search
close
singin icon
close

2020 թվականի Instagram-ի ալգորիթմերը

Հունվարի 15, 2021
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Ինչպե՞ս են իրականում գործում Instagram-ի ալգորիթմները: Ինչպե՞ս ստանալ հավանումների, մեկնաբանությունների և դիտումների առավելագույն քանակ: 

Այս հարցերի պատասխանները կարելի է գտնել տարբեր կայքերում, որտեղ տեղեկատվությունը հաճախ իրականությանը չի համապատասխանում: Ներկայացնենք թե ինչպես է իրականում աշխատում Instagram-ի ալգորիթմը:


1. Որքա՞ն հաճախ են փոխվում ալգորիթմները:


Փոփոխությունները տեղի են ունենում յուրաքանչյուր ակնթարթ՝ հիմք ընդունելով օգտագործողի վարքագիծը, ըստ որի համակարգը արձագանքում է օգտագործողի ցանկացած քայլին: Instagram-ի լրահոսը Ձեզ ցույց չի տալիս պատահական գրառումներ Ձեր հավանած էջերից, նա դրանք ընտրում է ըստ Ձեր նախասիրությունների: Որքան սոցիալական ցանցը վստահ լինի, որ գրառումը Ձեզ դուր կգա, այնքան ավելի հավանական է, որ այն կցուցադրվի/կհայտնվի Ձեր լրահոսում:


2. Ի՞նչ գործոններ է հաշվի առնում համակարգը գրառումը լրահոսում ցուցադրելու համար:


Առաջին հերթին դիտարկվում է նկարին կամ տեսահոլովակին բովանդակության համապատասխանությունը: Որքան շատ դիտումներ/վիդեո տարբերակի համար/, մեկնաբանություններ, պահպանումներ /save/ և հավանումներ հավաքի գրառումը այնքան մեծ կլինի հավանականությունը, որ լրահոսում առաջին շարքերում կցուցադրվի: Սա նշանակում է, որ պետք է փորձեք հնարավորինս բովանդակալից և հետաքրքիր գրառումներ կատարել:


3. Ճի՞շտ է արդյոք այն միտքը, որ վիդեո տարբերակով կատարված գրառումները ավելի մեծ տարածում են ստանում լրահոսում:


Վիդեո տարբերակով գրառումները հիմնականում ցուցադրվում են այն օգտատերերի լրահոսում, ովքեր հետաքրքրված են և հաճախ են դիտում նման հոլովակները մինչև վերջ: Գրառման ձևաչափն ընտրելիս կենտրոնացեք Ձեր լսարանի նախասիրությունների վրա: Եթե նրանք ավելի լավ են արձագանքում տեսահոլովակներին, ապա ավելի հաճախակի դարձրեք տեսահոլովակների հրապարակումները:


4. Արդյո՞ք գոյություն ունի գրառման հանդեպ արձագանքի սահմանված ժամանակահատված, օրինակ, երբ գրառում եք կատարում, Ձեր հետևորդների մոտ ցուցադրվում է առաջին 15 կամ 30 րոպեն:


Պետք չէ կենտրոնանալ և ընտրել այն ժամերը, երբ վստահ եք Ձեր լսարանը առցանց է գտնվում: Այդ ժամերին, ընդհակառակը, մրցակցությունը ավելի է բարձրանում: Կարելի է գրառումներ կատարել ավելի պասիվ ժամերի, իսկ հավանումներ հավաքել փոքր-ինչ ուշ, քանի որ նրանց լրահոսում Ձեր գրառումը ցուցադրվում է կախված Ձեր էջի հանդեպ իրենց ցուցաբերած հետաքրքրությունից:


Որոշ սահմանափակումներ, որոնք պետք է իմանալ:


Հետևումների, հավանումների և դիտումների սահմանափակումների իմացությունը թույլ կտա չխախտել սոցիալական ցանցի կանոնները և դրա համար տույժեր չստանալ: Առաջին հերթին սա վերաբերում է Instagram-ում ավտոմատացված խթանման ծառայություններից օգտվողներին: Բացահայտված խախտումների դիմաց Դուք կարող եք հանդիպել արգելափակումների հետևյալ տեսակներին՝

