search
close
singin icon
close
Acba SME

Ինչո՞ւ թարմացնել բիզնեսը

Դեկտեմբերի 16, 2025
0
էջանշում
messenger icon
0
Մեկնաբանություն
0

Եթե ցանկանում եք շուկայում մնալ մրցունակ, ապա պետք է մտածել բիզնեսը թարմացնելու մասին։ Նոր տեխնոլոգիաներ, ավելի օպտիմալ գործընթացներ, հաճախորդի ավելի լավ փորձառություն։

Իսկ ավելի մանրամա՞սն

Ինչ-որ ծառայություն, պրոդուկտ կամ հնարավորություն փնտրելիս, հաստատ նկատել եք, թե ինչպես եք գերադասում ավելի նորն ու ավելի ակտուալը: Այս բանաձևով ընտրություն են կատարում նաև ուրիշները և ընտրության տարբերակներում երբեմն նաև Ձեր բիզնեսն է։


Գնանք արխիվներ

Փորձը ցույց է տվել, որ բիզնեսի ու ռազմավարությունների թարմացումն օգնել է բիզնեսներին շարժվել առաջ, զարգանալ ու ներգրավել նոր հաճախորդների։ Որպես բոնուս՝ թարմացումներն օգնել են նաև նվազեցնել ծախսերը, բարձրացնել արտադրողականությունը և ստանալ եկամտի նոր աղբյուրներ։


Երբ բրենդը սկսում է մտածել ռազմավարական թարմացման մասին, նա կարող է ստեղծել ոչ միայն հաջողակ արշավներ, այլև ձևավորել ամբողջ շուկայի չափանիշներ։ Օրինակ՝ Ford-ը, PepsiCo-ն և General Electric-ը ցույց տվեցին, թե ինչպես նորարարությունը կարող է վերափոխել բիզնեսը և հաճախորդի փորձը։


Ford

Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում գործող ավտոմոբիլաշինական ընկերությունը կարողացավ դիմակայել մրցակցային ճնշումներին և նոր շուկաների պահանջներին։ Իսկ գաղտնիքը բիզնեսի թարմացումներն էին, որոնք ընկերությունը սկսեց 2018 թվականին։


Ford-ը վերակազմավորեց գլոբալ գործողությունները, մեծ ներդրումներ կատարեց էլեկտրական և ինքնավար ավտոմեքենաների ոլորտում, համագործակցեց տեխնոլոգիական ընկերությունների հետ՝ շարժունակության նոր լուծումներ մշակելու համար։


Արդյունքում ստեղծվեցին հաջողված մոդելներ և բարելավվեց հաճախորդի փորձը, իսկ ընկերությունը շարունակեց մնալ շուկայի առաջատար դիրքերում։


General Electric

Ընկերությունը պարզեցրեց աշխատանքների գործընթացները և կենտրոնացավ հիմնական ուժերի վրա։ Թվում է հասարակ փոփոխություն, բայց արդյունքում բարձրացավ ընկերության շահութաբերությունն ու գործունեության արդյունավետությունը։


Այժմ բրենդը կենտրոնացած է երեք հիմնական ճյուղերի վրա՝ էներգետիկ լուծումներ, ինքնաթիռների շարժիչներ և առողջապահական տեխնոլոգիաներ։


Pepsico

Զովացուցիչ ըմպելիքի բրենդի մասին հաստատ գիտեք։ 2019-ին բրենդը որոշեց ներգրավել որոշ փոփոխություններ, որոնք կօգնեին մնալ հաճախորդակենտրոն ու կբարձրացնեին արտադրողականությունը։ Դրան հասնելու համար օպտիմալացվեցին գործընթացները, զարգացում ապրեցին թվային հնարավորությունները և ներդրումներ կատարվեցին նաև ապրանքների մշակման ու մարքեթինգի ոլորտներում։


Արդյունքում Pepsi-ն ամրապնդեց շուկայում իր կայուն դիրքերը և գրանցեց եկամտի աճ։


Ձեր բիզնեսի թարմացումը

Որոշ դեպքերում բիզնեսը թարմացնելու համար պետք է ներմուծել նոր տեխնոլոգիաներ, որոշ դեպքերում էլ՝ ճիշտ մշակված ռազմավարություն՝ համաձայն Ձեր բիզնեսի պահանջների։


Սպասել պետք չէ․ ձեր բիզնեսը թարմացնելու ամենաճիշտ պահը կարող է լինել հենց հիմա։



Կայք՝ targeting.am

Էլ. հասցե՝ marketing@targeting.am

Հեռ.՝ +374 (96) 96 27 72 14

Տարածել հոդվածը
facebook
twitter
linkedin
messeng icon Մեկնաբանություններ
հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն գրանցված լինելու դեպքում
close-green
error
Ջնջել հաշիվը
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք ջնջել Ձեր հաշիվը
close-green
error
Հրաժարվել անդամակցությունից
Դուք իսկապե՞ս ցանկանում եք հրաժարվել Ակբա բիզնես ակումբի անդամակցությունից։
close-green
exclamation
Ափսոս
Ձեր անդամակցությունը դադարեցված է:
close-green
exclamation
Ափսոս...

Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հատուկ առաջարկներից կարող են օգտվել միայն Բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացներին հետևել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Բիզնես ակումբի հայտ կարող են լրացնել միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

«Գտնել գործընկեր» բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձանց համար։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։

close-green
exclamation
Դուք ունեք ակտիվ հայտ

Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից

close-green
exclamation
Ափսոս

Ձեր հաշիվը ջնջված է:

close-green
exclamation
Շնորհակալություն

Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Տվյալ բաժինը հասանելի է միայն կայքում գրանցված անձանց համար:

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Հետաքրքրե՞ց

Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։

close-green
exclamation
Էջը հասանելի չէ

Հոդվածը կարող եք գնահատել և մեկնաբանել միայն կայքում գրանցված լինելու դեպքում

close-green
exclamation
Ձեռք բերեք նոր գործընկերներ

«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։