Երևի պատահել է, երբ մտնում ես սուպերմարկետ՝ հաց ու սուրճ գնելու, իսկ դուրս ես գալիս շատ գնումներով, որոնց մեջ կա և՛ շոկոլադ, և՛ բաժակ, և՛ «էս լավն էր, մտածեցի պետք կգա» կաթսա։ Ճանապարհին մի պահ մտածում ես՝ «Էս ի՞նչ եղավ»։ Այս բլոգում կտանք հենց այդ հարցի պատասխանը։ Այն թաքնված է նյարդաբանության և մարքեթինգի համադրության մեջ։
Մեր ուղեղը սիրում է հույզեր ու հաճելի անակնկալներ։ Երբ տեսնում ես վառ գույն, լսում ուրախ երաժշտություն կամ զգում թարմ հացի բույր, ակտիվանում է ուղեղի«պարգևատրության կենտրոնը» (nucleus accumbens)։ Այնպես որ, երբ մարքեթոլոգներն աշխատում են գեղեցիկ փաթեթավորման վրա կամ ստեղծում հաճելի մթնոլորտ, դա կարելի է ընդունել որպես փոքրիկ հրավեր՝ «արի, նայիր, միգուցե սա հենց քոնն է»։
Պատկերացրու՝ քաղցած ես և մուտքի մոտ թարմ պիցայի բույր ես զգում։ Չէիր պլանավորել գնել, բայց ուղեղդ ասում է՝ «Դե ինչ, կյանքը կարճ է»։ Սա սենսորային ազդակն է, երբ հոտերը, գույներն ու ձայները ուղիղ ներազդում են մեր որոշումների վրա։
Մյուս կողմում գործում է դոպամինային սպասման էֆեկտը։ Երբ տեսնում ես «50% զեղչ միայն այսօր» պիտակը, ուղեղդ հրճվում է ոչ միայն զեղչից, այլև այն զգացողությունից, որ «ես խելացի գնորդ եմ»։ Իսկ մարքեթոլոգները շատ լավ գիտեն՝ սա պարզապես խաղ է, որտեղ երկու կողմն էլ շահում է։
Երբեմն որոշումների վրա ազդում է նաև համայնքային էֆեկտը։ Եթե տեսնում ես, որ ուրիշները վերցնում են ինչ-որ ապրանք, ուղեղդ դա ընկալում է որպես վստահության նշան։ Գուցե հիշեք՝ երբ բոլոր դասարանցիներդ նոր խաղ էին խաղում, դու էլ էիր ցանկանում միանալ նրանց։ Այս ամենը մարքեթինգում օգտագործվում է ոչ թե քեզ մոլորեցնելու, այլ ճիշտ պահին ճիշտ առաջարկ ցույց տալու համար․երբեմն մենք իսկապես չենք գիտակցում, թե ինչը կարող է մեզ ուրախացնել, մինչև այն չտեսնենք։
Միջազգային բրենդների ամենահաջողված օրինակները
Apple
Ապրանքների դիզայնի, փաթեթավորման, օգտագործողի փորձի (UX) վրա մեծ ուշադրություն, ինչը ստեղծում է հզոր հուզական կապ։
Coca-Cola
Հոտի, ձայնի և գույնի սենսորային ազդակների համադրություն՝ բրենդի ուժեղացման համար։
Starbucks
Շրջապատի մթնոլորտի ստեղծում՝ հոտերով, երաժշտությամբ և լույսերով, որը բարձրացնում է հաճախորդի հարմարավետությունը և վերադառնալու ցանկությունը։
Amazon
Ներդաշնակություն AI-ի, անձնական առաջարկների և նեյրոմարքեթինգի տվյալների միջոցով՝ հարմարեցված հաճախորդի փորձառությանը։
Nike
Հույզերի վրա խաղալով՝ ուժեղ բրենդային հաղորդագրություններ և տեսանյութեր՝ հաճախորդների ներգրավվածության բարձրացման համար։
Իհարկե, ավելի գիտակցված գնումների համար ցուցակ գրելը, կուշտ գնալը և ինքն իրեն հարց տալը՝ «Իսկապես պետք է թե՞ ուղղակի ուզում եմ հաճույք ստանալ», շատ են օգնում։ Բայց, եկեք անկեղծ լինենք՝ երբեմն հաճույք ստանալն էլ է լիովին արժանի պատճառ։
Էլ. հասցե՝ info@brandon.am
Հեռ.՝ +374 (77) 87-00-90
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։