search
close
singin icon
close
Acba SME

Ինչպես մտածել հաճախորդի պես ու վաճառել առանց «վաճառելու»

Սեպտեմբերի 15, 2025
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
0

Ժամանակակից շուկայում մարդիկ այլևս չեն սիրում, երբ իրենց ինչ-որ բան «վաճառվում է»։ Ցուցադրական ճնշումը, չափազանց բարձրագոչ գովազդները կամ անընդհատ կրկնվող առաջարկները հաճախ ոչ թե մոտեցնում են գնորդին, այլ հակառակը՝ հեռացնում։

Իսկ հաջողակ բրենդերն ու վաճառողները գտել են այլ բանաձև․ մտածել հաճախորդի պես և ստեղծել այնպիսի փորձառություն, որ մարդն ինքն ընտրի գնել։


«Հաճախորդի կոշիկներով քայլելու» արվեստը

Դիտարկենք պարզ օրինաչափություն․ եթե դու հաճախորդ ես, առաջին հերթին մտածում ես ոչ թե ապրանքի մասին, այլ քո խնդրի։ Քեզ հետաքրքրում է ոչ թե «ինչ» են վաճառում, այլ՝ «ինչու» է դա քեզ պետք։ Այս մոտեցումն ամրագրված է միջազգային ընկերությունների փորձով․ օրինակ, Apple-ը չի շեշտում միայն իր սարքերի տեխնիկական պարամետրերը, այլ ցույց է տալիս, թե ինչպես դրանց շնորհիվ քո կյանքը կդառնա ավելի ստեղծագործական, ավելի ազատ։


Հայաստանում էլ հաճախ կարելի է նկատել. այն բիզնեսները, որոնք իրենց ապրանքը չեն պարտադրում, այլ պարզ լեզվով ցույց են տալիս դրա օգուտը կյանքի հստակ իրավիճակներում, ավելի հեշտ են գրավում մարդկանց վստահությունը։


Վաճառքը որպես օգնելու գործընթաց

Հաջող վաճառողը «վաճառող» չէ, այլ խորհրդատու։ Միջազգային փորձից հայտնի է օրինակ Zappos-ի (առցանց կոշիկների հարթակ) հաճախորդամետ մոտեցումը․ նրանց աշխատակիցները հաճախորդի հարցերին պատասխանում են այնքան անկեղծ ու համբերատար, որ հաճախորդը զգում է ոչ թե «նրանք ուզում են կոշիկ վաճառել ինձ», այլ «նրանք ուզում են ինձ օգնել ճիշտ ընտրություն կատարել»։ Արդյունքը մեծ հավատարմություն ու երկարաժամկետ հարաբերություններ։ Հենց սա է «վաճառել առանց վաճառելու» մոտեցման գաղտնիքը․ օգնել մարդկանց գտնել իրենց լուծումը։


Փոքրիկ հնարքներ. մտածել ինչպես հաճախորդը

  • Տո՛ւր հարցեր, ոչ թե միայն առաջարկներ։
  • Փորձի՛ր հասկանալ իրականում ինչ է ուզում հաճախորդը։
  • Խոսի՛ր նրանց լեզվով։ Հաճախորդի հետ խոսիր այնպես, ինչպես նա կխոսի իր ընկերոջ հետ։
  • Խուսափի՛ր բարդ մասնագիտական տերմիններից։
  • Ստեղծի՛ր վստահություն, ոչ թե միայն հետաքրքրություն։ Վստահությունը գալիս է իրական արժեքից, արագ արձագանքից ու թափանցիկությունից։

Վաճառողը vs. բարեկամը

Կարող ես պատկերացնել երկու իրավիճակ․ վաճառողը կանգնած է քո առաջ և անընդհատ ասում է․ «Սա՛ գնիր, սա ամենալավն է»։ Ընկերդ, որին վստահում ես, խորհուրդ է տալիս․ «Լավ փորձ ունեմ այս ապրանքի հետ, կարծում եմ քեզ էլ կօգնի»։


Առաջին տարբերակը ճնշում է, երկրորդը՝ ներշնչում։ Եվ հենց երկրորդն է այն ճանապարհը, որով առաջընթաց են գրանցում աշխարհի հաջողակ բրենդները։


Այսօր հաղթում են ոչ թե ամենաուժեղ գովազդողները, այլ նրանք, ովքեր կարողանում են հաճախորդի աչքերով նայել աշխարհին։ «Առանց վաճառելու վաճառելը» արվեստ է, որտեղ ամենակարևորը մարդուն օգնելն է, ոչ թե միայն գործարքը։


Եվ եթե հաճախորդը զգա այդ անկեղծությունը, նա ոչ միայն կգնի, այլև կդառնա քո բրենդի լավագույն դեսպանը։




Կայք՝ brandon.am

Էլ. հասցե՝ info@brandon.am

Հեռ.՝ +374 (77) 87-00-90

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։