Արտահանման մասին որոշում
Դուք հիմնել եք բիզնես, որն արդեն բավականին երկար ժամանակ հաջող գործում է, ճանաչված է տեղական շուկայում, ապահովում է վաճառքի մեծ ծավալներ, սակայն տեղական փոքր շուկան թույլ չի տալիս ընդլայնել Ձեր գործունեությունը: Ուրեմն զարգացման նոր ուղիներ փնտրելու և Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը միջազգային շուկաներին հասանելի դարձնելու ժամանակն է:
Մուտքը միջազգային շուկա հնարավոր է ապրանքի կամ ծառայության արտահանման միջոցով: Արտահանումը կարող է խթանել շրջանառությունը և նորամուծություններ կատարելու անհրաժեշտություն ստեղծել` ապրանքը նոր շուկայի կարիքներին համապատասխանեցնելու համար: Այն նաև նվազեցնում է միայն մեկ շուկայում գործելու ռիսկերը, քանի որ տեղաբաշխելով վաճառքները տարբեր երկրներում՝ Դուք ապահովագրում եք Ձեզ տարբեր տնտեսությունների անկումների և վերելքների արդյունքում առաջացող անկայունությունից:
Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը արտահանելու որոշում կայացնելուց առաջ պե՛տք է․
1. Որոշել արտահանման շուկան
Եթե արդեն արտահանելու որոշում եք կայացրել, ապա պետք է ընտրեք այն շուկան, ուր ցանկանում եք արտահանել Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը: Շատերն արտահանման երկիրը ընտրելիս դիտարկում են միայն զարգացած երկրները, որտեղ շուկան բավականին մեծ է, և սպառողների եկամուտները բավականին բարձր են, մինչդեռ արտահանվող երկիրը ընտրելիս անհրաժեշտ է նաև հաշվի առնել՝
- տվյալ երկրի կլիմայական պայմանները, աշխարհագրական դիրքը, աշխատուժի կրթվածության և ենթակառուցվածքների զարգացվածության մակարդակը
- երկրի ներքին պահանջարկի կառուցվածքը, որակական հատկանիշները, չափը և զարգացման հեռանկարները
- երկրի ներքին շուկայի մրցակցությունը, մրցակիցների թիվը և նրանց առավելությունները Ձեր նկատմամբ, մրցակիցների և հաճախորդների միջև փոխհարաբերությունները
- չնախատեսված դեպքերը, ինչպես օրինակ՝ գործադուլները, պատերազմները, արագ զարգացող նորարարությունները, տարադրամի տատանումները
2. Կատարել շուկայի ուսումնասիրություն
Շուկայի ուսումնասիրությունն անհրաժեշտ է հնարավոր ռիսկերը նվազեցնելու և հաջողության հասնելու հավանականությունը բարձրացնելու համար:
Շուկայի ուսումնասիրություն կատարելիս և թիրախային շուկան ընտրելիս ուշադրություն դարձրեք հետևյալ կետերին.
- Որքա՞ն է Ձեր կողմից ընտրված շուկայի չափը և տվյալ ապրանքի կամ ծառայության պահանջարկը շուկայում:
- Ինչպե՞ս կարող են թիրախային շուկայի կրոնական կամ մշակութային հայացքները և սովորույթներն ազդել ապրանքի պահանջարկի կամ սպառման վրա:
- Հաշվի՛ առեք շուկայի ժողովրդագրական տվյալները (բնակչությունը երիտասա՞րդ է թե՞ ծերացող):
- Ինչպիսի՞ն է շուկայի աշխարհագրական կառուցվածքը: Կա՞ն արդյոք հատուկ քաղաքներ/մարզեր, որոնց վրա պետք է կենտրոնացնեք Ձեր ուշադրությունը: Հավանաբար, Դուք չեք սկսի արտահանել միանգամից մեծ երկրների բոլոր քաղաքներ:
- Որքանո՞վ է հեշտ մուտք գործել տվյալ շուկա: Կա՞ն արդյոք յուրահատուկ խոչընդոտներ, որոնց հնարավոր է հանդիպեք արտահանելիս:
- Ո՞վքեր են հիմնական մրցակիցները: Կարո՞ղ է արդյոք Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը մրցել տեղական ապրանքների կամ ծառայությունների հետ։
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։