Մարքեթինգի աշխարհը զգալիորեն փոխվել է արհեստական բանականության (AI) զարգացման շնորհիվ։
Հարյուրավոր գործիքներ են ի հայտ եկել վերջին տարիներին, և իսկապես դժվար է որոշել, թե դրանցից որն է ավելի արդյունավետ։ Այնուամենայնիվ, արդեն փաստ է, որ AI գործիքներն իրենց դրական ազդեցությունն ունեն մարքեթինգային ռազմավարությունների և արշավների մշակման հարցում, որն էլ իր հերթին ապահովում է բիզնեսների արագ աճը։
AI գործիքների ճիշտ ընտրության համար հարկավոր է հստակ որոշել, թե Ձեր բիզնեսի զարգացման ու արդյունավետության ո՞ր ուղղություններով եք ակնկալում AI-ի օգնությունը և հստակ առաջադրանքներ ու մարքեթինգային նպատակներ սահմանել՝ հասկանալով, թե որ գործոնները կնպաստեն Ձեր բիզնեսի հաջողությանն և առաջընթացին։
Ինչո՞ւ օգտագործել AI-ը մարքեթինգում
Մարքեթինգը հիմնված է մրցակիցների, մարքեթինգային թրենդների, լսարանի կարիքների մասին տեղեկատվության վրա։ Երբեմն այս տեղեկատվության ծավալն այնքան մեծ է լինում, որ դրա վերլուծությունն ու տեսակավորումը դառնում է բարդ։ Ի՞նչ անել այս պարագայում. դիմել արհեստական բանակության օգնությանը, որը շատ արագ կարող է ավտոմատացնել մի շարք պրոցեսներ և տրամադրել բազմաթիվ առավելություններ։
Բացի ավտոմատացումից, կան նաև մրցակիցների վերլուծության գործիքներ, որոնք մշտապես Ձեզ թարմ տվյալներ կարող են տրամադրել մրցակիցների գործողությունների վերաբերյալ։ Կան նաև թիրախավորման գործիքներ, որոնք կբարձրացնեն ROI-ն՝ ճիշտ թիրախավորման շնորհիվ։
Այս 6 AI գործիքները կօգնեն Ձեր բիզնեսի մարքեթինգային գործունեությունն արդյունավետ դարձնելու հարցում.
- Sprout Social - սոցիալական մեդիայի կառավարման հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս պլանավորել ու ավտոմատացնել գրառումները տարբեր սոց. մեդիա հարթակներում։ Այն տրամադրում է մարքեթինգային արշավների, լսարանի ներգրավվածության վերաբերյալ մանրամասն վերլուծություններ, ինչպես նաև թույլ է տալիս հետևել և վերլուծել տարբեր սոցիալական ցանցերում ունեցած արդյունքները:
- Jasper - բովանդակություն ստեղծող գործիք է, որն օգնում է գրել բարձրորակ բովանդակություն տարբեր հարթակների համար: Գործիքն օգտագործվում է բլոգներ, վաճառող տեքստեր, հոդվածներ գրելու համար:
- Rival IQ - օգնում է իրականացնել մրցակիցների վերլուծություն, հասկանալ նրանց մարքեթինգային գործողությունները, տրամադրել տվյալներսոց. ցանցերում մրցակիցների ակտիվության վերաբերյալ:
- Chatfuel - բոտերի ստեղծման հարթակ է, որը թույլ է տալիս ավտոմատացնել հաճախորդների հետ շփումը։ Գործիքը հնարավորություն է տալիս կրճատել հաճախորդների սպասարկման վրա ծախսվող ժամանակը, ապահովել 24/7 հասանելիություն՝ բարձրացնելով հաճախորդների սպասարկման որակը:
- SeventhSense - օպտիմալացնում է էլեկտրոնային նամակների ուղարկման ժամանակը՝ հաշվի առնելով հաճախորդների վարքագիծը։
- Optimove - գործիքը տրամադրում է հաճախորդների վարքագծի մասին տվյալներ, արշավների արդյունավետության վերլուծություններ։ Գործիքը թույլ է տալիս փորձարկել տարբեր մարքեթինգային արշավներ և ռազմավարություններ՝ իմանալու համար, թե որ տարբերակն է ավելի արդյունավետ:
Խորհուրդներ, թե ինչպես ընտրել և օգտագործել AI գործիքները.
- Ընտրեք այնպիսի գործիքներ, որոնք համապատասխանում են Ձեր բիզնեսի կարիքներին։
- Սկսեք քչից և աստիճանաբար ընդլայնեք օգտագործվող գործիքների քանակը, եթե դրա անհրաժեշտությունը կա։ Ավելի լավ է մեկ կամ երկու արդյունավետ AI գործիք օգտագործել, քան ունենալ տասը գործիքի մակերեսային գիտելիք:
- Փորձարկեք և թեստավորեք AI գործիքները։ Համոզվեք, որ գործիքը համապատասխանում է Ձեր բյուջեին և տրամադրում է ակնկալվող ֆունկցիաները: Բազմաթիվ գործիքներ առաջարկում են անվճար փորձարկումներ, որոնք կօգնեն նախապես հասկանալ՝ գործիքը անհրաժեշտ կլինի, թե ոչ։
- Ընտրեք այնպիսի AI գործիքներ, որոնք հեշտությամբ ինտեգրվում են Ձեր կողմից արդեն կիրառվող պլատֆորմների կամ ծրագրերի հետ։ Օրինակ, Sprout Social-ը ինտեգրվում է մի քանի սոց. մեդիա հարթակների հետ, ինչը հեշտացնում է տվյալների հավաքագրումը մեկ տեղից։
- AI գործիքներին ավելացրեք Ձեր ստեղծագործականությունն ու էմոցիաները։
Խորհուրդներ, թե ինչից խուսափել AI գործիքներ օգտագործելիս.
- Զուգահեռ մի օգտագործեք նույն ֆունկցիան կատարող մի քանի գործիքներ, քանի որ դա կստեղծի խառնաշփոթ և կհանգեցնի քաոսի։
- Մի անտեսեք որևէ կանոնակարգ։ Համոզվեք, որ հավատարիմ եք տվյալների գաղտնիության բոլոր կանոններին։
- Հույս մի դրեք միայն AI գործիքների վրա։ Այս գործիքներն առավել արդյունավետ են, երբ համակցված են մարդկային գործոնի հետ։
Կարևոր է հիշել, որ AI-ը միայն գործիք է, և մարդկային ստեղծարարությունն ու զգացմունքներն անփոխարինելի են։ Բրենդի հաջողությունը կախված է այն մարդկանցից, ովքեր այն ստեղծում են և զարգացնում։ AI գործիքները կարող են բարձրացնել Ձեր թիմի արդյունավետությունը, բայց դրանք չեն կարող փոխարինել մարդկային մտքի աշխատանքին։
Կայք՝ BDG
Էլ. հասցե՝ info@bdg.am
Հեռ.՝+374 55201209
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։