search
close
singin icon
close
Acba SME

Մարքեթինգի արդի թրենդներ, որոնք պետք չէ անտեսել

Հունիսի 28, 2024
1
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Անկախ նրանից՝ ինչ ոլորտում եք գործունեություն ծավալում և որքանով է հեռանկարային Ձեր բիզնեսը, կարևոր է տեղյակ լինել մարքեթինգի ամենավերջին թրենդներից՝ բիզնեսի հաջողությունը ապահովելու համար: Մարքեթինգի ոլորտում կան մի քանի նորարարություններ, որոնք էապես կօգնեն արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություն կառուցելու հարցում։ Ահա մի քանի թրենդ, որոնց խորհուրդ ենք տալիս հետևել լավ արդյունքներ գրանցելու համար։

1. «Խելացի» տեխնոլոգիաների օգտագործում


Խելացի տեխնոլոգիաները, ինչպիսիք են արհեստական բանականությունը (AI) և մեքենայական ուսուցումը (machine learning), շատ մեծ դեր են խաղում մարքեթինգում: Բիզնեսները կարող են օգտագործել AI-ի ողջ գործիքակազմը՝ հաճախորդների վարքը վերլուծելու և անհատականացված առաջարկներ կազմելու համար: Օրինակ՝

  • Ստեղծել չատբոտեր և աջակցության համակարգեր: Չատբոտերը կարող են բարելավել հաճախորդների սպասարկումը՝ ապահովելով 24/7 աջակցության հնարավորություն: Ավելին, չատբոտերի միջոցով հաճախորդների սպասարկման գործընթացների ավտոմատացումը թույլ է տալիս զգալիորեն կրճատել օպերացիոն ծախսերը:
  • Առաջարկել անհատականացված մարքեթինգ: AI-ը կարող է հավաքել և վերլուծել տվյալները՝ ստեղծելով նպատակային մարքեթինգային արշավներ, որոնք ավելի արդյունավետ են և համապատասխանեցված տվյալ բիզնեսի ռազմավարությանը։

2. Վիդեո բովանդակություն


Վիդեո բովանդակությունը շարունակում է մնալ մարքեթինգի ամենահզոր գործիքներից մեկը՝ մասնավորապես սոցիալական մեդիայում։ Ընկերությունները, որոնք արդյունավետ կերպով հետևում են այս թրենդին, ունեն մրցակցային առավելություն և կարողանում են իրենց բրենդի հաղորդագրությունները հաղորդել ներգրավող և դինամիկ ձևով։ Այս բովանդակությունը կարող է ներառել՝

  • Կարճ հոլովակներ։ Կարող եք ստեղծել հետաքրքիր կարճ հոլովակներ, որոնք արագ կփոխանցեն Ձեր մեսիջի հիմնական միտքը։ Կարճ տեսանյութերն ավելի հեշտ ու արագ են տարածվում համացանցում, ինչի վառ օրինակն են TikTok-ի, Instagram Reels-ի և YouTube Shorts-ի տեսանյութերը։ Կարևոր է հիշել, որ օգտատերերի ուշադրության պահպանման միջին ժամանակը բավականին կարճ է: Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ այդ ժամանակը սովորաբար տատանվում է 8-12 վայրկյանի սահմաններում:
  • User-Generated Content։ Օգտատերերի կողմից ստեղծված բովանդակություն։ Խրախուսեք օգտատերերին ստեղծել և կիսվել իրենց սեփական կարճ տեսանյութերով՝ կապված Ձեր բրենդի, ապրանքների կամ ծառայությունների հետ: Այսպիսի բովանդակությունը բարձրացնում է բրենդի հանդեպ վստահությունը և ստեղծում համայնքի զգացողություն հաճախորդների շրջանում:

3. Միկրոինֆլուենսերների ներգրավվածություն


Միկրոինֆլուենսերները (ինֆլուենսերներ, ովքեր ունեն 10,000-100,000 հետևորդներ) շարունակում են լինել արդյունավետ մարքեթինգային գործընկերներ: Նրանց հետևորդները հաճախ ավելի ներգրավված են իրենց քոնթենթում, ինչը ենթադրում է ավելի մեծ ազդեցություն լսարանի վրա: Միկրոինֆլուենսերները տալիս են այս առավելությունները.

  • Հավաստիություն և հավատարմություն։ Միկրոինֆլուենսերների հետևորդներն առավել հավատարիմ են ու նվիրված, քանի որ նրանք այսպես ասած «իրական» մարդիկ են, ովքեր կիսվում են իրենց իրական փորձով և կարծիքներով:
  • Հասանելիություն։ Միկրո-ինֆլուենսերների հետ համագործակցությունը հաճախ ավելի ռեալ և մատչելի է, քանի որ նրանք ունեն փոքր, բայց ներգրավված լսարան, և քիչ բյուջեով հնարավոր է իրականացնել արդյունավետ արշավներ:

4. Կանաչ մարքեթինգ


Կայունության և էկոլոգիական պատասխանատվության կարևորությունը վերջին տարիներին թրենդային է, և այս տենդենցը ևս շարունակում է աճել: Բիզնեսներն իրենց մարքեթինգային գործողություններում պետք է ընդգծեն շրջակա միջավայրի պաշտպանությունը՝ ներառելով կոնկրետ քայլեր և նախաձեռնություններ, որոնք իրականացնում են կայունության և էկոլոգիական պատասխանատվության ուղղությամբ։

  • Ներկայացրեք և բաց պահեք ցանկացած արտադրական գործընթաց և լսարանին ներկայացրեք էկոլոգիապես մաքուր ապրանքներ։ Սպառողներն ավելի հաճախ են նախընտրում այն բրենդները, որոնք ցուցաբերում են էկոլոգիական պատասխանատվություն: Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ սպառողների մեծամասնությունը պատրաստ է վճարել ավելի շատ, եթե կազմակերպությունը մեծ պատասխանատվությամբ է վերաբերվում շրջակա միջավայրի պաշտպանությունը։
  • Հանրային տեղեկատվություն: Հրապարակեք Ձեր էկոլոգիական նախաձեռնությունները և փորձեք ներգրավել հաճախորդներին այդ գործընթացում: Թվային մարքեթինգի գործիքները թույլ են տալիս ավելի արդյունավետ կերպով փոխանցել բրենդի էկոլոգիական պատասխանատվության մասին ուղերձները՝ նպաստելով ավելի լայն լսարանի հասանելիությանը:

Մարքեթինգային թրենդներն առհասարակ հնարավորություն են տալիս բիզնեսներին առավել արդյունավետ կերպով օգտագործել նոր տեխնոլոգիաները և սոցիալական մեդիան՝ հասնելու իրենց նպատակներին։ Հետևելով այս թրենդներին՝ Դուք կարող եք բարելավել Ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունը, բարձրացնել բրենդի տեսանելիությունը և ներգրավել նոր հաճախորդներ։

Հիշեք, որ մարքեթինգը շարունակական գործընթաց է, և կարևոր է մշտապես հետևել թրենդներին և լինել ճկուն՝ ադապտացվելով նոր փոփոխություններին։





Կայք՝ BDG

Էլ. հասցե՝ info@bdg.am

Հեռ.՝+374 55201209


Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
Գործընկերներ
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։