվերադարձնի։ Կարևոր է նաև, որ Ձեր բոլոր աշխատակիցները ծանոթ լինեն բրենդբուքի բովանդակությանը, քանի որ բրենդի փիլիսոփայությունը պետք է անքակտելիորեն կապված լինի ընկերության կորպորատիվ կյանքին։


Ճիշտ կազմված բրենդբուքը բրենդի և դրա հաղորդակցության հետ կապված ցանկացած հարցի պատասխանն է:



Կայք՝ brandon.am

Էլ. հասցե՝ info@brandon.am 

Հեռ.՝ +374 77 870 090

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։