Ինչո՞ւ թարմացնել բիզնեսը
Եթե ցանկանում եք շուկայում մնալ մրցունակ, ապա պետք է մտածել բիզնեսը թարմացնելու մասին։ Նոր տեխնոլոգիաներ, ավելի օպտիմալ գործընթացներ, հաճախորդի ավելի լավ փորձառություն։
Իսկ ավելի մանրամա՞սն
Ինչ-որ ծառայություն, պրոդուկտ կամ հնարավորություն փնտրելիս, հաստատ նկատել եք, թե ինչպես եք գերադասում ավելի նորն ու ավելի ակտուալը: Այս բանաձևով ընտրություն են կատարում նաև ուրիշները և ընտրության տարբերակներում երբեմն նաև Ձեր բիզնեսն է։
Գնանք արխիվներ
Փորձը ցույց է տվել, որ բիզնեսի ու ռազմավարությունների թարմացումն օգնել է բիզնեսներին շարժվել առաջ, զարգանալ ու ներգրավել նոր հաճախորդների։ Որպես բոնուս՝ թարմացումներն օգնել են նաև նվազեցնել ծախսերը, բարձրացնել արտադրողականությունը և ստանալ եկամտի նոր աղբյուրներ։
Երբ բրենդը սկսում է մտածել ռազմավարական թարմացման մասին, նա կարող է ստեղծել ոչ միայն հաջողակ արշավներ, այլև ձևավորել ամբողջ շուկայի չափանիշներ։ Օրինակ՝ Ford-ը, PepsiCo-ն և General Electric-ը ցույց տվեցին, թե ինչպես նորարարությունը կարող է վերափոխել բիզնեսը և հաճախորդի փորձը։
Ford
Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում գործող ավտոմոբիլաշինական ընկերությունը կարողացավ դիմակայել մրցակցային ճնշումներին և նոր շուկաների պահանջներին։ Իսկ գաղտնիքը բիզնեսի թարմացումներն էին, որոնք ընկերությունը սկսեց 2018 թվականին։
Ford-ը վերակազմավորեց գլոբալ գործողությունները, մեծ ներդրումներ կատարեց էլեկտրական և ինքնավար ավտոմեքենաների ոլորտում, համագործակցեց տեխնոլոգիական ընկերությունների հետ՝ շարժունակության նոր լուծումներ մշակելու համար։
Արդյունքում ստեղծվեցին հաջողված մոդելներ և բարելավվեց հաճախորդի փորձը, իսկ ընկերությունը շարունակեց մնալ շուկայի առաջատար դիրքերում։
General Electric
Ընկերությունը պարզեցրեց աշխատանքների գործընթացները և կենտրոնացավ հիմնական ուժերի վրա։ Թվում է հասարակ փոփոխություն, բայց արդյունքում բարձրացավ ընկերության շահութաբերությունն ու գործունեության արդյունավետությունը։
Այժմ բրենդը կենտրոնացած է երեք հիմնական ճյուղերի վրա՝ էներգետիկ լուծումներ, ինքնաթիռների շարժիչներ և առողջապահական տեխնոլոգիաներ։
Pepsico
Զովացուցիչ ըմպելիքի բրենդի մասին հաստատ գիտեք։ 2019-ին բրենդը որոշեց ներգրավել որոշ փոփոխություններ, որոնք կօգնեին մնալ հաճախորդակենտրոն ու կբարձրացնեին արտադրողականությունը։ Դրան հասնելու համար օպտիմալացվեցին գործընթացները, զարգացում ապրեցին թվային հնարավորությունները և ներդրումներ կատարվեցին նաև ապրանքների մշակման ու մարքեթինգի ոլորտներում։
Արդյունքում Pepsi-ն ամրապնդեց շուկայում իր կայուն դիրքերը և գրանցեց եկամտի աճ։
Ձեր բիզնեսի թարմացումը
Որոշ դեպքերում բիզնեսը թարմացնելու համար պետք է ներմուծել նոր տեխնոլոգիաներ, որոշ դեպքերում էլ՝ ճիշտ մշակված ռազմավարություն՝ համաձայն Ձեր բիզնեսի պահանջների։
Սպասել պետք չէ․ ձեր բիզնեսը թարմացնելու ամենաճիշտ պահը կարող է լինել հենց հիմա։

Կայք՝ targeting.am
Էլ. հասցե՝ marketing@targeting.am
Հեռ.՝ +374 (96) 96 27 72 14
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։