Հաճախ մենք գնում ենք խանութ՝ գնելու միայն անհրաժեշտ ապրանքները, բայց դուրս ենք գալիս լրացուցիչ գնումներով, որոնց մասին նախապես չենք էլ մտածել։ Սա պատահականություն չէ, այլ մերչենդայզինգի արդյունք։
Մերչնդայզինգը վաճառքի խթանման պրոցես է, որը ներառում է ապրանքների ներկայացման, փաթեթավորման, դասավորության և պրոմո-ակցիաների համակարգված ծրագիր՝ նպատակ ունենալով խթանել հաճախորդների գնման որոշումը։ Այն գործունեություն է, որն օգնում է ռացիոնալ օգտագործել խանութ-սրահի յուրաքանչյուր քառակուսի մետրը, արդյունավետ կերպով ցուցադրել ապրանքները հաճախորդներին և դրդել նրանց գնումներ կատարել։
Այս ամենը ստորադասվում է մեկ նպատակի՝ վաճառքի ծավալների ավելացման։ Այս հոդվածում մենք կխոսենք մերչնդայզինգի գործիքների մասին, որոնք Դուք կարող եք օգտագործել Ձեր խանութում և դրանով իսկ ազդել վաճառքի աճի վրա:
Ինչպե՞ս է աշխատում մերչնդայզինգը
Խաչաձև
Ապրանքների մեկ կատեգորիան առաջարկվում է հարակից ապրանքների հետ, որպեսզի գնորդը տեսնի և գնի դրանք «միաժամանակ», նույնիսկ, եթե ի սկզբանե դրա մտադրությունը չի եղել: Օրինակ, հացը և կաթնամթերքը տեղադրված են խանութի ամենավերջում՝ իրարից շատ հեռու: Դրանք գնելու համար գնորդն անցնում է տարբեր ապրանքների կողքով, որոնց գայթակղությանը շատ հաճախ չի դիմանում։
Զգայական
Նման մերչնդայզինգի նպատակը հաճելի մթնոլորտ ստեղծելն է՝ զգայարանների վրա ազդելով։ Մեծ ուշադրություն է դարձվում լուսավորությանը, գնորդների համար հիմնական ապրանքների առանձնացմանը և երաժշտությանը։ Դանդաղ, հաճելի երաժշտությունը կարող է դրդել հաճախորդներին ավելի երկար մնալ խանութում, իսկ հատուկ ընտրված բույրերը՝ մեծացնել նրանց հետաքրքրությունը ապրանքների նկատմամբ։ Օրինակ, սուրճի բույրը գրավում է հաճախորդներին սրճարաններում, իսկ թարմ հացի հոտը՝ սուպերմարկետներում։
- Գույներն ու ճիշտ լուսավորությունը մեծ դեր են խաղում գնորդների ուշադրությունը գրավելու գործում։ Կարմիրը խթանում է շտապողականություն և խրախուսում գնումները, իսկ կապույտը ստեղծում է վստահության զգացողություն։ Լուսավորության շնորհիվ հնարավոր է նաև առանձնացնել կարևոր ապրանքները, որոնց վաճառքը ցանկանում եք ավելացնել։
- Գների հոգեբանական ռազմավարությունը․ ապրանքների գները հաճախ ձևավորվում են այնպես, որ թվան ավելի մատչելի։ Օրինակ՝ 9990 դրամ գինը հոգեբանորեն ընկալվում է որպես 9000-ի մոտ, ոչ թե 10000-ի։
- Անսպասելի խթաններ․ երբեմն խանութներում կազմակերպվում են անվճար համտեսներ կամ փոքրիկ նվերներ են տրվում գնումների հետ։ Սա հաճախորդներին տրամադրում է դրական հույզեր և խթանում գնումներ կատարելու ցանկությունը։
Արտադրանքի ցուցադրման կազմակերպում
«Ոսկե եռանկյունու» սկզբունք
Ոսկե եռանկյունին մերչնդայզինգի հիմնարար հասկացություն է, որն էական ազդեցություն ունի ապրանքների տեսանելիության և վաճառքի ցուցանիշների վրա: Սա այն օպտիմալ տարածքն է, որտեղ հաճախորդներն ամենաշատն են նկատում և փոխազդում ապրանքների հետ: Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ այս գոտում տեղադրված ապրանքներն ավելի քան 60%-ով ավելի լավ են վաճառվում:
Ըստ ոսկե եռանկյունու՝ ապրանքները նպատակահարմար է դասավորել այս ձևով.
