search
close
singin icon
close
Acba SME

2024 թվականի թոփ 3 ամանորյա մարքեթինգային արշավները

Դեկտեմբերի 18, 2024
1
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
5

Նոր տարին այն շրջանն է, երբ ընկերությունները հնարավորություն ունեն օգտագործելու տարվա ամենատոնական պահերը, որպեսզի ներգրավեն իրենց հաճախորդներին և ստեղծեն անմոռանալի տպավորություններ:

2024 թվականը ևս բացառություն չէր. ամբողջ աշխարհում բիզնեսները ստեղծեցին յուրօրինակ և կրեատիվ արշավներ, որոնք արտացոլում էին այս տարվա միտումները: Եկեք դիտարկենք 2024 թվականի ամանորյա լավագույն երեք մարքեթինգային արշավները, որոնք առանձնացան իրենց նորարարությամբ, ազդեցիկ ուղերձներով և հաճախորդների հետ կապ հաստատելու կարողությամբ:


1. Coca-Cola – "Taste the Togetherness"

Coca-Cola-ն այս արշավում կենտրոնացավ համատեղ տոնակատարության գաղափարի վրա՝ առաջարկելով զգացմունքային հոլովակներ և ինտերակտիվ արշավներ: Հիմնական շեշտադրումը մարդկային ջերմ հարաբերություններն էին՝ չնայած հեռավորությանը։


Արշավում հիմնական տարրերը տեսահոլովակներն են։ Սցենարներում ընտանիքները վերամիավորվում էին Ամանորի սեղանի շուրջ: Արշավի ամբողջ ընթացքում օգտագործվում էր #TasteTheTogetherness հեշթեգը՝ օգտատերերին խրախուսելով կիսվել իրենց տոնական լուսանկարներով, ինչպես նաև ներկայացվեցին տոնական Coca-Cola շշեր՝ անհատականացված պիտակներով:


2. Amazon – "A Wishlist for the World"

Amazon-ը միավորեց մարդկանց՝ հրավիրելով ստեղծել իրենց «Ամանորյա ցանկությունների ցուցակը», որը ներառում էր ոչ միայն անձնական, այլև բարեգործական նպատակներ:


Օգտատերերը կարող էին իրենց ցանկությունները ավելացնել հատուկ հարթակում, որտեղից էլ Amazon-ն առաջարկում էր նվիրատվություններ անել բարեգործական կազմակերպություններին: Տեսանյութերով ներկայացնում էին մարդկանց ցանկությունների ազդեցությունը, ինչպես նաև դրանց իրականացման ազդեցությունը համայնքներում: Օգտատերերին առաջարկվում էր կիսվել իրենց ցանկություններով՝ #WishlistForTheWorld հեշթեգով: Արշավը ներգրավեց միլիոնավոր մարդկանց, իսկ Amazon-ը խոստացավ նվիրաբերել 1 դոլար յուրաքանչյուր հրապարակված ցանկության համար՝ հասնելով 10 միլիոն դոլարի նվիրատվության։


3. Spotify – "Your 2024 Wrapped, 2025 Ready"

Spotify-ի ամենամյա ամփոփիչ արշավը, որը դարձավ համաշխարհային ֆենոմեն, 2024 թվականին համալրվեց նոր հնարավորություններով.

  • Անհատականացված ամփոփումներ․ օգտատերերը ստանում էին իրենց 2024 թվականի երաժշտական նախասիրությունների ամփոփումը:
  • Կիսվելու գործառույթ․ օգտատերերը հեշտությամբ կարող էին կիսվել իրենց ամփոփմամբ սոցիալական մեդիայում:
  • Երաժշտական նորություններ․ ներկայացվեցին օգտատերերի ամփոփումների հիման վրա կազմված 2025 թվականի նոր երգացանկեր:

#SpotifyWrapped հեշթեգը դարձավ համաշխարհային թրենդ, իսկ Spotify-ի օգտագործումը մեծացավ 18%-ով ամանորյա շրջանի ընթացքում։

Այս երեք արշավները հիանալի օրինակ են, թե ինչպես կարելի է Նոր տարվա տոնական ոգին վերածել հաջողված մարքեթինգային արշավների: Coca-Cola-ի ջերմ ընտանեկան ուղերձը, Amazon-ի բարեգործական մոտեցումը և Spotify-ի ինովացիոն գաղափարները ցույց տվեցին, որ տոների հետ կապված բովանդակությունը կարող է հզոր կապ ստեղծել բրենդի և իր լսարանի միջև:


Տոնական շրջանում մարքեթինգի ճիշտ պլանավորումը ոչ միայն նպաստում է վաճառքների աճին, այլև երկարատև վստահություն է ձևավորում հաճախորդների շրջանում՝ դարձնելով բրենդը տպավորիչ: 2024 թվականի այս երեք արշավներն ապացուցեցին, որ կրեատիվությունը, տեխնոլոգիաներն ու ճիշտ հուզական մոտեցումը կարող են ստեղծել մարքեթինգային հաջողված արշավներ:




Կայք՝ brandon.am

Էլ. հասցե՝ info@brandon.am

Հեռ.՝ +374 77 870 090

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։