  • Ստվերային արգելափակում /Shadowban/, որի արդյունքում կունենաք դիտումների կտրուկ նվազում: Ձեր գրառումները չեն ցուցադրվի հատկապես այն օգտատերերի մոտ ովքեր չեն հետևում Ձեր էջին:
  • Ժամանակավոր արգելափակում, որն իրենից ներկայացնում է որոշակի գործողությունների ժամանակավոր սահմանափակում: Արգելափակման ժամկետը կախված է խախտումների քանակից և կարող է լինել 3 ժամից մինչև 21 օր:
  • Հավերժ արգելանք, որի դեպքում առանց վերականգելու հնարավորության ջնջվում է էջն ամբողջությամբ:

Ստորև ներկայացված աղյուսակում նշված են հետևումների, հավանումների և մեկնաբանությունների համար նախատեսված սահմանափակումները կախված էջի գործողության ժամկետից:


Էջի գործողության ժամկետ

Հետևումներ

Հավանումներ

Մեկնաբանություններ

Ամիս

Ժամ

Ամիս

Ժամ

Ամիս

Ժամ

Մինչև 3 ամիս գործող

2000

20-40

300

25

150

30

3-6 ամիս գործող

3000-4000

30-60

1200

25-50

200

40

Հին էջեր

5000-6000

40-60

900

50

250-300

50


Պետք է հաշվի առնել, որ բաժանորդագրումների /follow/ և ապաբաժանորդագրումների /unfollow/ քանակները, գումարվում են միմյանց և հաշվում որպես առանձին գործողություններ: Նույնը տեղի է ունենում նաև հավանումների պարագայում:

Գոյություն ունեն որոշ սահմանափակումներ նաև Direct-ով տեղեկատվության ուղարկման, Story-ում, նկարներում և մեկնաբանություններում էջը նշելու համար:


Direct-ով տեղեկատվության ուղարկում:


Սա ամենաբարդ կետն է, քանի որ ամենից հաճախ արգելանքները դրվում են հենց այս պատճառով: Ամենից լավ տարբերակն է ուղարկել նամակներ միայն հետևորդներին: Այս դեպքում սահման համարվում է բաց երկխոսությունների քանակը: Իսկ եթե հետևորդ չհանդիսացող էջերին փորձեք նամակներ ուղարկել արգելանքներ ստանալու ռիսկը զգալիորեն կաճի: Նման գործողությունները դիտարկվում են որպես կասկածելի ակտիվություն, և բացի այդ, օգտատերերը կարող են սպամ ուղարկել: Մինչև 3 ամսվա օգտատերերին լավ է սահմանափակվել օրական 20-30 նամակով և ուղարկել ժամում 5-ից ոչ ավել նամակ: 3-6 ամիս գործող օգտատերերին՝ օրական մինչև 40 նամակ, ժամում մինչև 15: Հին օգտատերերի համար՝ 50-ից ոչ ավել օրական նամակ և ժամում առավելագույնը՝ 20:


Նամակներ ուղարկելու ինտերվալը խորհուրդ է տրվում սահմանել նվազագույնը 8-10 րոպե:

Նշումներ նկարներում, Story-ում և մեկնաբանություններում:


Անկախ էջի գործողության ժամկետից՝ կարող եք յուրաքանչյուր գրառման տակ նշել Ձեր անվանումը առավելագույնը 5 անգամ: Մեկնաբանություններում կարող եք նշել առավելագույնը 5 օգտատիրոջ: Story-ում նշելիս լավ է չգերազանցել 10-ը: Story տեղադրելու սահմանը ամսական համարվում է 500-ը:


Նշված սահմանափակումները հաճախակի թարմացվում են, իսկ նոր սահմանների իմացությունն ու պահպանումը կօգնի խուսափել արգելափակումներից: Սահմանափակումները սահմանվում են սոցիալական ցանցի մշակողների կողմից: Դրանք անհրաժեշտ են կեղծ խթանման մեթոդների կիրառությունից խուսափելու համար, և նպատակ ունեն պահպանել սոցիալական կայքի «մաքրությունը»:

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։