search
close
singin icon
close
Acba SME

Բրենդի ինքնություն. ինչ է դա և ինչպես այն ստեղծել

Օգոստոսի 01, 2025
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
0

Երբ մտածում ենք Apple-ի մասին, հիշում ենք մինիմալիզմ, նորարարություն ու վստահություն։ Երբ խոսքը վերաբերում է Coca-Cola-ին, առաջ են գալիս ուրախություն, կարմիր գույնը և ամանորյա տրամադրությունը։ Սա հենց բրենդի ինքնությունն է։ Բայց ի՞նչ է իրականում նշանակում այդ տերմինը։

Բրենդի ինքնությունն այն բոլոր տեսանելի և հուզական տարրերի համակցությունն է, որոնք միասին ներկայացնում են բրենդի էությունը՝ անունը, լոգոն, գունային պալիտրան, տառատեսակները, հաղորդակցության ոճը, բույրը, նույնիսկ աշխատակիցների հագուստը։ Սա այն է, ինչ մարդիկ տեսնում, զգում և հիշում են ձեր բրենդի մասին։


Պարզ տարբերակ՝ պատկերացրեք բրենդը որպես մարդ։

Ինքնությունը նրա տեսքն է՝ ինչպես է հագնված, ինչպես է խոսում, ինչպիսի արժեքներ ունի։ Եթե բրենդը չունի հստակ ինքնություն, ապա նա շփոթեցնող, անբովանդակ ու ոչ տպավորիչ մարդ է։


Ինչո՞ւ է կարևոր բրենդի ինքնությունը

Բրենդի ինքնությունը ստեղծում է վստահություն և ճանաչելիություն։ Երբ մարդիկ տեսնում են համահունչ գրաֆիկա, նույն ոճով տեքստեր, կրկնվող ուղերձներ՝ սկսում են հավատալ, որ այս բրենդը կայուն է ու վստահելի։ Հենց այսպիսի ինքնություն են ունենում մեծ ու հաջողակ ընկերությունները։ Օրինակ, Nike-ը տարիներ շարունակ խոսում է նույն ոճով՝ «Just Do It» և շարունակում է մնալ առաջատար, քանի որ իր ինքնությունը հաստատված ու ճանաչելի է։


Ինչպես ստեղծել բրենդի ինքնություն՝ քայլ առ քայլ

1. Սկսեք արժեքներից և նպատակից։ Ի՞նչ նպատակով է ստեղծվել բրենդը։ Ի՞նչ խնդիր է լուծում։ Օրինակ, եթե ձեր բրենդը խթանում է առողջ սնունդը, ապա ինքնությունը պետք է արտահայտի մաքրություն, թարմություն ու վստահություն։


2. Սահմանեք ձեր թիրախային լսարանը։ Նույն ոճով չեք խոսի դեռահասների և գործադիր տնօրենների հետ։ Բրենդի ինքնությունը պետք է համապատասխանեցվի լսարանի նախընտրություններին։


3. Ստեղծեք վիզուալ լեզու։ Սրա մեջ մտնում է.

  • Լոգո (պետք է հիշվող ու պարզ լինի)
  • Գույներ (յուրաքանչյուր գույն հաղորդում է զգացողություն. կապույտ՝ վստահություն, կանաչ՝ բնություն, կարմիր՝ էներգիա)
  • Տառատեսակներ (սլացիկ՝ արդի ու թրենդային, դասական՝ վստահելի ու ավանդական)

4. Զարգացրեք հաղորդակցության ոճ։ Որո՞նք են այն բառերը, որոնք ձեր բրենդը կօգտագործի։ Օրինակ՝ եթե բրենդը երիտասարդական է, կարելի է խոսել կարճ, հումորով, emoji-ներով։ Եթե պրոֆեսիոնալ ծառայություն է՝ պետք է լինել հակիրճ, վստահեցնող, առանց ավելորդ ձևականությունների։


5. Համահունչ մնացեք ամեն կետում։ Ձեր կայքը, Instagram-ի հրապարակումները, փաթեթավորումը, հաճախորդի հետ խոսքը․․․Ինչպես ասում են՝ all must feel like one voice, one face. Մի պահ պատկերացրեք, որ շոկոլադի փաթեթը մեկ գույնով է, կայքը՝ ամբողջությամբ ուրիշ, իսկ վաճառողուհին անտարբերությամբ ասում է՝ «այո, դա էլ ունենք...»։ Զգացողությունը կկորի։


Բրենդի ինքնությունը պարզապես դիզայն կամ լոգո չէ։ Դա այն ամբողջ համակարգն է, որով դուք ներկայանում եք աշխարհին։ Դա ձեր պատմությունն է, ձեր ոճը և ձեր խոսքը՝ հավաքած մեկ շրջանակում։ Ու եթե ուզում եք, որ ձեզ հիշեն, ճանաչեն ու սիրեն՝ պետք է ձեր բրենդը դարձնեք «անհատականություն», որը տպավորվում է։

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։