Նեյմինգ․ հաջողված նեյմինգի 5 կանոն
Ձեր բրենդի անվանումն առաջին տպավորությունն է, որը հաղորդում եք լսարանին։ Լավ ընտրված անվանումն օգնում է տարբերվել մրցակիցներից, դրական ասոցիացիաներ է առաջացնում և երկար ժամանակ մնում է թիրախային լսարանի հիշողության մեջ:
Այս հոդվածում կքննարկենք, թե ինչ է նեյմինգը և կներկայացնենք հաջողված նեյմինգի 5 գլխավոր կանոնները։
Ի՞նչ է նեյմինգը
Նեյմինգը բրենդի, ապրանքի կամ ընկերության անվանման մշակման գործընթացն է, որը ներկայացնում և հաղորդում է ընկերության առաքելությունը, արժեքները և այլ առանձնահատկությունները: Դա պարզապես գրավիչ բառի ընտրություն չէ, այլ ռազմավարական որոշում։
Անվանումը բրենդի դեմքն է։ Սա առաջինն է, ինչ կտեսնի և կլսի պոտենցիալ հաճախորդը, և դա որոշիչ դեր կխաղա ընկերության մասին առաջին տպավորությունը ձևավորելու գործում: Ճիշտ անվանումը կարող է զգալիորեն մեծացնել ապրանքանիշի ճանաչելիությունը և օգնել գրավել հաճախորդներին, սակայն սխալ անվանումը, նույնիսկ եթե ապրանքը գերազանց որակի է, կարող է խոչընդոտ հանդիսանալ շուկայում հաջողության հասնելու համար:
Ինչպե՞ս իրականացնել իդեալական նեյմինգ
Նեյմինգը պահանջում է մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն և ռազմավարական մոտեցում: Ահա հինգ հիմնական կանոններ, որոնք կօգնեն ձեզ ընտրել կատարյալ անվանում:
1. Պարզություն և հնչեղություն
Լավ անվանումը պետք է հեշտ արտասանվող և գրվող լինի։ Այն պետք է չշփոթեցնի, հատկապես եթե նախատեսում եք միջազգային շուկա մուտք գործել։ Օրինակ ՝ Nike, Apple կամ Zoom։ Այս անվանումները հստակ են, կարճ ու հեշտությամբ մտապահվող։
2. Բացահայտեք ապրանքանիշի եզակի արժեքներն ու առանձնահատկությունները
Նախքան նեյմինգը, կարևոր է հասկանալ, թե ի՞նչ է ներկայացնում ձեր ապրանքանիշը, ի՞նչ հիմնական արժեքներ, հատկանիշներ և առավելություններ պետք է փոխանցվեն անվանման միջոցով:
Օրինակ, Tesla ապրանքանիշն ընտրել է իր անվանումն ի պատիվ մեծ գյուտարար և ինժեներ Նիկոլա Տեսլայի, որը խորհրդանշում է նորարարություն էլեկտրական տեխնոլոգիաներ և ապագայի ձգտում:
Լավ մտածված նեյմինգը կարող է նաև ուղիղ կամ ենթատեքստային կապ ունենալ կազմակերպության գործունեության ոլորտի կամ գաղափարների հետ։ Օրինակ՝ Airbnb-ն՝ “Air bed and breakfast” բառերի միաձուլումն է, որը պատմում է ընկերության գործունեության մասին։
3. Տեխնիկական հասանելիություն և եզակիություն
Մինչ որոշում կայացնելը համոզվեք, որ ձեր ընտրած անվանման դոմեյնը (առցանց հասցեն) ազատ է։ Նույնը վերաբերում է սոցիալական ցանցերում օգտագործման հնարավորությանը։
Կարևոր է, որպեսզի ընտրված անվանումն արդեն իսկ չօգտագործվի մրցակիցների կողմից կամ այլ ոլորտներում: Սա կօգնի ձեզ խուսափել իրավական խնդիրներից և մեծացնել յուրահատուկ կերպար ստեղծելու ձեր հնարավորությունները:
4. Ժամանակի հետ համահունչ լինել
Անվանումը պետք է դիմանա ժամանակի քննությանը։ Խուսափեք չափազանց «մոդայիկ» բառերից, որոնք ժամանակի ընթացքում կկորցնեն իրենց արդիականությունը:
5. Միջազգային ընկալման թեստ
Եթե Ձեր ընկերությունը նախատեսում է գործունեություն ծավալել միջազգային շուկաներում, ապա կարևոր է հաշվի առնել, թե ինչպես կընկալվի անվանումն այլ երկրներում: Որոշ բառեր կարող են ունենալ բացասական նշանակություն, անհարմար կամ տարբեր հնչել այլ լեզուներում և մշակույթներում:
Օրինակ՝ Chevy Nova-ն (մեքենաներ) լատինաամերիկյան շուկա մուտք գործելիս բախվեց մեծ խնդրի, քանի որ «Նովա» բառն իսպաներենից թարգմանաբար նշանակում է «չի գնում», ինչը հանգեցրեց վաճառքի վատ արդյունքների։
Ամփոփելով հոդվածը՝ նշենք, որ նեյմինգը պարզապես բառ չէ. այն բրենդի էությունը ներկայացնող փաթեթ է՝ ամփոփված մեկ բառում։ Ճիշտ անվանումը կարող է դռներ բացել, սխալը՝ փակել։ Ստեղծագործ եղեք, բայց՝ ռազմավարական մոտեցումով։
Կայք՝ brandon.am
Էլ. հասցե՝ info@brandon.am
Հեռ.՝ +374 (77) 87-00-90
Դասընթացի գրանցման տեղերը սպառվել են։ Կսպասենք Ձեզ մեր հաջորդ դասընթացներին։
Հաշվիչներից օգտվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Դասընթացին գրանցվել կարող են միայն կայքում գրանցված իրավաբանական անձինք։
Ձեր հայտը դիտարկում է բանկի կողմից
Ձեր հաշիվը ջնջված է:
Դուք հաջողությամբ խմբագրեցիք Ձեր տվյալները։
Միջոցառմանը գրանցվել կարող են միայն բիզնես ակումբի անդամները։
«Գտնել գործընկեր» Էջ մուտք գործելու համար լրացրեք բաժնի համար անհրաժեշտ տվյալները։