- Պլանավորված գնումներ։ Հիմնական կամ առօրյա ապրանքները տեղադրեք եռանկյունուց դուրս՝ խրախուսելով հաճախորդներին շրջել խանութով։
- Իմպուլսիվ գնումներ։ Բարձր շահութաբերություն ունեցող փոքր ապրանքները տեղադրեք ոսկե եռանկյունում և դրամարկղի մոտ։
- Սեզոնային ապրանքներ։ Ժամանակավոր ակցիաներով ապրանքները հաճախ տեղադրվում են ոսկե եռանկյունում՝ առավելագույն տեսանելիության համար:
Հստակ և արդիական գնապիտակներ․ ապահովեք, որ բոլոր ապրանքների գները հստակ տեսանելի և ընթեռնելի լինեն։ Խուսափեք գների հաճախակի փոփոխություններից, քանի որ դա կարող է շփոթեցնել հաճախորդներին։
Ապրանքը միշտ դեմքով դեպի գնորդը․ այս կերպ ապրանքի անվանումը անմիջապես տեսանելի է։ Երբ ապրանքները դասավորված են դեմքով դեպի գնորդը, անվանումը, լոգոն և փաթեթավորումը դառնում են ավելի նկատելի և հաճախորդը կարողանում է արագ գտնել իր նախընտրած ապրանքը՝ առանց երկար փնտրելու։
«Դատարկ տարածքի» օրենք
Թողեք բավարար «շնչող» տարածք ապրանքների միջև, հատկապես թանկարժեք իրերի համար: Գերբեռնված դասավորվածությունը պակաս գրավիչ է և դժվարացնում են հաճախորդի որոշման կայացման գործընթացը:
Մեծ ապրանքները՝ ներքևում, փոքրերը՝ վերևում․ մեծ ապրանքներն ավելի հեշտ է վերցնել ներքևից, և դրանք ավելի տեսանելի են, իսկ փոքրերը կարելի է վերցնել վերին դարակներից:
Օգտագործեք տարբեր բարձրություններ՝ հետաքրքիր և դինամիկ ցուցադրություն ապահովելու համար: Ցուցադրեք ապրանքները հետևյալ բարձրություններում՝
- Աչքի մակարդակ (ամենալավ վաճառվող ապրանքներ)
- Ձեռքի մակարդակ (երկրորդ լավագույն դիրք)
- Գետնին մոտ (մեծ կամ ծանր ապրանքներ)
Ապրանքների ցուցադրում կատեգորիաներով. գնորդը պետք է կարողանա հասկանալ ապրանքների դասավորության տրամաբանությունը: Օրինակ, հագուստի խանութում շորտեր կամ կիսաշրջազգեստ կարելի է տեղադրել շապիկների կողքին,բայց շապիկների և շորտերի կողքին ձմեռային բաճկոններ կախելը անտրամաբանական է. դա կշփոթեցնի գնորդներին:
Ամփոփելով՝ նշենք, որ մերչնդայզինգը խելացի և հոգեբանական գործիքների համադրություն է, որը նպաստում է վաճառքների աճին։ Այն կիրառվում է գրեթե բոլոր ոլորտներում՝ սուպերմարկետներից մինչև օնլայն խանութներ։ Սա վկայում է, որ գնումներն ընդամենը անհրաժեշտություն չեն, այլ նաև լավ մշակված հոգեբանական ռազմավարություն, որն ազդում է մեր որոշումների վրա։
Կայք՝ brandon.am
Էլ. հասցե՝ info@brandon.am
Հեռ.՝ +374 77 870 090
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։